SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...
Posted: Tue Sep 16, 2014 11:15 pm
Sveiki visiem! Pavisam nesen esmu kļuvis par SAAB CSE 2.3 TURBO 1994.gada mašīnas īpašnieku. Tā kā esmu jauniņais un man pirmo reizi vispār ir darīšana ar saabu, mani ir daži jautājumi, kuri ganjau sen te ir apspriesti, bet varbūt te ir kāds gudrs cilvēks, kurš varētu paskaidrot, kā novērst dažus defektiņus kurus esmu pamanijis pēc neilgas lietošanas un kurus gribētos novērst vēlams paša spēkiem cik nu tas ir iespējams.... Tātad, pirmkārt, mani uztrauc Check Engine lampiņa kura ieslēdzas vienmēr kad tiek pārslēgts uz gāzi, vai tā ir jābūt, vai steidzīgi būtu jāmeklē speciālista palīdzība? Tad tālāk, ejot afgonā, kad paverās turbīna, met nost vakuma trubiņu no MAP sensora , varētu vienkārši uz trubiņas uzmaukt hamutu un viss, bet ja met nost- tad jābūt kādai problēmai. Tālāk- kruīzs, kad nopirku mašīnu, kruīzu izmēgināju, strādāja, kad atdzinu mašīnu no Rīgas uz Daugavpli, nezinu varbūt kautkas pa ceļam sakratijas vai kā, bet kruizs negrib slēgties iekšā. Vel, kā jau lasiju tad ir mūžīgā problēma ar pārrautajiem sēdekļu apsildes vadiem- kā apskatijos, tad lai izjauktu sēdekļus nav vajadzīga baiga māksla, bet kā ir ar salikšanu, vai labāk pašam tur nelīst, bet meklēt speciālistu palīdzību? Tālāk, ir problēma ar apgriezieniem, kad auksta, negrib lekt, iedarbinot- ģībulo vai vispār noslāpst neaiztiekot pat gāzes pedāli, vai vaina varētu būt tikai svecēs, jo nu, gāzes iekārta man ir pirmās paaudzes un lai nu kā negribētu teikt, jo tūlīt visi teiks ka galīga diršana un tā , bet nu gāze bendē sveces daudz vairāk nekā bendzīns, No vecā īpašnieka ir saglabājušies dokumenti no senā 2004. gada, par tehniskajām apkopēm, eļļas mainīšanām, dokumenti kad, kas, par kādām summām remontēts, vienvārd sakot- mašīna ir bijusi tehniski un vizuāli kopta, diemžēm izpētot sīki šo dokumentāciju, atklāju, ka lai nu cik cītigi ir mašīna uzturēta labā stāvoklī, ir piemirsts par gāzes iekārtas apkopēm, tādēļ tas liek domāt ka šī motora ņiķošanās varētu būt sveču vaina... Āaa... vot kā ieminējos par gāzi... kas varētu būt par vainu- salonā smird pēc gāzes un nejau tā vienkārši, bet pamatīgi, reāli pat neuzdrošinos ar piedektu cigareti tuvoties mašīnai , vecais īpašnieks teica ka tas esot parādijies pēc reduktora maiņas, jau labu laiku atpakaļ... Nu tad ir vel daži sīkumi kā, slēdzis kurš atbild par durvju aizslēgšanu/atslēgšanu, nu tas kurš pa vidu pie kārbas kloķa reizēm čakarējas, negrib atlēgt vai aizslēgt durvis- elektronikas gļuks vai slēdzis vienkārši čakarējas? Nu tad vel..... nuuu...nu, tas laikam viss... pagaidām Cerēšu uz jūsu atsaucību, un centīšos darīt visu lai uzturētu sābiņu zolīdu P.S. ši man ir tikai otrā mašīna, daudz neko par mašīnām nerubiju, nenosodiet pārāk traki