• 9k aero
Page 1 of 4

9k aero

Posted: Mon Dec 28, 2015 8:14 pm
by Lauris
Šobrīd autiņš ir diezgan drūmā stāvoklī, kad pie tā tiku tas bija un izkritis skatē, un kopš tā brīža 3 gadus stāv šķūnī šķūnī... Tagad esmu izvācis salonu, un plānoju dzīt garāžā projekta sākumam, kas īpaši skatu neuzlabo...

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 8:37 pm
by elmo
9k ir izslavēts ar savu rūsēšanu, tā kā sāc ar to, ka paskaties vai tas auto nav izrūsējis caurs kā duršlāks!
Nav jēgas naudu bērt rūsas čupā!
Ja bundža vesela, tad jau tik jāceļ augšā, lai var iziet skati un pamazām čubināt augšā!

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 9:17 pm
by Brand
parādi skates lapu :)

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 10:41 pm
by Lauris
Brand wrote:parādi skates lapu :)
Pedējās skates lapa(2013) :


Detalizētais vērtējums:

Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
208 2 Neatbilstošs bremžu signālluktura (signāllukturu) izstarojamās gaismas stiprums.
802 2 Atgāzu sastāvu ietekmējoši izplūdes sistēmas bojājumi. Jāveic atkārtota atgāzu pārbaude.
421 2 Nepietiekams pakaļējo bremžu disku funkcionējošās darba virsmas platums.
418 2 Stipri korodējis bremžu cauruļvads/cauruļvadi. Aizmugure labā puse.
418 3 Bojāts (nehermētisks) bremžu cauruļvads. Aizmugure labā puse.
104 2 Nedarbojas skaņas signālierīce.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
303 2 Palielināta stūres statņa brīvkustība.
401 2 Nebremzē viens ritenis.
403 2 Nevienmērīgs bremzēšanas spēka pieaugums.
406 2 Nav konstrukcijā paredzētā stāvbremze.
206 1 Nedeg viens no vairākiem numura zīmes apgaismojuma lukturiem.
305 2 Palielināta brīvkustība stūres mehānismā.
305 2 Bojāts stūres mehānisma labais putekļusargs.
618 2 Palielināta eļļas noplūde no motora (transmisijas).
204 1 Priekšējie miglas lukturi nav atbilstoši noregulēti.
207 2 Neatbilstoša virzienrādītāja luktura izstarotās gaismas krāsa.
607 2 Priekšējais tilts. Palielināta brīvkustība balsta šarnīrā. Kreisais apakšējais balsta šarnīrs.
601 2 Virsbūves korozijas bojājumi. Grīda. Priekšā labā puse.
601 2 Virsbūves korozijas bojājumi. Garensija. Kreisā puse aizmugurē.
601 2 Virsbūves korozijas bojājumi. Garensija. Labā puse aizmugurē.
205 1 Nedeg priekšējais kreisais gabarītlukturis.
205 2 Nedeg kreisais pakaļējais gabarītlukturis.
205 1 Nebūtiski bojāts pakaļējais gabarītlukturis (gabarītlukturi).
611 2 Pakaļējais tilts. Brīvkustība šķērsstabilizatora buksēs. Iekšējās bukses.
626 2 Durvis nav atveramas paredzētajā veidā.
Bremžu vērtējums:

Ass Kreisais Labais Bremžu tips
1 3.00 2.60 D
2 1.30 0.00 D
2 0.00 0.00 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes

:?

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 10:50 pm
by elmo
Tā neko saraksts priekš studenta! :doh:

Varbūt labāk paņemt auto ar skati!?

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 10:59 pm
by Lauris
elmo wrote:Tā neko saraksts priekš studenta! :doh:

Varbūt labāk paņemt auto ar skati!?
jā, es nojaušu, ka nopirkt auto ar skati būtu daudz vienkāršāk, un pieļauju, ka arī krietni lētāk, bet gribās pašam paķimerēties, un šis aparāts manās rokās nonāca kā dāvinājums ;)

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 11:15 pm
by elmo
Kādā stāvoklī motors, kārba, Aero salons?
Spārni nav sapuvuši?
Ja uzskati, ka auto nav izrūsējis kā siets un ir ceļams, tad "neko sev neaizliedz!" Būs interesanti palasīt!

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 11:26 pm
by Lauris
elmo wrote:Kādā stāvoklī motors, kārba, Aero salons?
Spārni nav sapuvuši?
Ja uzskati, ka auto nav izrūsējis kā siets un ir ceļams, tad "neko sev neaizliedz!" Būs interesanti palasīt!
No spārniem itkā rūsa nelien ārā, vienīgi zem bākas neliels burbulītis,bet tā virsbūve visumā, manuprāt ir ok.
Iekšpusē noņemot visu apšuvumu arī rūsa nekur ārā nelien, taču palienot apakšā man kā pilnīgam nelietpratējam ir skaidrs, ka īsti super labi laikam gan, ka nav.
salons... (gaišais) šofera beņķim atzveltnei kreisā malējā sekcijā izdilis caurums no neizlēmīgas sēsšanās iekšā/ārā, bet citu "kasjaku" irkā arī nav.

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 11:28 pm
by Brand
pa lielam :

bremžus sistēma jāsaved kārtībā. Jāpārlasa faktiski visa.
jāsalāpa grīda un jāapstrādā pret kozoziju. (ar šo būtu jāsāk)
jāsaved ārējās apgaismes ierīces kārtībā.
nu un laikam jānomaina stūres reika.

nu un naudas izteiksmē... ja pats visu darīsi... domāju, ka ap 500 eur vajadzēs ieguldīt.. varbūt mazliet vairāk.. ja dosi kādam citam šito visu labo, tad cena var būt pat 3x lielāka beigās visam kopā..


varu piedāvāt visus labus lukturus un labu stūres reiku un vēl šādas tādas detaļas no 9000

p.s. 9000 (un vispār SAAB kopumā) nu galīgi nav tā labākā studentu mašīna ;) tāpēc, varu piedāvāt atpirkt šito aparātu, lai vismaz golfiņam sanāk :)

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 11:31 pm
by Lauris
Nezinu, kas es esmu, bet nu metinātājs noteikti nē, tādēļ plānā tagad ir dzīt sābu iekšā, celt gaisā, un saukt ārā kādu, kas metina.
Tad jau varēs skatīties pie kā lai ķeras tālāk...
Lielas bažas man ir par bremžu sistēmu, manieteica, ka vislabāk būtu to izvalcēt no vara caurulēm, kādam ir tāda pieredze?

Re: 9000 AERO

Posted: Mon Dec 28, 2015 11:37 pm
by Lauris
Brand wrote:pa lielam :

bremžus sistēma jāsaved kārtībā. Jāpārlasa faktiski visa.
jāsalāpa grīda un jāapstrādā pret kozoziju. (ar šo būtu jāsāk)
jāsaved ārējās apgaismes ierīces kārtībā.
nu un laikam jānomaina stūres reika.

nu un naudas izteiksmē... ja pats visu darīsi... domāju, ka ap 500 eur vajadzēs ieguldīt.. varbūt mazliet vairāk.. ja dosi kādam citam šito visu labo, tad cena var būt pat 3x lielāka beigās visam kopā..


varu piedāvāt visus labus lukturus un labu stūres reiku un vēl šādas tādas detaļas no 9000

p.s. 9000 (un vispār SAAB kopumā) nu galīgi nav tā labākā studentu mašīna ;) tāpēc, varu piedāvāt atpirkt šito aparātu, lai vismaz golfiņam sanāk :)

labi, tevi es noteikti vēlāk sakontaktēšu sakarā ar detaļām bet par pārdošanu nedomāju.

Re: 9000 AERO

Posted: Tue Dec 29, 2015 5:33 pm
by Nauris_t16
Nav nekā neizdarāma un pie tam pajājoties un ieguldot pāris simtus (vismaz, cik pagaidām izklausās) tiksi pie normāla 9k aero, ņemot vērā, ka auto esi saņēmis dāvinājumā.

Un projekts nav projekts bez bildēm, jo drausmīgākas ir sākuma stāvokļa bildes, jo vairāk varēsi izbaudīt gala rezultātu, uzsist sev uz pleca. Kā arī bez bildēm ir tukša dšana, jo katra cilvēka subjektīvais vērtējums aprakstot stāvokli pamatīgi atšķiras. Un vēl, es esmu pārliecināts, ka labu 9k bundžu atrast ir krietni sarežģītāk, nekā sametināt pāris caurumus grīdā.

Re: 9000 AERO

Posted: Tue Dec 29, 2015 8:53 pm
by edijs
Jā, bildes studijā! :)

Iesaku kārtīgi izložņāt visus stūrus un apzināt rūsas paveikto. Tad salikt visu uz papīra un brīdi padomāt, cik nopietni esi gatavs atvēzēties pie konkrētā braucamā. Jo cīņa ar ar rūsu... ufff, ir skarba. Pārējais TA listē sarakstītais ir dzīves sīkumi.

Re: .

Posted: Sun Aug 20, 2017 12:07 am
by Lauris
Meklēju kādu 9k, no kuram būtu veslas, un no kura varētu izgriezt pakaļējajo arku gabalus, kur stiprinās mazais moldings, vajag abas puses. varbūt kādam ir kāds donors. ja nav, tad kur varētu dabūt remonta arkas?

Re: .

Posted: Sun Aug 20, 2017 11:44 am
by Arnijs
Lauris wrote: Sun Aug 20, 2017 12:07 am Meklēju kādu 9k, no kuram būtu veslas, un no kura varētu izgriezt pakaļējajo arku gabalus, kur stiprinās mazais moldings, vajag abas puses. varbūt kādam ir kāds donors. ja nav, tad kur varētu dabūt remonta arkas?
PM.