Dienas prieks

User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas prieks

Post by elmo »

Night_Panel wrote: Sun Nov 08, 2020 12:20 pm Pie kāda nobraukuma jums ir sanācis ravēt ārā egr un kvepiniekus? Pagaidam man 357k orģināls 1.9 110kw motoram unnekas vel nav izravets. Jauda gan šad un tad pagļuko bet viss ok
Kas to lai zin, cik tur tas īstais nobraukums! 🤣
Un tu esi pārliecināts, ka tev tas kvēpinieks vēl ir? Varbūt jau sen iepriekšējais saimnieks jau atbrīvojies. :)
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dienas prieks

Post by Ainars »

Pēc smakas uzreiz var pateikt
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Night_Panel
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Tue Nov 24, 2015 9:50 pm

Re: Dienas prieks

Post by Night_Panel »

Ir viss vēl savās vietas. Nobraukumu var csdd parbaudit jo jauns latvija pirkts. Un izravet visus sudus arteh piedavaja jau sen pie kartējās apkopes .Pagaidām kamer viss normali iet neiespringstu.
Night_Panel
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Tue Nov 24, 2015 9:50 pm

Re: Dienas prieks

Post by Night_Panel »

Paris reizes esmu dedzinājis kvēpinieku
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dienas prieks

Post by Ainars »

Kā tu viņu dedzini?
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Night_Panel
Jauniņais
Jauniņais
Posts: 8
Joined: Tue Nov 24, 2015 9:50 pm

Re: Dienas prieks

Post by Night_Panel »

Tieši tapat kā šinī video no 1:15 sak kurināt . https://m.youtube.com/watch?v=9n_u5KZ-nk4
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dienas prieks

Post by Ainars »

Piespiedu reģenerācija. Ja braukā tikai pa pilsētu tad laikam vienīgā izeja.

Manējais regenerejas pats ik pēc 800-1000km uz šosejas.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re: Dienas prieks

Post by elmo »

Ainars wrote: Mon Nov 09, 2020 4:19 pm Piespiedu reģenerācija. Ja braukā tikai pa pilsētu tad laikam vienīgā izeja.

Manējais regenerejas pats ik pēc 800-1000km uz šosejas.
Kā tu to zini? Tev ir info panelī kāda informācija par to kas notiek?
Es ar biju pārliecināts, ka tas draņķis pats reģenerējas, bet redz kā, nenoreģenerējās vienu brīdi un tad, kad sieva paziņoja par manāmu jauda zudumu, vairs nevarēja neko reģenrēt, jo pretspiediens tik liels, ka vairs kompis pat piespiedu kārtā drošības apsvērumu dēļ neļāva izdedzināt!

Pareizi būtu nopirkt kaut kādu kompjūtertooli ar ko to kvēpinieku periodiski piespiedu kārtā padedzināt, lai neaizaug pārāk traki. Un ja neļauj dedzināt, tad pamainīt visus kankarus, kas atbild par sekmīgu izdedzināšanu. Tā teikt periodiski palasīt kļūdas, kas ko, kāpēc.
Tad kad panelī iedegas ziemassvētku eglīte, jau var būt par vēlu un par dārgu. :twisted:
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dienas prieks

Post by Ainars »

elmo wrote: Mon Nov 09, 2020 5:03 pm
Ainars wrote: Mon Nov 09, 2020 4:19 pm Piespiedu reģenerācija. Ja braukā tikai pa pilsētu tad laikam vienīgā izeja.

Manējais regenerejas pats ik pēc 800-1000km uz šosejas.
Kā tu to zini? Tev ir info panelī kāda informācija par to kas notiek?
Es ar biju pārliecināts, ka tas draņķis pats reģenerējas, bet redz kā, nenoreģenerējās vienu brīdi un tad, kad sieva paziņoja par manāmu jauda zudumu, vairs nevarēja neko reģenrēt, jo pretspiediens tik liels, ka vairs kompis pat piespiedu kārtā drošības apsvērumu dēļ neļāva izdedzināt!

Pareizi būtu nopirkt kaut kādu kompjūtertooli ar ko to kvēpinieku periodiski piespiedu kārtā padedzināt, lai neaizaug pārāk traki. Un ja neļauj dedzināt, tad pamainīt visus kankarus, kas atbild par sekmīgu izdedzināšanu. Tā teikt periodiski palasīt kļūdas, kas ko, kāpēc.
Tad kad panelī iedegas ziemassvētku eglīte, jau var būt par vēlu un par dārgu. :twisted:
Žopoi čuju. Parasti tas notiek pēc bākas piepildīšanas. Dažreiz izsit duumu pa izputeju. Ar e-sid varot redzēt kad notiek. Man gan tāda vēl nav.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
User avatar
Edgars86
Eksperts, ne tehniskais
Eksperts, ne tehniskais
Posts: 98
Joined: Wed Jul 02, 2008 3:55 am
Location: Rīga

Re: Dienas prieks

Post by Edgars86 »

eSID2 rāda cik pilns DPF, attālumu kopš pēdējās reģenerācijas un reģenerācijas statusu. Manējam parasti pēc 300-500 km pēc pārvākšanās uz piepilsētu, dzīvojot pilsētā bija stipri biežāk + vēl limitētā performance biežāk.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
User avatar
saab21
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 725
Joined: Thu Mar 12, 2015 4:26 pm
Contact:

Re: Dienas prieks

Post by saab21 »

Pēc Jūsu postiem, intereses pēc, braucot pusdienās, paspaidīju E-sidu.
Sanāk ka filtrā 56% ir piedirsti un pēdējā reģenerācija bija pirms 295km. Jautājums tikai vai to kilometrāžu viņš skaita, kamēr nometāspa nullēm: līdz 999km vai 9999km vai 99999km :D:think::think: , jo nu reāli es nekad nekādas reģenerācijas pazīmes neesmu manījis, ne palielinātus apgriezienus, ne dūmus, ne kaut kādas lampiņas panelī. Vai arī tas parasti notiek nemanāmi? :whistle::think:
Un cik ir runāts ar zinošiem vīriem, ja reģenerācijas atkārtojas jau pat 1000 km robēžās, tad ar steigu ir jāmeklē tam cēlonis vai arī lētais/ātrais variants, griezt ārā filtru, kamēr pretspiediens vēl nav sabeidzis citas komponentes.
Attachments
20201111_143609.jpg
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4

Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Doicis
Kaut ko sāk saprast
Kaut ko sāk saprast
Posts: 25
Joined: Sun Sep 06, 2020 11:07 am

Re: Dienas prieks

Post by Doicis »

Degvielas patēriņš nedaudz nav bijis lielāks kādu brīdi? Esmu ievērojis apmēram pēc 1000km, manam SAAB palielinās vid degvielas patēriņš. Uz šosejas vienu brīdi uzkāpa lidz 6.8l/100km, pēc kāda laika noslīdēja ap 6.0l/100km. Manā gadījumā lidmašīna vairāk lido ārpus pilsētas, tāpēc varbūt ap 1000km manam kkas tur notiek.
Saab 9-3 SW Z19DT 2008
User avatar
Ainars
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3202
Joined: Tue Jan 15, 2008 12:29 pm
Location: Darbnīca

Re: Dienas prieks

Post by Ainars »

saab21 wrote: Wed Nov 11, 2020 3:57 pm Pēc Jūsu postiem, intereses pēc, braucot pusdienās, paspaidīju E-sidu.
Sanāk ka filtrā 56% ir piedirsti un pēdējā reģenerācija bija pirms 295km. Jautājums tikai vai to kilometrāžu viņš skaita, kamēr nometāspa nullēm: līdz 999km vai 9999km vai 99999km :D:think::think: , jo nu reāli es nekad nekādas reģenerācijas pazīmes neesmu manījis, ne palielinātus apgriezienus, ne dūmus, ne kaut kādas lampiņas panelī. Vai arī tas parasti notiek nemanāmi? :whistle::think:
Un cik ir runāts ar zinošiem vīriem, ja reģenerācijas atkārtojas jau pat 1000 km robēžās, tad ar steigu ir jāmeklē tam cēlonis vai arī lētais/ātrais variants, griezt ārā filtru, kamēr pretspiediens vēl nav sabeidzis citas komponentes.
1000km ir normāls cikls. 150km nav normāls, kāds man bija opelim. Tāpēc arī deleteju
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
4ervi4ok
Māk arī atbildēt
Māk arī atbildēt
Posts: 40
Joined: Thu Nov 21, 2019 12:36 am

Re: Dienas prieks

Post by 4ervi4ok »

saab21 wrote: Wed Nov 11, 2020 3:57 pm Pēc Jūsu postiem, intereses pēc, braucot pusdienās, paspaidīju E-sidu.
Sanāk ka filtrā 56% ir piedirsti un pēdējā reģenerācija bija pirms 295km. Jautājums tikai vai to kilometrāžu viņš skaita, kamēr nometāspa nullēm: līdz 999km vai 9999km vai 99999km :D:think::think: , jo nu reāli es nekad nekādas reģenerācijas pazīmes neesmu manījis, ne palielinātus apgriezienus, ne dūmus, ne kaut kādas lampiņas panelī. Vai arī tas parasti notiek nemanāmi? :whistle::think:
Un cik ir runāts ar zinošiem vīriem, ja reģenerācijas atkārtojas jau pat 1000 km robēžās, tad ar steigu ir jāmeklē tam cēlonis vai arī lētais/ātrais variants, griezt ārā filtru, kamēr pretspiediens vēl nav sabeidzis citas komponentes.
Man ar tā bija. Ik pēc 200-300 km taisija. Bet pec 70% zuda jauda un limited performance meta ara.
Nesen aizbrauce izgriezu vinu ara, atsledza egr un uzlika čipu.
Kad izgrieza, pateica ka filtrs bija briesmīga stavokli un tas ir saprotams. Jo bija jau pari 300000 km nobraukts.
Bet tagad baigi dūmo ar melniem dūmiem ka spied pedāl grīda.
Vot tagad domāju vai pec laiciņa atpakaļ likt vai vel pie kāda piebraukt lai pārčipo.

Kads ir izgriezis uz 1.9 ttid, ari dūmo?
Saab 9-3 AERO 1.9 TTiD ✈️
Instagram: @4ervi4ok
Post Reply