Visiem kas man ir bijuši sāpīgākās vietas ir bijušas arkas, grīda blakus sliekšņiem un durvis.
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sveiki! Vai kādam ir informācija par šo eksemplāru. Ir vērts braukt apskatīt?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... adigd.html
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... adigd.html
Nu tur jāskatās..
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Kads nav varejis pardot. Perekupam atdots drosvien pa kapeikam. Cik manits ssā tad ilgi tirgojas.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu ja ar pareizo konsīliju kopā aizbrauksi, var jau mēģināt, bet atceries ka perekups īpaši ar tevi neauklēsies, jo ātri vai vēlu atradīsies kāds ar mirdzošām acīm, kam galvenais ka var pielaist un nopirks tāpat + perekupam interesē tikai peļņa.saab93 wrote: ↑Tue Dec 17, 2019 6:07 pm Sveiki! Vai kādam ir informācija par šo eksemplāru. Ir vērts braukt apskatīt?
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... adigd.html
Par auto no mana skatu punkta:
1) ja pirkst jauns Latvijā un nav bijušas nekādas antikorozijas apstrādes no dzimšanas, zinot kā vilkačiem patīk dažreiz iepūt, pieļauju ka tur problemātiskās vietas jau būs brūnas. Pats pavasarī biju apskatīt ļoti labi koptu 08tā vai 09tā gada vilkati, Latvijā pirktu, bieži mazgātu un koptu. Jā pirmais skats bija izcils, bet pabāžot galvu, visur tur, kut man lika 9-5 masterteči to izdarīt , visur jau bija ruslans. Nu ne ļoti traģisks, bet tāds uz pēdējās robežas lai viņu vēl paspētu kaut cik izslīpēt un iekonservēt. (nu ja tur esošais saimnieks neko nav izdarījis pa vasaru, tad pēc šīs ziemas jau būs pamatīgi izlīdis). Un rēķini to ka šis vispār ir 06tā gada auto (tūlīt būs 14 gadi)
2) Spriežot pēc nobraukuma, nu ķēde varbūt vēl pāris mm varēs vēl stiepties, bet gredzeni uz 90% jau būs jāmaina, vai arī visu laiku līdzi būs jāvadā eļlas kanna. . Par kaut kādiem citiem lētākiem iespējamiem defektiem tālāk runāt nav vērts.
Bet nu varbūt es kļūdos un Rumbula pārdod tīri cērtamu autiņu
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tur nav daudz ko spriedelēt, jāved uz servisu, jāceļ augšā un jāskatās ko satāmēs. Ja sīkumi vien, tad jāņem ciet. Ja atradīs ko nopietnāku, jādomā.
Savulaik arī par Rumbulu vīpsnāju, bet beigās 2 saabus no turienes iegrābu. Ja labi meklē, arī Rumbulā var cērtamas eglītes atrast.
Savulaik arī par Rumbulu vīpsnāju, bet beigās 2 saabus no turienes iegrābu. Ja labi meklē, arī Rumbulā var cērtamas eglītes atrast.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... djckj.html
Vai kādam ir zināms kas par šo eksemplāru? Jau kādu gadu medīju HOT aero 9-5..
Bet370k nobraukums bet neesot dūmošanas, ķēde negrab, turbīna esot laba. Restaurēts vai ķēde mainīta neesot.. Baigi brīnumaini šķiet..
Varētu būt ka jāņem un jārēķinās ka viss būs pamazām jāsāk taisīt? Pa cik nāk ķēdes maiņa pie Arnija vai Vilka?
Rīt braucu apskatīt, tad redzēs..
Bet arī par rūsu neviena vieninieka skatēs..
Vai kādam ir zināms kas par šo eksemplāru? Jau kādu gadu medīju HOT aero 9-5..
Bet370k nobraukums bet neesot dūmošanas, ķēde negrab, turbīna esot laba. Restaurēts vai ķēde mainīta neesot.. Baigi brīnumaini šķiet..
Varētu būt ka jāņem un jārēķinās ka viss būs pamazām jāsāk taisīt? Pa cik nāk ķēdes maiņa pie Arnija vai Vilka?
Rīt braucu apskatīt, tad redzēs..
Bet arī par rūsu neviena vieninieka skatēs..
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tai zemajai cenai noteikti ir iemesls
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Manuprāt nekā lēta tur nav.
Ja nekas nav mainīts tad gredzeniem un ķēdei arī pienācis ir laiks, jo fiziku neapmānīsi, Un zinot to ka tagad OEM ķedes komplekts jau maksā 400 - 600 eur robežās ( tas ir tikai ķēdes komplekts), tad rēķiniet paši cik ar darbu viss izmaksās, ja ir vēlme ar to auto braukt vēl ilgi un digti.
Ka ārī ja noņemtu dekoratīvos sliekšņus, domāju tur arī standarta skats pavērstos.
Ja nekas nav mainīts tad gredzeniem un ķēdei arī pienācis ir laiks, jo fiziku neapmānīsi, Un zinot to ka tagad OEM ķedes komplekts jau maksā 400 - 600 eur robežās ( tas ir tikai ķēdes komplekts), tad rēķiniet paši cik ar darbu viss izmaksās, ja ir vēlme ar to auto braukt vēl ilgi un digti.
Ka ārī ja noņemtu dekoratīvos sliekšņus, domāju tur arī standarta skats pavērstos.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Gan jau, ka jau otro reizi ķēdi jāmaina šim motoramsaab21 wrote: ↑Mon Jan 20, 2020 3:03 pm Manuprāt nekā lēta tur nav.
Ja nekas nav mainīts tad gredzeniem un ķēdei arī pienācis ir laiks, jo fiziku neapmānīsi, Un zinot to ka tagad OEM ķedes komplekts jau maksā 400 - 600 eur robežās ( tas ir tikai ķēdes komplekts), tad rēķiniet paši cik ar darbu viss izmaksās, ja ir vēlme ar to auto braukt vēl ilgi un digti.
Ka ārī ja noņemtu dekoratīvos sliekšņus, domāju tur arī standarta skats pavērstos.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nobraukuma cipars pats par sevi maz ko izsaka
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Padomāju un sapratu ka laikam esmu gatavs riskam. Vai drīzāk rēķināšos ka pērku auto pa 4000eiro un varbūt paveiksies, nebūs tik traki. Skates visas ar pirmo un aizrādījumu par eļļas noplūdi vai rūsu nav bijis pēdējos gados. Līdz 2012 gadam pa Holandi braukājis, tad pa LV šosejām. Bet jebkurā gadījumā, auto smuks un manuprāt, celšanas vērts.
Pēdējo pusgadu skatos visus sludekļus, teju neviena laba eksemplāra. Diezgan kopēji bēdīgs tas šķiet.
Pēdējo pusgadu skatos visus sludekļus, teju neviena laba eksemplāra. Diezgan kopēji bēdīgs tas šķiet.
9-5 hirsch, 2.3T, 2005
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ja nav kur likt naudu tad droši
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nu takš aizbrauc & izpēti
Iepazīsties ar saimnieku un uzdod vienkāršu jautājumu - kāpēc tiek pārdots?
Iepazīsties ar saimnieku un uzdod vienkāršu jautājumu - kāpēc tiek pārdots?