Maa SAAB 9-5 Aero 2002g
Posted: Thu Apr 09, 2015 12:24 am
Sveiki Saab markas cienītāji.
Šodien radās ideja, ka vajadzētu kaut ko uzrakstīt arī par manu Saab Aero.
Es gan sevi uzskatu par īstu Saab automarkas cienītāju, lai gan pāris reizes jau esmu aizmaldījies uz citām automarkām, bet tāpat esmu atgriezies pie Saab.
Viss mans stāsts sākās ar netīšam iegādātu 900 kupeju 1995g. melnā krāsā un ar 2.0T motoru un manuālo atrumkārbu.
Prieks gan nebija ilgs, jo sākās problēmas ar to, ka pārsitu eļļas radiātoru, pēc kā saabiņš nostāvēja gandrīz pus gadu bez eļļas. Kad beidzot sataisiju radiatoru, braucot uz TA iedegās eļļas lampiņa un pēc kā arī tika aprautas pamata šāles. Ātri vien tika iegādāts tāds pats donorauto, no kā tika parlikts motors melnī. Tā es ar viņu kaut kur gadu novizinājos bez problēmām un pārdevu, jo izbesija dārgā un neizturīgā alumīnija piekare. Pēc tam vienā jaukā dienā izdomāju, ka atkal gribu Saab tikai nu jau 9-5. Pēc neilgiem meklējumiem tika iegādāts no Inserviss kredit atņemts Saab 9-5 1999g 2.3t automāts, gaiši pelēkā krāsā ar turbīnas defektu.
Otrajā dienā pēc iegādes sābiņš tika pie citas turbīnas un tika laists dzīvē. Pa lielam problēmu ar viņu nebija, tik pāris sīkumi. Izdevās viņu pat izīret uz 3 mēnešiem braukšanai pa Zviedriju, kas gandrīz pat atsita man saabiņa vērtību. Kad tiku atpakaļ pie sava Saab sanāca ļoti daudz ar viņu braukāt, tāpēc nolēmu ka 90Ls nedēļa degvielā ir pa daudz un tika nolemts saabiņam uzstādīt gāzi. Kādu laiku pabraukāju, bet tad sāku ievērot, ka motorītim baigi eļļa iegaršojusies. Pēc motora izjaukšanas pavērās diezgan bēdīgs skats, visas virzuļu gilzas pamatīgi saskrāpētas, pēc kā tika vainoti gāzinieki, ka ieplūdes kolektoru nav ņēmuši nost, kad caurumus urbuši, līdz ar to visas skaidas pa motorīti padzīvojušās, bet nu pierādīt to tā arī neizdevās.
Tā kā steidzami vajadzēja auto, tika paķerts cits 9-5 1999g 2.3t automāts melnā krāsā USA versija. Uz kura arī tika pārlikts gāzes aparāts no pelēkā. Ar melno nobraucu bišku vairāk par gadu un tagat jau 2 gadus kā mans mammuks ar viņu vizinās. Pa lielam problēmu ar viņu nav bijis, tik kaut kādi sīkumi.
Nu un kaut kā spontāni 2014. gada decembrī atkal sagribējās Saabu.
Izskatiju divus variantus, vai nu dārgi, bet iepirkt tiešam labu eksemplāru, vai nu lēti un ar defektiem.
Kā izrādijās labu Saabu atrast ir gandrīz neiespējami. Tāpēc sāku skatīties daudzmaz normālu, bet ar defektu. Sākumā gribeju kādu, kam ir motora defekts, lai varu motoram uztaisīt kap. rem. Bet tad iekrita acīs šis Aero ar automāta defektu, bet ar ļoti labu motorīti. 5. janvārī tika iegādāts un 8. janvārī tika izieta TA ar pirmo reizi.
Tad paša spēkiem tika sataisīta kārba, negāja viegli, bet rezultāts iepriecina. Tad kā jau pienākās tika samainīti visi filtri, sveces, vārstu vāka blīve, uzliktas silikona vakuma trubiņas, pārregulēta gāzes iekārta.
Nu jau noripoti bišku virs 10k bez nekādām lielām problēmām, protams darba vēl ir ļoti daudz un iespējams, ka vasarā pat tiks pilnībā pārkrāsots lai, savestu arī vizuālo līdz acīm baudāmam paskatam, bet nu pagaidām esmu ļoti apmierināts par jauniegādāto Saabu.
Tuvākajā laikā ir plānots tikt pie simons izpūtēja visā garumā, jo pašreizējam parādijušies interesanti blakus trokšņi, kad uzsilst.
Jāatsvaidzina vārstu vāka krāsojums.
Un jāiegādā Aero priekšējā bampera lūpa.
Šodien radās ideja, ka vajadzētu kaut ko uzrakstīt arī par manu Saab Aero.
Es gan sevi uzskatu par īstu Saab automarkas cienītāju, lai gan pāris reizes jau esmu aizmaldījies uz citām automarkām, bet tāpat esmu atgriezies pie Saab.
Viss mans stāsts sākās ar netīšam iegādātu 900 kupeju 1995g. melnā krāsā un ar 2.0T motoru un manuālo atrumkārbu.
Prieks gan nebija ilgs, jo sākās problēmas ar to, ka pārsitu eļļas radiātoru, pēc kā saabiņš nostāvēja gandrīz pus gadu bez eļļas. Kad beidzot sataisiju radiatoru, braucot uz TA iedegās eļļas lampiņa un pēc kā arī tika aprautas pamata šāles. Ātri vien tika iegādāts tāds pats donorauto, no kā tika parlikts motors melnī. Tā es ar viņu kaut kur gadu novizinājos bez problēmām un pārdevu, jo izbesija dārgā un neizturīgā alumīnija piekare. Pēc tam vienā jaukā dienā izdomāju, ka atkal gribu Saab tikai nu jau 9-5. Pēc neilgiem meklējumiem tika iegādāts no Inserviss kredit atņemts Saab 9-5 1999g 2.3t automāts, gaiši pelēkā krāsā ar turbīnas defektu.
Otrajā dienā pēc iegādes sābiņš tika pie citas turbīnas un tika laists dzīvē. Pa lielam problēmu ar viņu nebija, tik pāris sīkumi. Izdevās viņu pat izīret uz 3 mēnešiem braukšanai pa Zviedriju, kas gandrīz pat atsita man saabiņa vērtību. Kad tiku atpakaļ pie sava Saab sanāca ļoti daudz ar viņu braukāt, tāpēc nolēmu ka 90Ls nedēļa degvielā ir pa daudz un tika nolemts saabiņam uzstādīt gāzi. Kādu laiku pabraukāju, bet tad sāku ievērot, ka motorītim baigi eļļa iegaršojusies. Pēc motora izjaukšanas pavērās diezgan bēdīgs skats, visas virzuļu gilzas pamatīgi saskrāpētas, pēc kā tika vainoti gāzinieki, ka ieplūdes kolektoru nav ņēmuši nost, kad caurumus urbuši, līdz ar to visas skaidas pa motorīti padzīvojušās, bet nu pierādīt to tā arī neizdevās.
Tā kā steidzami vajadzēja auto, tika paķerts cits 9-5 1999g 2.3t automāts melnā krāsā USA versija. Uz kura arī tika pārlikts gāzes aparāts no pelēkā. Ar melno nobraucu bišku vairāk par gadu un tagat jau 2 gadus kā mans mammuks ar viņu vizinās. Pa lielam problēmu ar viņu nav bijis, tik kaut kādi sīkumi.
Nu un kaut kā spontāni 2014. gada decembrī atkal sagribējās Saabu.
Izskatiju divus variantus, vai nu dārgi, bet iepirkt tiešam labu eksemplāru, vai nu lēti un ar defektiem.
Kā izrādijās labu Saabu atrast ir gandrīz neiespējami. Tāpēc sāku skatīties daudzmaz normālu, bet ar defektu. Sākumā gribeju kādu, kam ir motora defekts, lai varu motoram uztaisīt kap. rem. Bet tad iekrita acīs šis Aero ar automāta defektu, bet ar ļoti labu motorīti. 5. janvārī tika iegādāts un 8. janvārī tika izieta TA ar pirmo reizi.
Tad paša spēkiem tika sataisīta kārba, negāja viegli, bet rezultāts iepriecina. Tad kā jau pienākās tika samainīti visi filtri, sveces, vārstu vāka blīve, uzliktas silikona vakuma trubiņas, pārregulēta gāzes iekārta.
Nu jau noripoti bišku virs 10k bez nekādām lielām problēmām, protams darba vēl ir ļoti daudz un iespējams, ka vasarā pat tiks pilnībā pārkrāsots lai, savestu arī vizuālo līdz acīm baudāmam paskatam, bet nu pagaidām esmu ļoti apmierināts par jauniegādāto Saabu.
Tuvākajā laikā ir plānots tikt pie simons izpūtēja visā garumā, jo pašreizējam parādijušies interesanti blakus trokšņi, kad uzsilst.
Jāatsvaidzina vārstu vāka krāsojums.
Un jāiegādā Aero priekšējā bampera lūpa.