Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
rzmzr
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 444
Joined: Wed Jun 29, 2016 1:24 pm

Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Post by rzmzr »

Sit mani nost, bet es nejūtu starpību. Leju Statoil/Virši, iepriekšējās divas bākas no Nestes, un tagad Lukoil. Pilnīgi vienalga :mrgreen:
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Post by KoreFun »

Es jau nesaku, ka ar Lukoil tā ir konstanti. Vienkārši kādu brīdi likās, ka nedaudz pieauga patēriņš. Tad pabraukāju pāris nedēļas uz Jūrmalu un man sanāca patēriņš ap 10l. Nomainot degvielu uzreiz nokrītās patēriņš. kopš tā laika arī nepildos.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Post by elmo »

KoreFun wrote: Wed Feb 07, 2018 11:51 am Runājot par Lukoil 98 - jau kādus gadus 3 nepildos Lukoilā, kopš uz viņu degvielas bija patēriņš +~30% un jaudas atdeve jūtami mazāka.
Man atkal ar Lukoil 98 bija par 1, 5 litri mazāks patēriņš, kā ar Neste. Tagad gan Lukoil ir aizgājis no Baltijas tirgus un preču zīme pieder laikam poļiem! Kādu suslu tagad tur var ieliet neesmu mēģinājis!
User avatar
martinnos
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 425
Joined: Fri Nov 21, 2014 12:59 pm
Location: Rīga, Pļavnieki

Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Post by martinnos »

Kamēr Lukoil's bija īstais Lukoil, mana pieredze gan ar gāzi, gan degvielu bija pozitīva. Kad pārdevās Viadai, vienu reizi iepildīju gāzi, SAAB's sāka šķaudīt - vairs savu kāju tur nesperu :mrgreen:
SAAB 9-5 Aero 2006
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Post by Gac »

Henry wrote: Wed Feb 07, 2018 12:02 pm es savam 9-5 esmu noveerojis ka pildot nestē, saabs griež ilgāk. ar statoil/shell šādu problēmu neesmu novērojis. bet tās pāris reizes, kad pa ceļam bija iepildīts nestē, atgādina par lēnu griešanu nākamajā rītā. šaubos, ka tik daudz reižu tā būtu bijusi sakritība. varbūt pamēģini Shell Nestes vietā.
Shell tas pats trests vien ir... kaut kā nav tam kantorim uzticības nu nemaz.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
User avatar
Gac
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 975
Joined: Fri Jan 18, 2008 2:26 am

Re: Gac 9-5 Aero ar vējiņu - 2.dublis

Post by Gac »

Pa lielam, tas benzīna moments jau aktuāls ir tikai uz piešķilšanu, jo tiek braukts pārsvarā ar gāzi... to pārsvarā pildu LPG uz Skanstes ielas.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. :mrgreen: Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Post Reply