• RHD > LHD konversija
Page 1 of 2

RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 10:10 am
by Dr.V
Labdien,
vb vienkarsi nevaru atrast foruma:
kam ir pieredze ar servisiem/meistariem: uzticet 1989 g. 900 RHD konversiju uz LHD? Izcenojumi? Detalas ir.
Paldies!

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 10:22 am
by elmo
Šeit neviens to vēl nav veicis, tāpēc laikam arī nevarēs tev ieteikt neko prātīgu!
Labākajā gadījumā varbūt nomakšķerēsi detaļas pārbūves komplektam!

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 10:56 am
by Arnijs
Cena būs, atkarībā, cik autentiski gribi saglabāt oriģinālu izpildījumu. Bet - attiecībā par 900tā pārbūvi varam arī aprunāties.

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:07 am
by maris
ja tiešām ir runa par klasisko SAAB , tad tas noteikti nav nekas īpaši sarežģīts , jo sajūga un bremžu galvenie cilindri jau ir pareizajās vietās ( jāmaina tikai pedāļi un piedziņas sviras B) ).Tajā pašā laikā labāk tomēr ir skatīties uz pārbūves kvalitāti nevis lētāko cenu , jo ir nācies saskārties ar lietuviešu pārbūvētu auto ( ne SAABu ), kam nav kārtīgi saliktas apkures/ ventilācijas gaisa trubas :angry: un elektrības vadi pārvilkti viekārši krimināli :angry:

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:08 am
by Nils
elmo wrote:Šeit neviens to vēl nav veicis, tāpēc laikam arī nevarēs tev ieteikt neko prātīgu!
Labākajā gadījumā varbūt nomakšķerēsi detaļas pārbūves komplektam!
Šķiet, ka vakar sazvanījāmies, detaļas, ko piedāvāt pārbūvei ir! Joprojām aktuāli? E-pastu nesaņēmu.

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:11 am
by Dr.V
Sorry, 900 automats!

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:37 am
by andrisem
Ja kautko vajag, tad var arī dabūt no mana 89 gada donora.

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:40 am
by Dr.V
Paldies, gadijuma nav automats? > tad interese pedalu bloks, prieksejais paklajs (sarkans)

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:45 am
by andrisem
Dr.V wrote:Paldies, gadijuma nav automats? > tad interese pedalu bloks, prieksejais paklajs (sarkans)
Manējam bija manuālā kārba un paklāji pelēki.

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:45 am
by Nils
Ar izjauktiem AT šeit gan būs švaki...

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:55 am
by Dr.V
Ja kautko vajag, tad var arī dabūt no mana 89 gada donora.:
Vb ir stures reika normala stavokli?

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:58 am
by Nils
Dr.V wrote:Vb ir stures reika normala stavokli?
Jau vakar minēju, ka ir.

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 11:59 am
by Dr.V
Nils wrote:

Jau vakar minēju, ka ir.[/quote]

Paldies, saraksts - meila.

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 12:09 pm
by Nauris_t16
Nu. Tur vairāk ir jāmet ārā nekā jāliek atpakaļ. Reāli lielākais čakars būs nomainīt pečku (moš var atstāt, neesmu salīdzinājis) un provodku. Pirms mēneša apjaucu vienu angli, priekšstats ir. Paklājam, piemēram, tikai viens izgreizums mainās. Ja nav varianti - izgriez no kreisās puses un iešuj labajā. Jo priekšējie paklāji mainās atkarībā ne tikai no gadiem, bet arī no dzinējiem.



Kāpēc tāda vēlme pārlikt stūri? Būs LV carlssons?

Re:RHD > LHD konversija

Posted: Tue Jun 26, 2012 12:14 pm
by Dr.V
Ne, vienkarsi masina laba stavokli, es sen jau mekleju 900 ar automatu... :)