To ka tie ir pilnīgi dažādi dzinēji, Lawyer es zinu. Vienkārši tāds jautājums man radās,jo ,piemēram, Maptun visas Siemens Deka sparauslas (456cc, 630cc, 630cc un 750cc) piedāvā gan B2*5 motoriem, gan B2*7 motoriem. Tad kāpēc lai arī B2*5 aero sprauslas nederētu B2*7 motoriem
Jā KoreFun, turbīnu jau nopirku
, tāpēc gribētos pie maiņas arī ražīgākas sprauslas uzlikt
Par softu itkā ir skaidrs. Būs jāpāršuj, jebkurā gadījumā, ja arī sprauslas nemaina, jo TD04 turba ar B207L sprauslām (tās, kuras pašlaik stāv) stockā vispār nenāk kopā.
B207R un ne R motoriem ir dažādas sprauslas (R motoriem ir saucamās zaļās Aero, nr: 12790827 (ja kļūdos, palabojiet kāds)) Vienkārši ja zinātu, ka ir iespēja saķīmiķot ar B2*5'no 9-5 sprauslām, tas iespējams atvieglinātu dzīvi, jo tās sadabūt ir daudz vienkāršāk
P.S. Varbūt kāds zina, kur var atrast tehniskos parametrus B207 motoru sprauslām, lai zinātu kāda ir parasto un Aero(zaļo) sprauslu atšķirības, lai saprastu vispār, ja ķīmiķo kaut ko ar citām sprauslām, tad ar kādām to tieši darīt (iespējams nav vērts ķīmiķot, iespējams ir un vēl pie reizes ražīgāks sūknis būs jāliek)?