• SAAB 900 1985.g
Page 1 of 1

SAAB 900 1985.g

Posted: Tue Jul 22, 2014 11:46 pm
by eifele
Bauska_1_09_12_31.jpg
Sveiki.

Nu jau pāris gadus manā īpašumā ir SAAB 900 (1985.gada izlaidums).
Ar jauko mašīnīti iet visādi, tai patīk visādus pigorus izstrādāt un tā nu ik pa laikam pa servisiem dzīvojas.

Ārēji jeb vizuāli mašīnai krāsa izbalējusi, šur tur nogājusi,taču īpaši nekādas buktes nav, ja nu nedaudz salocīta numura zīme.
Pagaidām naudu ieguldu tikai, lai varētu braukt un būtu drošība uz ceļa.

SAAB`iņam īpašā pazīme ir valsts numurs, kuram cipari ir tieši automašīnas markas skaitļi.

Tātad, mani mērķi šim postam ir tādi:
* iespējamas konsultācijas un padomi
* ieteikumi par servisiem un daļām
*iespējams te ir kāds šāda Saab fanāts, kurš būtu gatavs atpirkt. Par cenu privāti runājot.

Žēl, protams, būtu šķirties, ņemot vērā cik daudz līdzekļu esmu ieguldījusi, taču sāk šķist, ka ar savu mediķes algu ilgi nepavilkšu, ja Saabiņam katru mēnesi pa servisu jādzīvojas.
Tādēļ gribētu zināt cik daudz jāiegulda, lai savestu kārtībā..
nu risināsim sarunu ceļā :)

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Wed Jul 23, 2014 6:29 am
by edijs
Ooo, ahoj! :wink: Man pat aizķērusies viena mūsu kopbilde!

Image


Par servisiem - vai ir būts arī iekš Arteh? Grūti iedomāties citu vietu, kur vēl vērsties ar šīs markas vecajiem braucamrīkiem, ja neskaita remontdarbus saviem spēkiem.

Jāsaliek uz papīra izmaksu cipari un jāskatās, vai tiem ir tendence pārsniegt svaigāka auto līzinga maksājumus + apkopes + neparedzēti remontdarbi. Kā nekā - ar kaut ko jau jābrauc tāpat ir. Protams, psiholoģiski reizēm ir vieglāk maksāt vairāk par svaigāku auto, taču, rēķinot absolūtos skaitļos, bieži vien tas vecais, mūždien niķīgais un regulāri remontējamais auto sanāk finansiāli izdevīgāks. Protams, sabeigtos nervus, kārtējo reizi paliekot uz ceļa, arī jārēķina klāt. :)

Nepieciešamo/vēlamo ieguldījumu apjoms visdrīzāk nav precīzi samērāms. Vienmēr ir vēl šis tas, ko varētu pieremontēt un sataisīt labāk. Never ending story. Kad tehniski viss būs savests kārtībā, gribēsies uzlabot vizuālo pusi. To, savukārt, ja reiz ķeras klāt, tad labāk jau pēc pilnas programmas. Un jēga to darīt ir vien tad, ja tehniski tik tiešām viss ir tip top, kā arī bundža ir tik laba, ka ir vērts ieguldīties atjaunošanas un krāsošanas darbos. Kad šo visu saliek uz papīra, reizēm kļūst skaidrs, ka varbūt labāk vien turpināt braukt, ik pa laikam iegriežoties servisā uz sīkiem remontdarbiem, un smaidīt, kamēr tas auto vēl ripo! :wink:

Ja nu tomēr nonāk līdz tam, ka jāšķiras - man sēta liela un vienmēr gatava izskatīt variantus jauna Saab iemītnieka uzņemšanai.

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Wed Jul 23, 2014 8:39 am
by eifele
Ou jē, manos bilžu krājumos arī ir šāda līdzīga bilde no Alfas stāvietas :D

Pagaidām rēķinot cik ieguldīts sanāk cita daudz jaunāka un svaigāka mašīna :D

Līdz ArTEH servisam vēl neesmu nokļuvusi, bet noteikti to izdarīšu.
Pagaidām Saabiņš jau ir servisā un gaida gāzes iekārtas pārbaudi. Domāju, ka līdz ko būs braucama tā varētu aizbraukt uz ArTEH servisu, lai tur paskatās, kas un kā.

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Wed Jul 23, 2014 10:53 am
by lawyer
Mans smaids,lasot šo topiku, pārvērtās par :puke-left: pēdējā rindkopā, sorry :shifty:

Padoms no manas puses būs skarbs un salta aprēķina pilns - pārdod to auto edijam, kamēr vari dabūt kaut ko virs tolmeta cenas, un pārsēdies uz Civic vai citu tamlīdzīgu konservbundžu - ietaupīsies gan nervi, gan nauda :wink: 30 gadīga auto izmantošana ikdienā cauru gadu ir ļoti dārgs prieks :geek:

Kas svarīgi, ARTEH neņemsies ar citu uzstādītām gāzes iekārtām - esošo viņi var tikai noravēt nost :geek:

P.S. Kas tad tam tāds lūza tik bieži? Dzinējs ar karbuli vai šprici?

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Wed Jul 23, 2014 2:21 pm
by elmo
Piedod mūsu LAWYERAM! Viņš pārstāv ortodoksālo SAAB galu, kam gāzes smaka makten kairina nāsi un izraisa alerģisku redakciju un mutes caureju! :P
Visādi citādi lāga zēns un vecu Saabu mīlētājs!

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Wed Jul 23, 2014 5:03 pm
by eifele
Kad pirms vairāk kā pieciem gadiem tika iegādāta šī mašīna, viņai jau bija gāzes iekārta (tātad tā ir viena no pirmajām, jo kā gribu zināt cik gāze, tik lienu bagažniekā un pētu) un mašīna nebija ejošā stāvoklī. :D

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Wed Jul 23, 2014 5:32 pm
by lawyer
Tad aizved uz ARTEH, lai džeki izravē to gāzes iekārtu un brauc laimīga! :wink:

Ja nu tomēr izdomā auto sadalīt reizinātājos, piesakos uz priekšējiem pagriezienu lukturiem :roll:

P.S. Tā arī neuzrakstīji, kas par dzinēju :shifty:

P.P.S. Elmo, es nepārstāvu nevienu "SAAB galu" :P

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Thu Jul 24, 2014 9:10 am
by eifele
Es katrā ziņā esmu laimīga, ka ir gāzes iekārta, jo sanāk riktīgi izdevīgi braukt, ar benzīnu tikai es nevarētu katru dienu braukt uz darbu vai kur citur :D:)

Šodien saņemšu mašīnu no servisa un tad jau zināšu ko vairāk teikt.

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Thu Jul 24, 2014 11:32 am
by Kudinsky
Es šo auto kādu labu laiku atpakaļ tiku manījis A7 stāvvietā, izskatījās viņš diezgan skumji....

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Thu Jul 24, 2014 11:56 am
by Pan Shtitz
Sportiska interese - kurā servisā parasti remontējies?

Re: SAAB 900 1985.g

Posted: Thu Jul 24, 2014 1:40 pm
by Nauris_t16
Prieks, ka kāds lieto uzticamu mašīnu ikdienā. Jā, uzticamu, jo tur nav kam lūzt. Un ja jau vēl ir gāze, kāpēc gan nē, nav tai mašīnā nu absolūti nekā tik ekskluzīva, ko ar gāzi tipa varētu sabojāt :)

Ja ir vēlme, vari man privāti uzrakstīt par konkrētiem auto niķiem un iegūt, cerams, konstruktīvas atbildes :) šis tas ir darīts tēmas sakarā.




Lawyer, atdziesti. Tāpēc jau SK ir slēgta lietotāju grupa, ar kuriem neviens negrib draudzēties un uz iekšējo pasākumu piesakās 3 cilvēki, bet uz pasēdēšanām neatnāk neviens.