• 9k Aero un CS/-E atšķirības
Page 1 of 1

9k Aero un CS/-E atšķirības

Posted: Wed Feb 13, 2008 11:40 pm
by edijs
Situācija sekojoša. 9k Aero dabūjis triecienu pa vienu pakaļējo riteni un spārnu, pakaļējais tilts nolidojis nost. Vizuāli izskatās, ka nekas traģisks un būtu taisāms, donors, no kura skrūvēt sabeigtās daļas, arī ir. Bet servisā atklājas, ka sabeigts lonžerons, kuzavs sašķiebies, vārdu sakot remonts virs 1k Ls. Sataisīt jau var, bet ideāli taisns tāpat nebūšot, un nav jau arī jēgas par tādu ciparu, ja pats auto varbūt 1.5k Ls maksās pēc tam.

Ir ideja paņemt tagad vēlvienu dajebkādu 9k ar necietušu kuzavu un pārskrūvēt viņam visu iespējamo no savējā. Jo mans dibens alkst Aero sēdekļu, arī koka panelis un koka līstes pie durvīm prasās arī jaunajā aparātā, tāpat 16`nieki diski, bamperi, sliekšņi.

Tad nu ir daži jautājumi:

1.Cik ļoti Aero ritošā atšķiras no neAero? Man likās, ka Aero ir tāds cietāks, vai tik ne arī nedaudz zemāks. Tur tikai amortizatori citi vai vēl kaut kas?

2.Bremžu diski - man šķiet, ka Aero viņi bija lielāki, tur 15" diskus nemaz nevar uzlikt laikam. Nebūs problēmas ar bremzēšanas sistēmas pārskrūvēšanu uz jauno verķi?

3.Bamperi, sliekšņi - tak skrūvējas viņi visi vienādi klāt, ne? Tiesa, identiskas krāsas jaunu auto es laikam neatradīšu, bet esmu gatavs vecos bamperis/sliekšņus kaut kad saņemties pārkrāsot.

4.Motors. Ja pareizi sapratu, tad Aero motors ne ar ko neatšķiras no CSE. Taču ir cits smadzeņpods un cita turbīna. Cik reāli šīs lietas pārskrūvēt uz jauno aparātu? Vai arī varbūt vienkārši visu motoru jāpārliek no vecā auto.. hm. Sarežģīta tāda procedūra būtu? Ja baigi sarežģīta un mājas apstākļos grūti izveicama, tad cik tas varētu aptuveni servisā maksāt?

5.Varbūt kādam kā reiz ir kāds donors ar teiksim apdauzītiem bamperiem vai nokautu/izravētu motoru, vai kas tamlīdzīgs? Teorētiski, ja cipars ir gana labs, tad varētu es ņemt arī ar iemīcītām durvīm vai kādu priekšējo spārnu, haubi - jo tie man visi ir veseli, vajadzētu tikai pārkrāsot.

Re:9k Aero un CS/-E atšķirības

Posted: Thu Feb 14, 2008 12:38 am
by ZingZeng
Agrak neta biju atradis vienu lapu, kur bija salidzinats aero ar CS/CSE. tagad 15 minutes izmeklejos, bet to lapu neatradu.
Ja neskaita vizualu atskiribu, tad ritosaja dala aero bija ar isakam atsperem, resnakiem skersstabilizatoriem.

Re:9k Aero un CS/-E atšķirības

Posted: Tue Sep 16, 2008 6:01 am
by KoreFun
Negribēju taisīt jaunu topiku, bet tā kā "Jautājumus par 9000" nav, tāpēc uzrakstīšu te.

Tātad šodien saņēmu zvanu no paziņa ar lūgumu pateikt viņam, kur atrodas Holla devējs 9000-šam SAABam, 91.gada, 2.3 NE turbo motoram. Tā kā 9000-us tik labi nepārzinu, tāpēc jautājums spečukiem:) Protams vēl būtu labāk, ja varētu apskatīt bildē, kur atrast šito "zvēru":)
Tā ir sarunas pirmā daļa. Otro jau varēja rakstīt pērku sadaļa, bet nu lai paliek viss kopā:huh:
Tātad tiek meklēts gaisa mērītājs šādam modelim. (9000 '91, 2.3 BezTurbo)
Paldies

Re:9k Aero un CS/-E atšķirības

Posted: Tue Sep 16, 2008 7:31 am
by Haiduk
jā, tikai jāmeklē kuzavs, kas paredzēts 2.3 motoram. Ir vietas, kur likvidē autiņus un kur arīdzan var iemainīt tos autiņus (norakstītus) pret to pašu smaguma bleķi. varbūt var pameklēt. tikai nezinu, kā tas dzīvē darbijas, ir tikai dzirdēts.

Re:9k Aero un CS/-E atšķirības

Posted: Tue Sep 16, 2008 7:47 am
by KoreFun
Tas bija domāts man?:huh: