SAAB draugu tikšanās

Jautājumi par SAAB Klubu
alnislacis
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2156
Joined: Sun Nov 30, 2008 6:10 am

Re:SAAB draugu tikšanās

Post by alnislacis »

es zinu. CD ir. bet kādu laiku atpakaļ lasot par c900 uzgaju dazus neaprakstītus auto.

nezini, kas ar žurnalu?
User avatar
edijs
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 5114
Joined: Wed Jan 16, 2008 8:03 am
Location: Riga
Contact:

Re:SAAB draugu tikšanās

Post by edijs »

Jā, kaut kādi aptuveni cipari derētu tiem Māra automobīļiem, lai es kaut aptuveni zinu, cik man krītu bankā prasīt. :D

Par to Saab 600 - tas man bija nedzirdēts jaunums. Bet nu, es jau uz vietas esot fiksi iegooglēju, ka tur tikai saaba bļemba virsū, nemotors zem haubes.. nothing special, ja neskaita to, ka tādu nav daudz.

Jā, bet par to došanos uz Māra autoparku - ja jūs kādi divi, trīs savācaties, tad esiet tik labi, uzzvaniet man arī. Es pieņemu, ka Mārim arī vieglāk būs vairākiem uzreiz izrādīt iespējamos variantus, nevis katram gribētājam atsevišķi stāstīt. Un man interese ir. Kaut šķirties no 9k, diendienā braukāt ar dīzeļbembi, bet saulainās svētdienās var ar kādu 99 vai c900 (līdz galam neesmu nosvēries vēl). Protams, 96 arī mani uzrunā, bet tādu man būtu žēl pārāk bieži dzenāt uz darbu un atpakaļ. Tur vajag divus (vai vairāk) 96tos - viens tāds riktīgais ikdienas darba zirgs, otrs svētdienas konfekte, tad vēl pāris donori... Un tā drīz mana sēta arī būs pilna ar saabiem. :D Bet es varu to atļauties - esmu reducējies no trīs uz vienu. :D
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:SAAB draugu tikšanās

Post by Nauris_t16 »

edijs wrote:Jā, kaut kādi aptuveni cipari derētu tiem Māra automobīļiem, lai es kaut aptuveni zinu, cik man krītu bankā prasīt. :D

Par to Saab 600 - tas man bija nedzirdēts jaunums. Bet nu, es jau uz vietas esot fiksi iegooglēju, ka tur tikai saaba bļemba virsū, nemotors zem haubes.. nothing special, ja neskaita to, ka tādu nav daudz.

Jā, bet par to došanos uz Māra autoparku - ja jūs kādi divi, trīs savācaties, tad esiet tik labi, uzzvaniet man arī. Es pieņemu, ka Mārim arī vieglāk būs vairākiem uzreiz izrādīt iespējamos variantus, nevis katram gribētājam atsevišķi stāstīt. Un man interese ir. Kaut šķirties no 9k, diendienā braukāt ar dīzeļbembi, bet saulainās svētdienās var ar kādu 99 vai c900 (līdz galam neesmu nosvēries vēl). Protams, 96 arī mani uzrunā, bet tādu man būtu žēl pārāk bieži dzenāt uz darbu un atpakaļ. Tur vajag divus (vai vairāk) 96tos - viens tāds riktīgais ikdienas darba zirgs, otrs svētdienas konfekte, tad vēl pāris donori... Un tā drīz mana sēta arī būs pilna ar saabiem. :D Bet es varu to atļauties - esmu reducējies no trīs uz vienu. :D
96 ikdienai nemaz nav tik nepraktisks.

Jo - skatoties modeļus no kāda 1970 (jo tad sāk nākt +/- vienādas detaļas ar turpmākajiem gadiem) līdz 1977 (jo tad sāk nākt lielais karburators), var sanākt arī reāla ekonomija, jo tas mazais vienkameras karburators neēd praktiski neko :) Vairāk par 8-9l/100km šķiet, ka nav iespējams dabūt, netrakojot pa šoseju jābut kādiem 6-7l/100km. Bet, ir viens bet, šie gadi ir tiešām jāatrod labā stāvoklī un tas var izrādīties pagrūti. Daudz pieejamāki ir jaunie gadi, ar lielo karburatoru jau tas motors nepaliek smagi neekonomiskāks (varbūt litrs klāt), bik žiglāks gan. Dizainiski man arī labāk patīk mazo bamperu versijas. Un, ja ir veco gadu milzīgā diametra stūre komplektā ar 155 riepām, tad nemaz pat nevar pamanīt stūres pastiprinātāja neesamību. Lieta, kas tiešam kauj šīs mašīnas, ir retas apkopes, kas tiešām ir vajadzīgas arī priekš smieklīgām lietām salīdzinot ar jaunajām mašīnām, kā arī tīri ziemas sāls. Ne no kā cita nav jābaidās.


Saņemies takš! :D
900aero clubsport #8
Locked