OSC 9-5 Black Wagon
Posted: Fri Aug 28, 2015 9:58 pm
Sveiki!
Vēlos iesākt stāstu par savu Melno Vagonu, kurš šajā dzīvē man māca būt pacietīgam!
Kā es pie viņa tiku?
Vasaras sākumā steidzami vajadzēja auto, ko izīrēju no ss.lv un tas bija Opel Astra 2.0 dizelis divkrāsains, kuru es vairs redzēt nekad nevēlos, jo Uz Valmieras šosejas dzenot garām lielo Simplexpress busu ar ātrumu 120 un sākot pārkārtoties atpakaļ savā josla dzinējs izslēdzās. Es palieku pretējā joslā, Dzinējam ir 300 rpm un aizmugurē nāk klāt buss... Paldies Opelim, tā bija tā diena, kad guvu parliecibu, ka dzinēja jaudai un uzticībai ir nozīme!
Acis krita sākumā uz Volvo, tad izbraucu ar pāris Saabiem un sāku saprast, kā jābrauc Turbo SaaBam, jo 70% no sagāzētajiem un bendzīnniekiem vienkārši negāja!
Ļoti skeptiski noskaņots pret automātiem biju līdz šim, taču atrast labu manuāli 9-5 izpildijumā bija grūti.
Kādā skaistā dienā draudzene padeva ziņu, ka ir jāapskatās 9-5 Vagons ar Hirschu, sākumā negribīgi, bet tomēr piezvanīju un pieteicos apskatīt.
Saimniekam uz rokām bija visi veiktie tehniskie darbi ar izdrukām, kas apliecināja, ka tehniski visam ir sekots līdzi (mainīta kasete, ķēde, u.c) un auto Latvijā no 2009g.
Tech Spec
2.3T Aero, 280 hp/ 400 NM, Hirsch chips, intercooler, izpūtējs, AT Sentronic ar lāpstām, pati pilnākā komplektācija, izņemot lūku, tajā skaitā Kenwood Navi1, apsildāmi un ventilējami priekšējie elektrobenķi, parking sensori, xenons, kruīzs, gaiša āda.
Izbraucu un sapratu, ka bez viņa ikdienā būs grūti, jo viņš iet spolēdams vēl otrajā!
Komforts un Dinamika : pirmais mēnesis pagāja konstanti katru vakaru lejot 98 un baudot Turbo spēku. Draudzenei pirms vairākiem gadiem bija 9-5 bet laikam pats vienkāršākais 2.0, nu lūk, ja viņai iedod Aero vakarā izgāzt, man paliek bail blakus sēžot Visi, kas apsēžas blakus sākumā ļoti pārdzīvo, bet brauciena beigās saka, ka grib vēl
Draudzene naktī uzskrējās naktī pret BMW 530d GT 2014g ar 300 zs. dizeli. Sport režīmā sākums tiek zaudēts, jo spolē ar visu TCS, reāli izlīdzinājām distanci pie 85kmh, vai tālāk ejot apietu jautājums ir labs, jo arī tagad es esmu sapratis, ka potenciāls atklājas pie 100+ kmh
Problēma un mācīšanās būt pacietīgam
Ar Aero var izlīst un apdzīt visur. Var vienā rāvienā 3 fūres nodzīt, tikai problēmas slēpjas tajā:
1) Sākot manevru ir 80 kmh, nodzenot trešo fūri ir 180 kmh
2) Dzīt garām pa vienam arī jāmācās pacietīgi un ar kapitālu vērību, jo priekšā braucošie pēkšņi izdomā ari sākt dzīt garām un tad var sanākt ziepes, jo 320d un 1.9 tdi Golfi uz Saab fona vispār neiet un kad esi uzņēmis skaistu pāatrinājumu, kāds var izlīst priekšā.
3) Ir jāmācās dzīt garām uz 5tā roba, jo 3šajā vīņš pārāk strauji pūš Un sanāk bezgala neekonomiski. Un vispār jābrauc mierīgi..
Patēriņš: Tikai lejot 98!
Maksimums, kas dabūts – 16,7 L
Pilsētā vid – līdz 11,5 braucot mierīgi
Šoseja lidz 90 kmh – rekords 6.2ļ ar pilnigu Ekobrauksanas režimu (Virzienā no Rīgas iebraucot Murjāņos)
Posms – Berģu Depo --- Siguldas šoseja – Murjāņi --- Ragana ar pāris pitstopiem un atpakaļ uz Rīgu pa čaka ielu 84 km rezultējas avg = 7.0 litri, darba dienā izbraucot no Rīgas 16.00 un atpakal 19.00 ar pilnigu ekobrauksanu un slegsanos gan AT režimā, gan ar sentronic lidz 2000 rpm.
Video šeit: https://youtu.be/J1eKKmfDxAM" onclick="window.open(this.href);return false;
Gāzi likt netaisos, neredzu jēgu dotaja bridi.
Patīkams upgrade, kas tika realizēts tikko, Latvijā atrasts un ielikts 10 CD Kenwood changers, kurš lasa MP3, aizstājot 6CD bez mp3. Jā, tas ir oldscool, bet tas ir patīkams upgrade, lai nav jāliek iekšā china 2DIN maģis.
Vizuāli
Bija raksturīgā problēmas:
1) oksidācija uz spoguļu atbalsta trijstūriem, kas tika pilnībā novērsta notīrot visu veco, izjaucot spoguli un nokrāsojot.
2) Durvju rokturi, kas bija oksidējušies arī tika nokrāsoti
2016 gada plāns:
1) Ir daudz sīkumi, kas ir jāsaved kārtībā – kapots, sāni ar švīkām, Aero bamberis noskrāpēts, tādēļ šo ziemu plānots nobraukt kā ir, un 2016g pārkrāsot pilnībā! Iespējams gaiši zilā krāsā, jo kāda cita būtu piemērota Hot Aero Vagonam?
2) Klāt pie pārkrāsošanas, gribu uzlikt Hirsh 18” diskus.
Jaudas/ Dinamikas uzlabojumi:
1) Jāizgriež katalizatori
2) Ieteikumi?
3) Kautkad uzlfilmēšu video ar sprintiem, bet bez katalizatoriem noteikti ies labāk.
Vēlos iesākt stāstu par savu Melno Vagonu, kurš šajā dzīvē man māca būt pacietīgam!
Kā es pie viņa tiku?
Vasaras sākumā steidzami vajadzēja auto, ko izīrēju no ss.lv un tas bija Opel Astra 2.0 dizelis divkrāsains, kuru es vairs redzēt nekad nevēlos, jo Uz Valmieras šosejas dzenot garām lielo Simplexpress busu ar ātrumu 120 un sākot pārkārtoties atpakaļ savā josla dzinējs izslēdzās. Es palieku pretējā joslā, Dzinējam ir 300 rpm un aizmugurē nāk klāt buss... Paldies Opelim, tā bija tā diena, kad guvu parliecibu, ka dzinēja jaudai un uzticībai ir nozīme!
Acis krita sākumā uz Volvo, tad izbraucu ar pāris Saabiem un sāku saprast, kā jābrauc Turbo SaaBam, jo 70% no sagāzētajiem un bendzīnniekiem vienkārši negāja!
Ļoti skeptiski noskaņots pret automātiem biju līdz šim, taču atrast labu manuāli 9-5 izpildijumā bija grūti.
Kādā skaistā dienā draudzene padeva ziņu, ka ir jāapskatās 9-5 Vagons ar Hirschu, sākumā negribīgi, bet tomēr piezvanīju un pieteicos apskatīt.
Saimniekam uz rokām bija visi veiktie tehniskie darbi ar izdrukām, kas apliecināja, ka tehniski visam ir sekots līdzi (mainīta kasete, ķēde, u.c) un auto Latvijā no 2009g.
Tech Spec
2.3T Aero, 280 hp/ 400 NM, Hirsch chips, intercooler, izpūtējs, AT Sentronic ar lāpstām, pati pilnākā komplektācija, izņemot lūku, tajā skaitā Kenwood Navi1, apsildāmi un ventilējami priekšējie elektrobenķi, parking sensori, xenons, kruīzs, gaiša āda.
Izbraucu un sapratu, ka bez viņa ikdienā būs grūti, jo viņš iet spolēdams vēl otrajā!
Komforts un Dinamika : pirmais mēnesis pagāja konstanti katru vakaru lejot 98 un baudot Turbo spēku. Draudzenei pirms vairākiem gadiem bija 9-5 bet laikam pats vienkāršākais 2.0, nu lūk, ja viņai iedod Aero vakarā izgāzt, man paliek bail blakus sēžot Visi, kas apsēžas blakus sākumā ļoti pārdzīvo, bet brauciena beigās saka, ka grib vēl
Draudzene naktī uzskrējās naktī pret BMW 530d GT 2014g ar 300 zs. dizeli. Sport režīmā sākums tiek zaudēts, jo spolē ar visu TCS, reāli izlīdzinājām distanci pie 85kmh, vai tālāk ejot apietu jautājums ir labs, jo arī tagad es esmu sapratis, ka potenciāls atklājas pie 100+ kmh
Problēma un mācīšanās būt pacietīgam
Ar Aero var izlīst un apdzīt visur. Var vienā rāvienā 3 fūres nodzīt, tikai problēmas slēpjas tajā:
1) Sākot manevru ir 80 kmh, nodzenot trešo fūri ir 180 kmh
2) Dzīt garām pa vienam arī jāmācās pacietīgi un ar kapitālu vērību, jo priekšā braucošie pēkšņi izdomā ari sākt dzīt garām un tad var sanākt ziepes, jo 320d un 1.9 tdi Golfi uz Saab fona vispār neiet un kad esi uzņēmis skaistu pāatrinājumu, kāds var izlīst priekšā.
3) Ir jāmācās dzīt garām uz 5tā roba, jo 3šajā vīņš pārāk strauji pūš Un sanāk bezgala neekonomiski. Un vispār jābrauc mierīgi..
Patēriņš: Tikai lejot 98!
Maksimums, kas dabūts – 16,7 L
Pilsētā vid – līdz 11,5 braucot mierīgi
Šoseja lidz 90 kmh – rekords 6.2ļ ar pilnigu Ekobrauksanas režimu (Virzienā no Rīgas iebraucot Murjāņos)
Posms – Berģu Depo --- Siguldas šoseja – Murjāņi --- Ragana ar pāris pitstopiem un atpakaļ uz Rīgu pa čaka ielu 84 km rezultējas avg = 7.0 litri, darba dienā izbraucot no Rīgas 16.00 un atpakal 19.00 ar pilnigu ekobrauksanu un slegsanos gan AT režimā, gan ar sentronic lidz 2000 rpm.
Video šeit: https://youtu.be/J1eKKmfDxAM" onclick="window.open(this.href);return false;
Gāzi likt netaisos, neredzu jēgu dotaja bridi.
Patīkams upgrade, kas tika realizēts tikko, Latvijā atrasts un ielikts 10 CD Kenwood changers, kurš lasa MP3, aizstājot 6CD bez mp3. Jā, tas ir oldscool, bet tas ir patīkams upgrade, lai nav jāliek iekšā china 2DIN maģis.
Vizuāli
Bija raksturīgā problēmas:
1) oksidācija uz spoguļu atbalsta trijstūriem, kas tika pilnībā novērsta notīrot visu veco, izjaucot spoguli un nokrāsojot.
2) Durvju rokturi, kas bija oksidējušies arī tika nokrāsoti
2016 gada plāns:
1) Ir daudz sīkumi, kas ir jāsaved kārtībā – kapots, sāni ar švīkām, Aero bamberis noskrāpēts, tādēļ šo ziemu plānots nobraukt kā ir, un 2016g pārkrāsot pilnībā! Iespējams gaiši zilā krāsā, jo kāda cita būtu piemērota Hot Aero Vagonam?
2) Klāt pie pārkrāsošanas, gribu uzlikt Hirsh 18” diskus.
Jaudas/ Dinamikas uzlabojumi:
1) Jāizgriež katalizatori
2) Ieteikumi?
3) Kautkad uzlfilmēšu video ar sprintiem, bet bez katalizatoriem noteikti ies labāk.