saab 9-3 Stability/Traction control failure
Posted: Thu Oct 12, 2017 9:36 pm
Sveika tauta.
Atļāvos uztaisīt pat jaunu topicu, jo tādu nevarēju uz fikso atrast un ir tāda sajūta, ka ar šo failure saab džentelmeņu komplektu, gan jau ka ir vēl kāds saskāries .
Tātad, savam dīzelim beidzot izdarīju to ko vajadzēja jau pagājušo gadu izdarīt, atrestaurēju starteri (lekt leca autiņš, bet grūti leca, un tik tiešām starterim bija pat rotors beigts). Tika uzlikts uz motora starters un griež kā traks tagad, tikai problēma tāda, ka auto nelec.
Pēc ilgākas startera griešanas uz paneļa izmētas jau iepriekš minētais komplektiņš: "Stability control failure" un "Traction control failure" un pie reizes vēl "vienmēr laimīgs redzēt" Limited performance.
Pāgājušo reizi kad Stability/Traction kļūdas izmetās pie vainas bija drošinātāja Nr. 4 (Engine control module) izdegšana, drošinātāju kastē pie aķīša,
http://www.autogenius.info/saab-9-3-200 ... x-diagram/. Bet atšķirība tāda, ka pie izdegušā nr. 4 drošinātāja, starteris vispār ngriezās un degvielas dačiks arī atteicās strādāt (ja nu kādam šadi gadās, tad zinat, ka drošinātājs nr.4 )
Tā kā izmetās tas "Traction" pēc citu pieredzes pieļāvu varbūtību, ka aķītis pa vāju, lai gan viņš diezgan pasvaigs un griež labi, bet nu mazums, dīzelim jau vajag lielu griezi. Paņēmu un piepīpēju no cita dīzeļa ar kārtīgiem Kamaza vadiem. Svaigi atrestaurētais stareteris tā iegrieza, ka likās uz visiem 1K apgriezieniem bet nepieleca tāpat.
Tad salasījos gudrības šeit: http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... ilure-2007 un šeit: http://www.saab-klubas.lt/forum/viewtop ... f=37&t=181, bet nekā, salaidu pa taisno tos "Main reley" 30 un 87 pinus un nepieleca tāpat. Bet tas priecē, tātad balti/brūnaie vadi uz ECU nav beigti.
Tā kā arā jau tumš palika un lietus lija, un samirku es , nospļāvos un devos mājās. Rīt pamēģināšu, tādas primitīvas lietas, kā palaist ar otru atslēgu, ievilkt auto un apskatīt vai pie "pats māku noņemt/uzlikt stateri, negribas gaidīt servisa rindu" nav kaut kas norauts. Ja nekas nepalīdzēs, būs jāgaida kad kādam TECH2 īpašniekam atradīsies laiks priekš manis
Bet varbūt tomēr kāds zina, kas pie vainas?
P.s. Ja kāds vēlas iegādāties SAABu, droši pērciet divus, lai kamēr viens stāvēs servisā vai virenkārsī neleks, lai būtu ar ko aizbraukt mājās Nu vismaz man savādāk tad līdz sabiedriskajam būt gabaliņs pa lietu jāiet ar kājām
P.s.s. Ja kādam vajag restaurēt starterus vai ģenģerus, iesaku Ķekavas meistaru, kvalitāte, serviss un cena ļoti laba. Kontaktus iegūt var pie Vilka
Atļāvos uztaisīt pat jaunu topicu, jo tādu nevarēju uz fikso atrast un ir tāda sajūta, ka ar šo failure saab džentelmeņu komplektu, gan jau ka ir vēl kāds saskāries .
Tātad, savam dīzelim beidzot izdarīju to ko vajadzēja jau pagājušo gadu izdarīt, atrestaurēju starteri (lekt leca autiņš, bet grūti leca, un tik tiešām starterim bija pat rotors beigts). Tika uzlikts uz motora starters un griež kā traks tagad, tikai problēma tāda, ka auto nelec.
Pēc ilgākas startera griešanas uz paneļa izmētas jau iepriekš minētais komplektiņš: "Stability control failure" un "Traction control failure" un pie reizes vēl "vienmēr laimīgs redzēt" Limited performance.
Pāgājušo reizi kad Stability/Traction kļūdas izmetās pie vainas bija drošinātāja Nr. 4 (Engine control module) izdegšana, drošinātāju kastē pie aķīša,
http://www.autogenius.info/saab-9-3-200 ... x-diagram/. Bet atšķirība tāda, ka pie izdegušā nr. 4 drošinātāja, starteris vispār ngriezās un degvielas dačiks arī atteicās strādāt (ja nu kādam šadi gadās, tad zinat, ka drošinātājs nr.4 )
Tā kā izmetās tas "Traction" pēc citu pieredzes pieļāvu varbūtību, ka aķītis pa vāju, lai gan viņš diezgan pasvaigs un griež labi, bet nu mazums, dīzelim jau vajag lielu griezi. Paņēmu un piepīpēju no cita dīzeļa ar kārtīgiem Kamaza vadiem. Svaigi atrestaurētais stareteris tā iegrieza, ka likās uz visiem 1K apgriezieniem bet nepieleca tāpat.
Tad salasījos gudrības šeit: http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... ilure-2007 un šeit: http://www.saab-klubas.lt/forum/viewtop ... f=37&t=181, bet nekā, salaidu pa taisno tos "Main reley" 30 un 87 pinus un nepieleca tāpat. Bet tas priecē, tātad balti/brūnaie vadi uz ECU nav beigti.
Tā kā arā jau tumš palika un lietus lija, un samirku es , nospļāvos un devos mājās. Rīt pamēģināšu, tādas primitīvas lietas, kā palaist ar otru atslēgu, ievilkt auto un apskatīt vai pie "pats māku noņemt/uzlikt stateri, negribas gaidīt servisa rindu" nav kaut kas norauts. Ja nekas nepalīdzēs, būs jāgaida kad kādam TECH2 īpašniekam atradīsies laiks priekš manis
Bet varbūt tomēr kāds zina, kas pie vainas?
P.s. Ja kāds vēlas iegādāties SAABu, droši pērciet divus, lai kamēr viens stāvēs servisā vai virenkārsī neleks, lai būtu ar ko aizbraukt mājās Nu vismaz man savādāk tad līdz sabiedriskajam būt gabaliņs pa lietu jāiet ar kājām
P.s.s. Ja kādam vajag restaurēt starterus vai ģenģerus, iesaku Ķekavas meistaru, kvalitāte, serviss un cena ļoti laba. Kontaktus iegūt var pie Vilka