• OSC 9-5 Black Wagon
Page 1 of 12

OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Fri Aug 28, 2015 9:58 pm
by OSC
Sveiki!
Vēlos iesākt stāstu par savu Melno Vagonu, kurš šajā dzīvē man māca būt pacietīgam! :)
Kā es pie viņa tiku?

Vasaras sākumā steidzami vajadzēja auto, ko izīrēju no ss.lv un tas bija Opel Astra 2.0 dizelis divkrāsains, kuru es vairs redzēt nekad nevēlos, jo Uz Valmieras šosejas dzenot garām lielo Simplexpress busu ar ātrumu 120 un sākot pārkārtoties atpakaļ savā josla dzinējs izslēdzās. Es palieku pretējā joslā, Dzinējam ir 300 rpm un aizmugurē nāk klāt buss... Paldies Opelim, tā bija tā diena, kad guvu parliecibu, ka dzinēja jaudai un uzticībai ir nozīme!

Acis krita sākumā uz Volvo, tad izbraucu ar pāris Saabiem un sāku saprast, kā jābrauc Turbo SaaBam, jo 70% no sagāzētajiem un bendzīnniekiem vienkārši negāja!

Ļoti skeptiski noskaņots pret automātiem biju līdz šim, taču atrast labu manuāli 9-5 izpildijumā bija grūti.
Kādā skaistā dienā draudzene padeva ziņu, ka ir jāapskatās 9-5 Vagons ar Hirschu, sākumā negribīgi, bet tomēr piezvanīju un pieteicos apskatīt.
Image
Image

Saimniekam uz rokām bija visi veiktie tehniskie darbi ar izdrukām, kas apliecināja, ka tehniski visam ir sekots līdzi (mainīta kasete, ķēde, u.c) un auto Latvijā no 2009g.
Tech Spec
2.3T Aero, 280 hp/ 400 NM, Hirsch chips, intercooler, izpūtējs, AT Sentronic ar lāpstām, pati pilnākā komplektācija, izņemot lūku, tajā skaitā Kenwood Navi1, apsildāmi un ventilējami priekšējie elektrobenķi, parking sensori, xenons, kruīzs, gaiša āda.
Image
Image

Izbraucu un sapratu, ka bez viņa ikdienā būs grūti, jo viņš iet spolēdams vēl otrajā! :D

Komforts un Dinamika : pirmais mēnesis pagāja konstanti katru vakaru lejot 98 un baudot Turbo spēku. Draudzenei pirms vairākiem gadiem bija 9-5 bet laikam pats vienkāršākais 2.0, nu lūk, ja viņai iedod Aero vakarā izgāzt, man paliek bail blakus sēžot :D Visi, kas apsēžas blakus sākumā ļoti pārdzīvo, bet brauciena beigās saka, ka grib vēl :D

Draudzene naktī uzskrējās naktī pret BMW 530d GT 2014g ar 300 zs. dizeli. Sport režīmā sākums tiek zaudēts, jo spolē ar visu TCS, reāli izlīdzinājām distanci pie 85kmh, vai tālāk ejot apietu jautājums ir labs, jo arī tagad es esmu sapratis, ka potenciāls atklājas pie 100+ kmh

Problēma un mācīšanās būt pacietīgam

Ar Aero var izlīst un apdzīt visur. Var vienā rāvienā 3 fūres nodzīt, tikai problēmas slēpjas tajā:
1) Sākot manevru ir 80 kmh, nodzenot trešo fūri ir 180 kmh
2) Dzīt garām pa vienam arī jāmācās pacietīgi un ar kapitālu vērību, jo priekšā braucošie pēkšņi izdomā ari sākt dzīt garām un tad var sanākt ziepes, jo 320d un 1.9 tdi Golfi uz Saab fona vispār neiet un kad esi uzņēmis skaistu pāatrinājumu, kāds var izlīst priekšā.
3) Ir jāmācās dzīt garām uz 5tā roba, jo 3šajā vīņš pārāk strauji pūš :D Un sanāk bezgala neekonomiski. Un vispār jābrauc mierīgi.. :)

Patēriņš: Tikai lejot 98!
Maksimums, kas dabūts – 16,7 L
Pilsētā vid – līdz 11,5 braucot mierīgi
Šoseja lidz 90 kmh – rekords 6.2ļ ar pilnigu Ekobrauksanas režimu (Virzienā no Rīgas iebraucot Murjāņos)

Posms – Berģu Depo --- Siguldas šoseja – Murjāņi --- Ragana ar pāris pitstopiem un atpakaļ uz Rīgu pa čaka ielu 84 km rezultējas avg = 7.0 litri, darba dienā izbraucot no Rīgas 16.00 un atpakal 19.00 ar pilnigu ekobrauksanu un slegsanos gan AT režimā, gan ar sentronic lidz 2000 rpm.
Video šeit: https://youtu.be/J1eKKmfDxAM" onclick="window.open(this.href);return false;

Gāzi likt netaisos, neredzu jēgu dotaja bridi.


Patīkams upgrade, kas tika realizēts tikko, Latvijā atrasts un ielikts 10 CD Kenwood changers, kurš lasa MP3, aizstājot 6CD bez mp3. Jā, tas ir oldscool, bet tas ir patīkams upgrade, lai nav jāliek iekšā china 2DIN maģis.

Vizuāli

Bija raksturīgā problēmas:
1) oksidācija uz spoguļu atbalsta trijstūriem, kas tika pilnībā novērsta notīrot visu veco, izjaucot spoguli un nokrāsojot.

2) Durvju rokturi, kas bija oksidējušies arī tika nokrāsoti

2016 gada plāns:

1) Ir daudz sīkumi, kas ir jāsaved kārtībā – kapots, sāni ar švīkām, Aero bamberis noskrāpēts, tādēļ šo ziemu plānots nobraukt kā ir, un 2016g pārkrāsot pilnībā! Iespējams gaiši zilā krāsā, jo kāda cita būtu piemērota Hot Aero Vagonam? :)

2) Klāt pie pārkrāsošanas, gribu uzlikt Hirsh 18” diskus.

Jaudas/ Dinamikas uzlabojumi:

1) Jāizgriež katalizatori
2) Ieteikumi? :)
3) Kautkad uzlfilmēšu video ar sprintiem, bet bez katalizatoriem noteikti ies labāk.

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sat Aug 29, 2015 10:00 am
by elmo
Tā jau smuks dampis, bet kaut kā tev tie patēriņi pasakaini mazi! Laikam būs ķieģelis zem gāzes pedāļa! :)

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 9:08 am
by Brand
labi, ka šis nonācis labās rokās :wink:

izskatās ļoti labs eksemplārs

p.s. un šiem nenāk zobsiksna, bet gan ķēde

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 6:42 pm
by Henry
smuks aparāts... bet vai nebūs tā, ka izgriežot katalizatoru pasliktināsies dūmgāzes, ar to riskējot neiziet tehnisko?

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 8:27 pm
by Brand
drīzāk jau troksnis būs lielāks. nezinu vai tas ir prātīgākais lēmums, īpaši, ja jābrauc gari gabali.

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 10:10 pm
by OSC
Paldies Kungi par labiem vārdiem!

Henry : skate būtu jaiziet, cik ir lasīts no tiem, kas to jau ir izdarījuši. Bet Konkrēti par Saabiem info nav.
Brand: Komentārs par ķēdi tiek pieņemts un izlabots :)
Paātrinoties gaitā Hirscha bundulis jau smuki murrā, vai būtiski paliks skaļāks izgriežot, šaubos. Kādam ir izgriezts? :)

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 10:21 pm
by maa
Manam melnajam saabam ir izgriests otrais katalizators, pirmo negriezu ārā jo tad patstāvīgais check engine errors būs. Man skaļāks nepalika :)

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 11:20 pm
by mrpinkeyes
Malacis! Tik nedomā krāsot zilu! Melna ir pareizā krāsa!

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 11:26 pm
by OSC
Šādu dupci laikam parasti visi redz.. :)
Image

1) gribēju notonēt aizmugures lukturus, bet pirmais kantoris, kuram zvanīju prasīja 45 Eur un uz TA jāplēš nost, vai no kāda jāaizņemās cits lukturu komplekts..par šo jautājumu vēl domāju.
2) aizmugurē ir āķis, kas skiet vispar nav ticis lietots, pirmā doma ņemt nost, jo lieks svars, bet skaidrs saprāts saka, ka ir jāatstāj, tā būs drošāk un dupcis būs pasargātāks neskatoties uz to, ka paņēmu ari Kasko.

Īss 3šā ātruma cēliens 105-155 vai arī necēliens jo škiet, ka ir jāiet labāk un ātrāk, tātad iespējamā katalizatora vaina :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=PEIJX7MN18w" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Sun Aug 30, 2015 11:35 pm
by Henry
kāpēc check engine rādās?

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Mon Aug 31, 2015 9:52 am
by jankab
Henry wrote:kāpēc check engine rādās?
T.i - no jaudas sarkans motors! :mrgreen:

P.S. Skaists aparāts :clap:

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Mon Aug 31, 2015 1:06 pm
by Brand
pēc čipošanas var griezt katalizatorus abus un CEL nebūs. nečipotam degs dēļ lamda zondes.

tici man - labāk netonē lukturus! to padarīšanu atstāj bembistiem vai hondistiem. satiksmes drošība tomēr ir svarīgāka par lukturu sapistonēšanu.

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Mon Aug 31, 2015 4:41 pm
by elmo
Gribētos dzīvē apskatīt kā tas hirshojums skrien! :)

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Tue Sep 01, 2015 9:47 am
by edijs
Brand wrote:tici man - labāk netonē lukturus! to padarīšanu atstāj bembistiem vai hondistiem. satiksmes drošība tomēr ir svarīgāka par lukturu sapistonēšanu.
Vai tad nav atkarīgs no tā, cik niknu plēvi uzlīmē? Melnus jau diez vai taisītu un tas arī pēc suņa izskatītos. Tādam vieglam tonējumam jau spīdētu cauri tāpat gana labi. Drīzāk tad noputējuši lukturi mazina drošību.

Re: OSC 9-5 Black Wagon

Posted: Tue Sep 01, 2015 9:59 am
by elmo
Pirmās paaudze 9-5 jau no rūpnīcas nāca tonēti! :)