• 9000 CSE 1993.gads
Page 1 of 3

9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 03, 2013 10:09 am
by semiirs
Iegādāts saabs 9000 CSE 1993. g. 2.3 bez turbo
-braauc labi, mierīgi, nedreb, nerausta uz vienu vai otru pusi, koža roža, elektriskie beņķi, salons ļoti labā stāvoklī, motors darbojas tik klusi,
ka reizēm jāuzgāzē, lai saprastu, ka darbojas :D , bet....
:evil:
-kruīzs rezēm darbojas, citreiz ne, kaut cruize lapiņa deg
-klimats neizslēdzas, izņemot klimas drošinātāju ventilators pūš anyway,
-nestrādā beņķu apsilde
-nedeg fasten belts indikators
nepieliec ar pusapgriezienu, bet tikai ar 3.-5. startera griezienu

pārējais viss darbojass uz nebēdu :pray:

plzz help with advice...

p.s.
drošinātāji visi ir ok

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 03, 2013 10:16 am
by semiirs
p.s. 2
kā var izslēgt to kunkstēšanas signālu, kad vadītāja durvis atver vaļā?

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 03, 2013 6:41 pm
by edijs
Saabam arī pienākās nelekt ar pusapgriezienu. Es tieši paliku aizdomīgs brīžos, kad pielec pārlieku ātri.

Kunkstēšanas signāls pie vaļā atstātām durvīm, cik man zināms, nav no rūpnīcas nācis. Tā ka jāskatās vien pēcāk adaptēto pričendāļu virzienā.

Brīžos, kad kruīzs atslēdzas, nekādas citas lampiņas panelī neiedegsa? Tcs-ctrl/abs/anti-lock?

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 03, 2013 6:53 pm
by semiirs
edijs wrote:Brīžos, kad kruīzs atslēdzas, nekādas citas lampiņas panelī neiedegsa? Tcs-ctrl/abs/anti-lock?


tad atslēdzu un ieslēdzu 1-2x cruise pogu un tad ar gala pogu atkal kruīzs darbojas


vajag 1993.g. 9000 cse bez turbo manuāli.
ir kādam kāds normāls links...?
meklēju- neko labu neizdevās atrast

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Tue Feb 19, 2013 3:18 am
by semiirs
tnx to Edijs, novērsta ir klimata neizslēgšanās problēma

vēl palika izravēt signalizāciju un iebāzt di..ā tam elektriķim, kurš tjipa sataisīja (darbojās 1 dienu) tāpat kā beņķu apsildi

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Tue Feb 19, 2013 5:10 pm
by edijs
Vienmēr laipni! ;)

Par beņķiem - ja saplīsuši sildelementi, varu pameklēt, vai nav kaut kur krājumos aizķērušies. Reiz divus beņķus pirms ārā mešanas ļoti rūpīgi izoperēju.

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Tue Feb 19, 2013 8:21 pm
by GuntisG
Nu nez, es savam 9000 esmu pats lodējis pārrauto vietu. Pasažiera beņķim 1 x, šofera beņķim 2 x. Visas reizes ir bijis pārrauts sildelementa vadiņš tieši beņķa apakšdaļai, nevis atzveltnei. Un pie tam, nevis beņķa vidū, bet uz ārējās malas. Neatceros, kur, bet esmu lasījis, ka diezgan veiksmīgi sildelementa vadiņu beņķa apakšdaļai varot pārraut uzspiežoties tam ar celi. Kopš šofera beņķa otrās remontēšanas cenšos vairs ar celi neatspiesties uz beņķa, lai kaut ko paņemtu no mašīnas. Un tagad jau kalpo kādus 2-arpus gadus bez problēmām.

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Wed Feb 20, 2013 7:06 pm
by semiirs
šodien iepirkts maģīts
saslēgts un ar oriģinālajām tumbām basus labi dod
alpine cde 130r

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 24, 2013 9:43 am
by semiirs
ik pa laikam parādās kaitnošs sīkums...

nospiežot bremzes, ieslēdzot pagriezienu, ieslēdzot tālās gaismas, vai migliniekus- noraustās maģis....
1-aķa nepietiekamība?
2-ģenerators nepietiekami lādē?
3-kontakti uz īso iet?
4- cits variants..

need assist...
:evil:

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 24, 2013 10:00 am
by Arnijs
semiirs wrote:ik pa laikam parādās kaitnošs sīkums...

nospiežot bremzes, ieslēdzot pagriezienu, ieslēdzot tālās gaismas, vai migliniekus- noraustās maģis....
1-aķa nepietiekamība?
2-ģenerators nepietiekami lādē?
3-kontakti uz īso iet?
4- cits variants..

need assist...
:evil:
4- cits variants.. Nepareizi pieslēgts

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 24, 2013 10:08 am
by semiirs
kā var būt nepareizi pieslēgts, ja eiroštekers kāds bija tāds ir.
Nekas nav pārveidots vai vadi pārvienoti. kā bija iepriekšējam maģim, tā arī tagad ir
pirmais maģis atvienots un pie tā paša štekera pievienots....




p.s.
varbūt ir kāds saab 9000 saprotošs elektriķis Rīgā, kas pa vakaru(sliktākajā gadījumā var atstāt pa dienu) varētu uzmest aci
un varbūt pat izdodas saprast vainu, vēlams tādu, kurš nenoplēsīs lielu piķi un izrādīsies, ka nekas anyway nav izdarīts.

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Sun Feb 24, 2013 5:34 pm
by Arnijs
semiirs wrote:kā var būt nepareizi pieslēgts, ja eiroštekers kāds bija tāds ir.
.
Zaprosto! 8)
Ja gribi, lai neraustās, tad nāksies pārskatīt/mainīt slēgumu. Varbūt iepriekšējam maģim ar std pieslēgumu pietika, bet - tiklīdz kāps maģa jaudas, ar esošajiem vadiem un slēgumu var būt par īsu.

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Tue Mar 05, 2013 11:13 am
by semiirs
Tnx to ARTEX, šobrīd vienīgais, kas nedarbojas ir sēdkļu apsilde (beigta spirāle beņķī), visu pārējo man sataisīja pa ļoti smukām naudām.
:mrgreen::clap:


steidzamā kartā palicis tikai:
-ieeļļot ventilatora motorīti, lai tas reizēm nečīkst
-nomainīt saplaisājušo bremžu lukturi ar smidzinātāju aizmugures vākam
-nomainīt panelī lampiņas1-2 kuras ir izdegušas


p.s.
uz vasaru vizuālo varbūt (nopulēt, 1 arkā mazliet rūsas burbulīti aizvākt), notonēt aizmugurējos logus, jaunas sveces, eļļa, 16collu diski, iztīrīt motortelpu un pa lielam arī viss.

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Tue Mar 05, 2013 3:20 pm
by ZingZeng
edijs wrote:Saabam arī pienākās nelekt ar pusapgriezienu. Es tieši paliku aizdomīgs brīžos, kad pielec pārlieku ātri.

Kunkstēšanas signāls pie vaļā atstātām durvīm, cik man zināms, nav no rūpnīcas nācis. Tā ka jāskatās vien pēcāk adaptēto pričendāļu virzienā.

Brīžos, kad kruīzs atslēdzas, nekādas citas lampiņas panelī neiedegsa? Tcs-ctrl/abs/anti-lock?
Edij, maldies. Man pat diviem c900 gan 88.g., gan 90.g. bija šis "kunkstēšanas signāls" jau no rūpnīcas. Zem pakaļējā beņķa, kur stāv dažadi releji, bija iesprausts vēl viens, speciāli kunkstēšanai :lol:

Piebilde, abi gan bija ASV tirgum domātie c900.

Re: 9000 CSE 1993.gads

Posted: Tue Mar 05, 2013 4:41 pm
by semiirs
Arteh man to kunkstēšanu arī atslēdza, tagad klusums un miers.