• Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta
Page 1 of 1

Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 9:03 pm
by ugga
Sveiki visiem!

Plānoju iegādāties SAAB un skatos uz 9-3 ar 2.8L V6. Bet (kam ir emocijas, lūdzu paturiet pie sevis, es zinu, ka daudziem tā liekās ņirģāšanaās, pornogrāfija utt.) ir doma uzstādīt gāzes iekārtu, lai pilsētas režīmā varētu ietaupīt. Vai ir kādi padomi, kā un kur to labāk darīt, vai var būt kādas problēmas un vissvarīgākais, vai ar uzstādīto iekārtu varēšu droši pārvietoties arī par citām Eiropas valstīm? Jebšu vai varēšu uzpildīties.

Esmu SAABamatieris, bet priecāšos par jebkuru padomu.

Paldies un lai labi ripo!

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 10:09 pm
by hofmaks
Arteh uzstāda gāzes iekārtas! Ir protams vēl 30 citi gazinieki,bet uz cenu nevajag iekrist. Galvenais kvalitāte!

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 10:13 pm
by Silver
Ja gribi ietaupīt neņem Saabu. Vai ņem dīzeli. Vai jau ar uzliktu gāzi.

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 10:19 pm
by hofmaks
Jau uzlikta gāze parasti pārvēršas problēmās! Dīzeļu auto arī ne vienmēr sanāk lētāki ekspluatācijā. It sevišķi ar nogrieztu spido uz 200 t mīnusā!

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 10:33 pm
by Silver
hofmaks wrote:Jau uzlikta gāze parasti pārvēršas problēmās! Dīzeļu auto arī ne vienmēr sanāk lētāki ekspluatācijā. It sevišķi ar nogrieztu spido uz 200 t mīnusā!
LOL tas tiesa.
Ņem sarkanu OG kabri. Būs lētāk :twisted:

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 11:00 pm
by elmo
Droši ņem un liec gāzi! Mani te arī sākumā ķengāja, bet tiko kā benzīna cenas uzkāpa debesīs, tā gāzes nīdēji pēkšņi sāka dziedāt slavas dziesmas gāzei! Jārēķinās ka gāze mēdz niķoties, bet ja ar to var sadzīvot, tad ekonomija atsver dzīves sīkumus!

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Mon Jun 13, 2016 11:10 pm
by ugga
Paldies par komentāriem un diskusiju!

Nu bija divi varianti, vai nu palikt pie TTiD dzinēja, lai varētu baudīt SAABu, bet ietaupīt :) , vai nu paņemt ko ņiprāku, bet ielikt gāzes iekārtu. Lieta tāda, ka es labprāt uzturētu vismaz 2 SAABus, vienu ikdienai (TTiD, piemēram), bet otru tad, kad gribas izvēdināt galvu un aizbraukt uz kādu SAAB saietu. Tā nu apsvēru un domāju šobrīd par 2.8 V6, bet ar gāzi. Auto pirktu Vācijā vai Nīderlandē visdrīzāk. Nav man lielas pieredzes, bet tomēr skatoties uz cenām ticu, ka noskrējiens varētu būt īstais.

Savējos esat pirkuši jaunus/lietotus? Latvija, Skandināvija vai Rietumeiropa?

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 7:26 am
by Vilcins
Daleji nojatus te pat uz vietas :mrgreen:

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 10:26 am
by jankab
Apsveicami, labprāt redzētu 2.8 9-3 mūsu pulkā. :dance:

Gāzes nīdējus neņem galvā, viņiem ir subjektīvs viedoklis par to, kas ir pieņemams un kas nav, piemēram, gāzi un čipot nedrīkst, bet...nu bet prelūdbeņķ trak edišen drīkst... :twisted:

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 10:41 am
by ZZ_ZingZeng
Esmu pircis gan uz vietas, gan paris auto no ASV, bet tagad no turienes vairs nav izdevīgi vest iekšā.

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 10:58 am
by lawyer
jankab wrote:Apsveicami, labprāt redzētu 2.8 9-3 mūsu pulkā. :dance:

Gāzes nīdējus neņem galvā, viņiem ir subjektīvs viedoklis par to, kas ir pieņemams un kas nav, piemēram, gāzi un čipot nedrīkst, bet...nu bet prelūdbeņķ trak edišen drīkst... :twisted:
ugga, noteikumu nav nekādu - viss ir atkarīgs no Tava maka biezuma/plānuma un trakuma līmeņa :wink:

Bet kādēļ Tev šķiet, ka tas 2.8t V6 būs kaut kādā mērā labāks par 2.0T? :roll: Ja skaties uz TURBOX, tad cita lieta, bet FWD variantā tas 2.8t V6 neliekas jēdzīgi, turklāt, ir dzirdēts no tiem, kas ir braukuši, ka pēc sajūtām tas 2.8t V6 nav dinamiskāks par 2.0T, turklāt tam 2.8t V6 Holden dzinējam ir jāmaina ķēde, jo tā stiepjas, atšķirībā no 2.0 Opel Ecotec :roll:

jankab, mans c900 labāk donora orgānus saņem no hondām, nevis no opeļiem :mrgreen:

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 11:31 am
by jankab
lawyer wrote: jankab, mans c900 labāk donora orgānus saņem no hondām, nevis no opeļiem :mrgreen:
:twisted: Galvenais, lai pašam sniedz to ko sagaida no sava auto, vai tā gāze, vai tas čips, vai tie beņki... 8)

Par 2.8t - es tiešām nezinu, no kurienes tas info, bet ārzemju forumos "hands down" iesaka izvēlēties 2.8T pār 2.0T, un tas sevī iekļauj gan dinamikas rādītājus, gan dzinēja potenciālu(Stage 1 jau rezultējas ~310hp ~470nm ).
Par ķēdi, tik tiešām nezinu, ir dzirdēts, ka mēdz izbeigties spoles, bet tās, salīdzinot ar DI un B207 dzinēju spolēm, maksā kapeikas.
Bet kopumā jau būtu jārēķinās ar to, ka 2.8(B284) ilgtermiņā varētu būt dārgāk uzturami, kā 2.0(B207) dzinēji.

P.S. Braucis neesmu ne ar 2.8t, ne ar 2.0T Aero(lai gan mans esošais čipsis būtu līdzvērtīgs stock 2.0T Aero ).

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 12:41 pm
by andrejsb
DI un B207!?

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Tue Jun 14, 2016 2:36 pm
by jankab
andrejsb wrote:DI un B207!?
Domāts "B207 dzinējiem domātajām spolēm".

Re: Saab 9-3 2.8 V6, gāzes iekārta

Posted: Thu Jun 16, 2016 10:03 am
by ugga
Paldies par viedokļiem, tie noteikti palīdzēs izdarīt pareizo izvēli. :)