• 9-5 galvas blive
Page 1 of 1

9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 7:41 pm
by noriss
Sveiki!

Vēlējos jautāt par vienu "kreņķi" ar manu SAAB 9-5 3.0 TID, uzsilstot sāk pūst salonā augsto gaisu(brīvdienās sola -10!!!(( "runā ka pie vainas galvas blīve, velk gaisu sistēmā??", arī spiediens dzesēšanas sistēmā jau augstam? :( , bet ēļļas līmenis IR ok, - iespējams kādam bijis līdzīgi, un varat ieteikt kur ar tādu ķibeli tikt galā- servissu kur darbosies zinātāji, ne viss "remontēs visu pēc izslēgšanas metodes" - un protams būtu labi zināt cik tas "prieks " varētu maksāt- jau iepriekš paldies visiem par palīdzību!

Re:9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 8:17 pm
by envoy
Nez vai tā būs galvas blīve. :D Drīzāk jau šī pati vaina: http://photo.platonoff.com/Auto/2009101 ... or_Repair/
ArTeh.lv ;)

Re:9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 9:58 pm
by sandruss
Tā isti nesapratu, tad ir spiediens sistēmā vai nav, ja nav tad tik un tā tur var visādas vainas būt...jāsāk ar termostatu un pečkas krānu, pirms tam uzspied AUTO & OFF reizē, lai kondiška uztaisa diagnostiku vrb kāda klape nešancē.
Ja spiediens tad kaput veņiki...lidojums smags B)

Re:9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 10:16 pm
by zaz
Ja Tev pa galvas blīvi pūstu dzes. sistēmā gaisu, tad Tev jau sen būtu pārspridzināta kāda dzesēšanas šļauka. Pie auksta dzinēja termostats ir ciet, respektīvi - iepūstajam gaisam nav kur palikt, līdz izplešanās traukam viņš tiek tikai pie uzsiluša dzinēja (kad termostats vaļā).

Bija man tāda problēma ar Mazdas dīzeli, ko tik nedarija, vienalga, mēneša laikā pūta ārā blīvi un kaut nošaujies.

Avārijas risinājums ir - izņem termostatu lai iepumpētajam gaisam ir kur palikt un nerauj pušu trubas. Tad, ja tiešām sistēmā tiek pumpēts gaiss pa blīvi, izplešanās traukā redzēsi gaisa burbuļus.

Ziema auto, protams, tādā režīma nav lietojams, jo logi salst no iekšpuses :laugh:

Re:9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 10:16 pm
by drRD
Attaisi kapotu, tām ūdens caurulēm kuras iet uz salonu ir jābūt siltām....bet tur tak nevar nekur lāgā roku, ne galvu iebāzt:ohmy:

Re:9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 10:21 pm
by Daniliano
aukstu gaisu var pūst ja tosola līmenis zems(nepietiek cirkulācījai caur salonu), a līmenis zems ja spiež laukā deļ spiediena sistēma kurš rodas ja tomēr iesēdušās cilindru čaulas(ir sprauga(miniatūra) starp bloku un galvas blīvēm.
Esmu izgājis tam cauri. Iesaku Valmieras dīzeļcentru. Viņi ir "atkoduši" zāles tai lietai.
Tad tosols Tev pazūd vai nē?

Re:9-5 galvas blive

Posted: Mon Dec 03, 2012 11:24 pm
by noriss
...paldies visiem par atsaucību!!!.... ir tā kā tu raksti- Daniliano, spiediens dzes. sistēmā - sākumā meistari teica, ka vāciņš bojāts, un zūd šķidrums, nav līmenis tāpēc auksto gaisu pūš, tad uzlika vāciņu jaunu, izrādās, ka jau aukstam spiediens, un ar jauno vāciņu spiedienam nav kur palikt, atstāju pagaidām veco,līdz ar to arī dzes. šķidrums zūd līdz puss izplešanās trauka līmenim, bet ne vairāk - siltums nāk sākumā, vēlāk jau tikai pie apgriezieniem, kā neitrālajā tā aukstais - pats es Ridzinieks- "līdz Valmierai aizbraukt nosalšu, ja nu vienīgi uz pavasari :)"- bet var diagnosticēt šādu problēmu arī "Vikingā?", vai kur citur? jo mani "meistari" tikai "hipotētiski" min iespējamās problēmas, nav ar SAABiem darbojušies- respektīvi man būs jāapmaksā viņiem "īsais, bet ne lētais kurss SAABu remontā".....

Re:9-5 galvas blive

Posted: Tue Dec 04, 2012 8:29 am
by Vilcins
Tev taks otraja posta noradija kur griesties,cilveki atsaucigi un zinosi par saab automasinam.

Re:9-5 galvas blive

Posted: Tue Dec 04, 2012 9:49 am
by Daniliano
Diagnoze jau takā zināma. Vienkārši Valmierā(citur nezinu)ar to prasmīgi tiek galā. Izmaksas ap 1000ls. Jā, lielas. Bet liekot citu motoru(bez garantijas) nebūs nekas lētāks. Tāda nu ir šī jaukā motoriņa sliktākā īpašība.
noriss wrote:...paldies visiem par atsaucību!!!.... ir tā kā tu raksti- Daniliano, spiediens dzes. sistēmā - sākumā meistari teica, ka vāciņš bojāts, un zūd šķidrums, nav līmenis tāpēc auksto gaisu pūš, tad uzlika vāciņu jaunu, izrādās, ka jau aukstam spiediens, un ar jauno vāciņu spiedienam nav kur palikt, atstāju pagaidām veco,līdz ar to arī dzes. šķidrums zūd līdz puss izplešanās trauka līmenim, bet ne vairāk - siltums nāk sākumā, vēlāk jau tikai pie apgriezieniem, kā neitrālajā tā aukstais - pats es Ridzinieks- "līdz Valmierai aizbraukt nosalšu, ja nu vienīgi uz pavasari :)"- bet var diagnosticēt šādu problēmu arī "Vikingā?", vai kur citur? jo mani "meistari" tikai "hipotētiski" min iespējamās problēmas, nav ar SAABiem darbojušies- respektīvi man būs jāapmaksā viņiem "īsais, bet ne lētais kurss SAABu remontā".....

Re:9-5 galvas blive

Posted: Tue Dec 04, 2012 10:47 am
by lawyer
ARTEH un Vikingi ar šo problēmu diez vai ņemsies, to darīs visticamāk tikai drosmīgi dīzelisti ;)

Var arī LANO AUTO painteresēties Valmieras 26 - varbūt viņu dīzelists arī uzņemsies B) Mob. 2deviņi3septiņi7nulle4astoņi, ALVILS vārdā ;)

Re:9-5 galvas blive

Posted: Tue Dec 04, 2012 8:26 pm
by fimbars
Vot teksts,ka nav ar Saabiem darbojusies ir vienkarsa atsusana..
Dzelzis paliek dzelzis.

Re:9-5 galvas blive

Posted: Tue Dec 04, 2012 9:47 pm
by sandruss
Protams ka šujas nost, neviens meistars ar prieku šito dzelzi negrib skrūvēt, bet Valmiera ir variants,vienīgi nav no lētajiem, bet no otras puses iedodot meistariem kas ar šo kaiti nav saskārušies var gadīties ka viņi labi gribēdami izdarīs lieku darbu (bloka sīpēšana utt) bet vaina atrisināsies uz īsu brīdi. Cik zinu Valmierā liek taisītās blīves...materiālu izmaksas nav lielas,bet zināšana kā to problēmu atrisināt arī protams maksā.Labs motorists to darbu varētu izdarīt uz pusi lētāk, bet ir jāzina tikai recepte;)