• Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.
Page 1 of 1

Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 11:58 am
by UldisB
Sveiki,

papildjautājums saistībā ar manu iepriekšējo ierakstu (sk. zemāk), vai pie vainas varētu būt, piem., turbīna (vai caur to caurplūst dzesēšanas šķidrums?)?

Labvakar,
sekojoša problēma, dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums! Domāju, ka vainīga ir galvas blīve, noņemot galvu, izrādās, ka blīvei nav ne vainas. Kādi vēl varētu būt varianti (iemesli)? Modelis 9-3, 2000 g., 2.2 tdi, 85 kW.

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 12:11 pm
by Kabrio
Tīri intereses pēc - kapēc ir jāver jauna tēma? papildjautājumus neizdodas uzdot jau atvērtajā?

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 12:21 pm
by UldisB
Neiedomājos (vakar tikai piereģistrējos forumā), laba ideja, paldies! Cerams, ka kāds varēs pateikt kaut ko vērtīgu arī mana jautājuma sakarā.

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 12:58 pm
by lawyer
Ko nozīmē "dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums"? :roll: Kur tad citur tam būtu jātek, ja ne dzinējā? :mrgreen: Vai Tu domāji, ka tas tiek iekšā cilindros? Eļļas kanālos? Ja tā, pēc kā Tu to nospriedi? :think:

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 1:47 pm
by UldisB
Precīzi tehniski nepateikšu kur, bet katrā ziņā, tur kur nevajadzētu tecēt. Pēc eļļa vāciņa un "šupa" ir redzams, ka eļļa ir pelēcīgā krāsā (sajaukusies ar dzesēšanas šķidrumu) un eļļas līmenis ir 3 reizes augstāks par maksimālo atzīmi! Ar galvas blīvi viss kārtībā, tātad galva, bloks vai vēl kaut kas cits pie vainas. Kaut kur šajā forumā lasīju, ka vainīga var būt it ka arī turbīna, vai tā varētu būt?

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 3:29 pm
by Arnijs
UldisB wrote:Precīzi tehniski nepateikšu kur, bet katrā ziņā, tur kur nevajadzētu tecēt. Pēc eļļa vāciņa un "šupa" ir redzams, ka eļļa ir pelēcīgā krāsā (sajaukusies ar dzesēšanas šķidrumu) un eļļas līmenis ir 3 reizes augstāks par maksimālo atzīmi! Ar galvas blīvi viss kārtībā, tātad galva, bloks vai vēl kaut kas cits pie vainas. Kaut kur šajā forumā lasīju, ka vainīga var būt it ka arī turbīna, vai tā varētu būt?
Uldi... Domāju, ka atrast noplūdes vietu internetā ir bezmaz vai neiespējamā misija. Dzeses sķidrums eļļā var parādīties no ļoti daudzām vietām. Vienīgais, ko varu pateikt - tas noteikti nav uz eļļas spiediena kanāla. (jo tad būtu otrādi - eļļa ietu šķidrumā) Šādus defektus konstatē dzinēju un tā mezglus izjaucot, ņemot rokā rasējumus un secinot, kur dzeses sķidrumam iespējams tikt pie eļļas. Galvu un bloku var pārbaudīt zem spiediena, bet tā ir salīdzinoši dārga diagnostika. Reizēm lētāk šādos gadījumos ir lūkoties cita dzinēja virzienā. Viss atkarīgs no remontizmaksām un kas tieši bojāts . Šiem čuguna gabaliem (kas ir būtībā ļoti izturīgi un ilgmūžīgi) nav regulāri novērota šāda lieta, tā, ka arī par kādām šm dzinējam raksturīgajām kaitēm nevarēšu spriest.

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 4:09 pm
by UldisB
Paldies par atbildi "Arnijs"! Sāku domāt, ka problēma tomēr būs galvā vai blokā (radusies kāda mikroplaisa), jo kaut kā aizdomīgi liekas tas, ka šī problēma parādījās tuvojoties ziemai (novembra vidū), kad laiks kļuva vēsāks. Visdrīzāk jāmeklē cits dzinējs vai arī jāgaida pavasaris un jābrauc tālāk ar šo pašu.

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Wed Dec 03, 2014 6:14 pm
by Arnijs
UldisB wrote:Paldies par atbildi "Arnijs"! Sāku domāt, ka problēma tomēr būs galvā vai blokā (radusies kāda mikroplaisa), jo kaut kā aizdomīgi liekas tas, ka šī problēma parādījās tuvojoties ziemai (novembra vidū), kad laiks kļuva vēsāks. Visdrīzāk jāmeklē cits dzinējs vai arī jāgaida pavasaris un jābrauc tālāk ar šo pašu.
Vēl ir dažādas fluoriscējošas piedevas, lai atklātu sūces vietas. Bet vēl ir arī tāda fīča, kā bloku hermētiķis, ko lej klāt dzeses sistēmai. Tipa "šķidrais stikls". Painteresējies autoveikalos. Pamatdoma: Izņem termostatu, izlej tosolu un sapilda sistēmu ar ūdeni + blīvētājs. Nomaina, protams, arī eļļu Tad gasē ar visu šito 3 dienas, lej nost, sapilda ar antifrīzu, liek atpakaļ termostatu un brauc ,līdz notiek kādi lielāki sūdi, vai arī nenotiek nekas (tad, protams, turpina braukt) Vienīgā problēma ar šādu laistīšanos - šobrīd vajadzīga siltā garāža, kur turēt pa nakti. Pie minimālām sūcēm šis darbojas teicami, bet jāpatur prātā arī lielāku sūdu iespējamība, jo neba jau šādi jaunu bloku vai galvu uzbūvēsi. Bet nu - mēģināt var.

Re: Dzinējā tek iekšā dzesēšanas šķidrums. Papildjautājums.

Posted: Thu Dec 04, 2014 11:57 pm
by Diks
Manam 9k bija plaisa galvā pa kuru dzeses šķidrums sūcās izplūdē. Startējot no krustojuma aiz manis braucošajiem vajadzēja pagaidīt kamēr izklīst baltais dūmu mākonis :lol: Nomainīju galvu un viss bija kārtībā :dance: (jā, jā, protams, arī izmazgāju motoru, nomainīju eļļu un antifrīzu)