Balansa vārpstu jautājums!!!
Posted: Tue Jan 15, 2019 3:56 pm
Laba diena visiem b2*4/b2*5 Saab vīlētājiem.
Pirms vēl nav iegādāts jauns pilnais motora ķēžu komplekts ir ļoti aktuāls jautājums par balansa vārpstām savam b234 projektam.
Raut ārā tās netaisos, vēlos atstāt (par to varam pat nediskutēt) . BET jautājums kādas atstāt? b234 motora vai tomēr ielikt b235 motora. vārpstu nomaiņas plānu iemesls:
1) Finansiālais: OEM ķēdes komplekts priekš b234 mūsdienās ir palicis stipri dārgāks par b235 komplektu (tā kā tiek un tiks pirkts daudz visādi citi mezgli, kas maksā tik cik tas maksā, tad ieekonomēt ~100 eur uz ķēžu komplektu, ko iztērēt citu detaļu iegādē, būtu tīri patīkami)
2)Lietderīgais:būs/nebūs uzlabojumi? Tas ir vai būs panākts daļējs efekts, ko iegūst parasti, vārpstas amputējot vispār,jo b235 vārpstas ir svarā vieglākas (jo b235 virzuļi protams ir stipri vieglāki par b234).
Šīs drēbes lietpratēji saka,ka nekāda efekta, motora apgriezienu "uzturēšanā" nebūs, un būšu dabūjis TIKAI defektu: lielākas motora vibrācijas, bez jebkāda papildus efekta. BET.... kā ir zināms, pēdējā Saab 9000 ražošanas gadā (tas ir 1998) b234 motorus ražoja jau ar b235 balansa vārpstām, bet virzuļi joprojām bija vecie, labie, smagie b234 (varbūt es tomēr kļūdos un 1998 gadā jau visas motora iekšas bija no b235, lai gan detaļu katalogi rāda ka nē). Un ja es nekur nekļūdos,tad sanāk ka tādu kombināciju jau ir likuši arī rūpnīcā.
Varbūt tomēr šeit ir kāds, kuram ir tāda kombinācija dzīvē (b234 virzuļi + b235 balansa vārpstas) un varētu padalīties vai ir kāda atšķirība (ja ir, tad laba vai slikta) vai arī nav, jo ja pat nav nekādas atšķirības, tad cenas ziņā izdevīgāk iebāzt b235 vārpstas (vārpstu izmaksas neskaitām, jo ir pieejamas gan vienas, gan otras)
Pirms vēl nav iegādāts jauns pilnais motora ķēžu komplekts ir ļoti aktuāls jautājums par balansa vārpstām savam b234 projektam.
Raut ārā tās netaisos, vēlos atstāt (par to varam pat nediskutēt) . BET jautājums kādas atstāt? b234 motora vai tomēr ielikt b235 motora. vārpstu nomaiņas plānu iemesls:
1) Finansiālais: OEM ķēdes komplekts priekš b234 mūsdienās ir palicis stipri dārgāks par b235 komplektu (tā kā tiek un tiks pirkts daudz visādi citi mezgli, kas maksā tik cik tas maksā, tad ieekonomēt ~100 eur uz ķēžu komplektu, ko iztērēt citu detaļu iegādē, būtu tīri patīkami)
2)Lietderīgais:būs/nebūs uzlabojumi? Tas ir vai būs panākts daļējs efekts, ko iegūst parasti, vārpstas amputējot vispār,jo b235 vārpstas ir svarā vieglākas (jo b235 virzuļi protams ir stipri vieglāki par b234).
Šīs drēbes lietpratēji saka,ka nekāda efekta, motora apgriezienu "uzturēšanā" nebūs, un būšu dabūjis TIKAI defektu: lielākas motora vibrācijas, bez jebkāda papildus efekta. BET.... kā ir zināms, pēdējā Saab 9000 ražošanas gadā (tas ir 1998) b234 motorus ražoja jau ar b235 balansa vārpstām, bet virzuļi joprojām bija vecie, labie, smagie b234 (varbūt es tomēr kļūdos un 1998 gadā jau visas motora iekšas bija no b235, lai gan detaļu katalogi rāda ka nē). Un ja es nekur nekļūdos,tad sanāk ka tādu kombināciju jau ir likuši arī rūpnīcā.
Varbūt tomēr šeit ir kāds, kuram ir tāda kombinācija dzīvē (b234 virzuļi + b235 balansa vārpstas) un varētu padalīties vai ir kāda atšķirība (ja ir, tad laba vai slikta) vai arī nav, jo ja pat nav nekādas atšķirības, tad cenas ziņā izdevīgāk iebāzt b235 vārpstas (vārpstu izmaksas neskaitām, jo ir pieejamas gan vienas, gan otras)