9k Aero un CS/-E atšķirības
Posted: Wed Feb 13, 2008 11:40 pm
Situācija sekojoša. 9k Aero dabūjis triecienu pa vienu pakaļējo riteni un spārnu, pakaļējais tilts nolidojis nost. Vizuāli izskatās, ka nekas traģisks un būtu taisāms, donors, no kura skrūvēt sabeigtās daļas, arī ir. Bet servisā atklājas, ka sabeigts lonžerons, kuzavs sašķiebies, vārdu sakot remonts virs 1k Ls. Sataisīt jau var, bet ideāli taisns tāpat nebūšot, un nav jau arī jēgas par tādu ciparu, ja pats auto varbūt 1.5k Ls maksās pēc tam.
Ir ideja paņemt tagad vēlvienu dajebkādu 9k ar necietušu kuzavu un pārskrūvēt viņam visu iespējamo no savējā. Jo mans dibens alkst Aero sēdekļu, arī koka panelis un koka līstes pie durvīm prasās arī jaunajā aparātā, tāpat 16`nieki diski, bamperi, sliekšņi.
Tad nu ir daži jautājumi:
1.Cik ļoti Aero ritošā atšķiras no neAero? Man likās, ka Aero ir tāds cietāks, vai tik ne arī nedaudz zemāks. Tur tikai amortizatori citi vai vēl kaut kas?
2.Bremžu diski - man šķiet, ka Aero viņi bija lielāki, tur 15" diskus nemaz nevar uzlikt laikam. Nebūs problēmas ar bremzēšanas sistēmas pārskrūvēšanu uz jauno verķi?
3.Bamperi, sliekšņi - tak skrūvējas viņi visi vienādi klāt, ne? Tiesa, identiskas krāsas jaunu auto es laikam neatradīšu, bet esmu gatavs vecos bamperis/sliekšņus kaut kad saņemties pārkrāsot.
4.Motors. Ja pareizi sapratu, tad Aero motors ne ar ko neatšķiras no CSE. Taču ir cits smadzeņpods un cita turbīna. Cik reāli šīs lietas pārskrūvēt uz jauno aparātu? Vai arī varbūt vienkārši visu motoru jāpārliek no vecā auto.. hm. Sarežģīta tāda procedūra būtu? Ja baigi sarežģīta un mājas apstākļos grūti izveicama, tad cik tas varētu aptuveni servisā maksāt?
5.Varbūt kādam kā reiz ir kāds donors ar teiksim apdauzītiem bamperiem vai nokautu/izravētu motoru, vai kas tamlīdzīgs? Teorētiski, ja cipars ir gana labs, tad varētu es ņemt arī ar iemīcītām durvīm vai kādu priekšējo spārnu, haubi - jo tie man visi ir veseli, vajadzētu tikai pārkrāsot.
Ir ideja paņemt tagad vēlvienu dajebkādu 9k ar necietušu kuzavu un pārskrūvēt viņam visu iespējamo no savējā. Jo mans dibens alkst Aero sēdekļu, arī koka panelis un koka līstes pie durvīm prasās arī jaunajā aparātā, tāpat 16`nieki diski, bamperi, sliekšņi.
Tad nu ir daži jautājumi:
1.Cik ļoti Aero ritošā atšķiras no neAero? Man likās, ka Aero ir tāds cietāks, vai tik ne arī nedaudz zemāks. Tur tikai amortizatori citi vai vēl kaut kas?
2.Bremžu diski - man šķiet, ka Aero viņi bija lielāki, tur 15" diskus nemaz nevar uzlikt laikam. Nebūs problēmas ar bremzēšanas sistēmas pārskrūvēšanu uz jauno verķi?
3.Bamperi, sliekšņi - tak skrūvējas viņi visi vienādi klāt, ne? Tiesa, identiskas krāsas jaunu auto es laikam neatradīšu, bet esmu gatavs vecos bamperis/sliekšņus kaut kad saņemties pārkrāsot.
4.Motors. Ja pareizi sapratu, tad Aero motors ne ar ko neatšķiras no CSE. Taču ir cits smadzeņpods un cita turbīna. Cik reāli šīs lietas pārskrūvēt uz jauno aparātu? Vai arī varbūt vienkārši visu motoru jāpārliek no vecā auto.. hm. Sarežģīta tāda procedūra būtu? Ja baigi sarežģīta un mājas apstākļos grūti izveicama, tad cik tas varētu aptuveni servisā maksāt?
5.Varbūt kādam kā reiz ir kāds donors ar teiksim apdauzītiem bamperiem vai nokautu/izravētu motoru, vai kas tamlīdzīgs? Teorētiski, ja cipars ir gana labs, tad varētu es ņemt arī ar iemīcītām durvīm vai kādu priekšējo spārnu, haubi - jo tie man visi ir veseli, vajadzētu tikai pārkrāsot.