• SAAB 9000CS 2.3i 1991. gada problēma.
Page 1 of 1

SAAB 9000CS 2.3i 1991. gada problēma.

Posted: Sat Oct 06, 2012 3:39 am
by iinto
Lieta tāda!
Saabinju var ierūcināt ne ilgāk, kā uz 10 min, tad vienkārši bez jūtama iemesla motors izslēdzās.
Sūknis strādā, sūkņa releji strādā, sūknis izslēdzās mazliet pēc motora noslāpšanas.
Tad kad ir palaists, strādā itkā normāli. Varbūt neceļ tik ātri apgriezienus kā parasti un mēdz kaut kā laikam nesadedzināt degvielu, jo dodot grīdā un atlaižot strauji gāzes pedāli gadās ka no izpūtēja, tā teikt ''izšauj''.
Citreiz pat nerūc 10 minūtes, bet gan kādas 20 sekundes.
Nesaprotu ko darīt, svečvadi, sveces, sūknis, releji itkā nevarētu būt pie vainas..
elektronika??? :(
Katrā ziņa, nevaru pat nekur aizbraukt, jo nevaru paredzēt pēc cik sekundēm vai minūtēm noslāps. :(

Re:SAAB 9000CS 2.3i 1991. gada problēma.

Posted: Sat Oct 06, 2012 9:35 am
by edijs
Cik ilgi tev jau ir šī problēma? Divas lietas, kas nāk prātā no pieredzes ar līdzīgiem simptomiem - sūknis un kloķenes apgriezienu devējs. Bet abos gadījumos vajadzētu pienākt brīdim, kad arī piedarbināt vairs nevari. Abas šīs komponentes mēdz plīst palēnām, t.i. vienu brīdi iet un viss absolūtā kārtībā, nākamā brīdī viss ir slikti, tad atkal aiziet, it kā nekas nebūtu bijis, utt.

Ja mēdz nesadedzināt degvielu.. hmm, sveces, drošības labad, ir svaigas ieskrūvētas? Un kāda tur sistēma - ar svečvadiem un sadalītāju, vai jau ir sarkanā DI kasete?

Re:SAAB 9000CS 2.3i 1991. gada problēma.

Posted: Fri Oct 12, 2012 4:10 am
by iinto
Nešķiet ka tā varētu būt sūkņa vaina, jo pirms neilga laika tika mainīts un problēma turpinājās.
Ir DI kasete.
Laikam viss velk uz to ka kloķvārpstas stāvokļa devējs jūdzās nost.
Cik varētu izmaksāt kloķvārpstas stāvokļa devēja maiņa servisā? Pašam to izdarīt, laikam, varētu būt diezgan pagrūti.