Liftback 9000, born in year 1997
Posted: Sat Oct 27, 2018 11:12 pm
Tātad, 1997 gada SAAB 9000 Liftback, jubilejas Amethyst Violet metālikas krāsā un ar Garretu aptīkotu B204E dzinēju.
No 1997 līdz 2005 gadam dzīvojis Beļģijā un uzcītīgi pildījis servisa grāmatiņu;
No 2005 līdz 2015 gadam pārvācās uz dzimto Zviedriju un arī apkopies solīdās iestādēs;
No 2015 līdz 2018 gadam dzīvojis Lietuvā, braucis uz netīrām stroikām, mazgāties nav paticis un ticis pie pāris lietotām detaļām, bet arī pie samērā labi ieliktas gāzes iekārtas.
2018 gada 23. oktobrī kopā ieradāmies Rīgā
Lielākie mīnusi:
Kārtīgs ruslans uz abām priekšējām arkām, bet priecē, ka vēl oriģinālais krāsojums (vienīgā špaktelētā/krāsotā vieta auto pakaļējais spārns ap bākas vāciņu);
Izpuvušas paspārņu kabatas aiz aizmugurējām arkām (pēc 9k speciālistiem teiktā, ka tā mēdz būt )
Kaut kāds nekvalitatīvs, pašmeistarots, aptuveni 10 cm garš špaktelējums un ķēpājums virs priekšējā vējstikla. Un vispār jau ap visu vējstikla perimetru atrodami normāli burbuļi zem krāsas.
Pēc lēruma spuldzīšu maiņas un reģistrācijas, ļoti solīdi ieguvis slimības lapu tehniskajā apskatē: viens 1ieks par rūsu un viens 2ieks par nepietiekošu rokas bremzi .
Tuvākās darbības:
Aizmugurējo bremžu nomaiņa un atkārtots TA apmeklējums;
Sajūga pedālis (vai nu cilindrs, vai kaut kāds samapoja stiprinājums, bet nu negrib atlekt atpakaļ tā kā vajadzētu);
Brīnumaini nesapuvušās grīdas apstrāde , kamēr ziemas sāls nav ņēmis virsroku + tās sapuvušās kabatas arī jāsametina un jānopūš ar kaut ko melnu.
Par pārējiem virsbūves remontiem domāsim pavasarī.
Salonā +/- visas ekstras darbojas, motors rūc ļoti patīkami un klusi (neesmu b204 speciālists, bet domāju ka ķēde ir mainīta, jo negribas ticēt, ka nemainīta varētu vispār negrabēt tik vecam auto ar 280tk km (izpētot visas servisa un tehnisko apskašu izrakstus, gribas ticēt, ka nobraukums ir īsts))
UN Liels paldies OSC par palīdzību auto apskatē un atdzīšanā Un protams vēl lielāks Paldies par auto mega kvalitatīvo sakopšanu un atsvaidzināšanu , jo pirms izskatījās viņš diezgan traki.
P.S. Ir radusies dilemma par 2.3Turbo swapu. Varbūt to cabrio likt mierā un to visu krāmēt šamējā zem pārsega . Bet nu laiks ies un skatīsimies, neatkarīgi no lēmuma tas 2.3 tāpat tiks izjaukts un savests kārtībā.
No 1997 līdz 2005 gadam dzīvojis Beļģijā un uzcītīgi pildījis servisa grāmatiņu;
No 2005 līdz 2015 gadam pārvācās uz dzimto Zviedriju un arī apkopies solīdās iestādēs;
No 2015 līdz 2018 gadam dzīvojis Lietuvā, braucis uz netīrām stroikām, mazgāties nav paticis un ticis pie pāris lietotām detaļām, bet arī pie samērā labi ieliktas gāzes iekārtas.
2018 gada 23. oktobrī kopā ieradāmies Rīgā
Lielākie mīnusi:
Kārtīgs ruslans uz abām priekšējām arkām, bet priecē, ka vēl oriģinālais krāsojums (vienīgā špaktelētā/krāsotā vieta auto pakaļējais spārns ap bākas vāciņu);
Izpuvušas paspārņu kabatas aiz aizmugurējām arkām (pēc 9k speciālistiem teiktā, ka tā mēdz būt )
Kaut kāds nekvalitatīvs, pašmeistarots, aptuveni 10 cm garš špaktelējums un ķēpājums virs priekšējā vējstikla. Un vispār jau ap visu vējstikla perimetru atrodami normāli burbuļi zem krāsas.
Pēc lēruma spuldzīšu maiņas un reģistrācijas, ļoti solīdi ieguvis slimības lapu tehniskajā apskatē: viens 1ieks par rūsu un viens 2ieks par nepietiekošu rokas bremzi .
Tuvākās darbības:
Aizmugurējo bremžu nomaiņa un atkārtots TA apmeklējums;
Sajūga pedālis (vai nu cilindrs, vai kaut kāds samapoja stiprinājums, bet nu negrib atlekt atpakaļ tā kā vajadzētu);
Brīnumaini nesapuvušās grīdas apstrāde , kamēr ziemas sāls nav ņēmis virsroku + tās sapuvušās kabatas arī jāsametina un jānopūš ar kaut ko melnu.
Par pārējiem virsbūves remontiem domāsim pavasarī.
Salonā +/- visas ekstras darbojas, motors rūc ļoti patīkami un klusi (neesmu b204 speciālists, bet domāju ka ķēde ir mainīta, jo negribas ticēt, ka nemainīta varētu vispār negrabēt tik vecam auto ar 280tk km (izpētot visas servisa un tehnisko apskašu izrakstus, gribas ticēt, ka nobraukums ir īsts))
UN Liels paldies OSC par palīdzību auto apskatē un atdzīšanā Un protams vēl lielāks Paldies par auto mega kvalitatīvo sakopšanu un atsvaidzināšanu , jo pirms izskatījās viņš diezgan traki.
P.S. Ir radusies dilemma par 2.3Turbo swapu. Varbūt to cabrio likt mierā un to visu krāmēt šamējā zem pārsega . Bet nu laiks ies un skatīsimies, neatkarīgi no lēmuma tas 2.3 tāpat tiks izjaukts un savests kārtībā.