Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
AKB uzlādēšana palīdzēja, pieleca no pirmā grieziena, bet raustījās konkrēti, vienu brīdi pie sarkanā draivā tā kratījās, ka to no ārpuses vizuāli varēja redzēt, ieliekot P, nedaudz nomierinājās.
Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā.
Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā.
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Uzliec aizmugurē lielu 540 V8 uzrakstu un būs pačotna, ka kratās tukšgaitālawyer wrote: ↑Wed May 08, 2019 10:52 am AKB uzlādēšana palīdzēja, pieleca no pirmā grieziena, bet raustījās konkrēti, vienu brīdi pie sarkanā draivā tā kratījās, ka to no ārpuses vizuāli varēja redzēt, ieliekot P, nedaudz nomierinājās.
Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā.
900aero clubsport #8
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Trīs sprauslas metamas, nekur uz sitiena restaurētas nebija pieejamas, saremontēs tad esošās
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Kas taupa uz dīzeļa un piedevām, tas dārgi maksā par sprauslu remontu! Neste Pro diesel un tikai! ja vari atļauties, tad MY.lawyer wrote: ↑Wed May 08, 2019 10:52 am AKB uzlādēšana palīdzēja, pieleca no pirmā grieziena, bet raustījās konkrēti, vienu brīdi pie sarkanā draivā tā kratījās, ka to no ārpuses vizuāli varēja redzēt, ieliekot P, nedaudz nomierinājās.
Aizvedot uz Auto Plus, galvenais mehs pastāstīja, ka e39, kuriem ir metāla degvielas bākas, dēļ biodīzeļa piedevas mēdzot lēnām noārdīties bākas iekšpuses pārklājums, kas nonāk pēc tam degvielas sistēmā un arī sprauslās, tās nobeidzot. Sadalīs degvielas filtru un paskatīsies, kas tam iekšā.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nevajag pat nekādas piedevas. Vajag dīzeli bez rapša un pārējā bulšita.
Pats tikai tādu izmantoju, nekādu problēmu ne ar "parasto" dīzeli, ne ar CR.
Pats tikai tādu izmantoju, nekādu problēmu ne ar "parasto" dīzeli, ne ar CR.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vācijā dīzelis ir ar rapsi. Parasti uz turieni tiekam ar 2 bākām. Ar Lv,Lt,Pl soļķi viss ok,auto iet brēkdams pa bāni. Tiklīdz sākas uzpildes De uz vietas,tā sākas niķi - raustīšanās,jaudas zudums,kūpēšana un apgriezieni dīvaini uzvedās. Atbrauc uz Lv,ielej dzimto un viss ok. Auto vecs ,trafiks ar 1.9 td.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
No Neste Pro Diesel šim vecajam 3.0d nav jēgas, jo nav DPF, bet biodīzeļa piedeva gan šim nebija paredzēta - tā var čakarēt daudz ko, un, protams, vecums
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Nesapratu, kāpēc ProDiesel nav jēgas?
Man 9-3 ar visu izravētu, ar ProDiesel kūp drusku mazāk, kā ar "parasto" Nestes dīzeli.
Ar MY kūpēja ievērojami mazāk, bet nu 120EUR liet bākā bija traki!
Protams, novērojumi subjektīvi, uz aci, mērījis CO2, NOX visos 3 gadījumos neesmu
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Manējam nekas nekad vēl nav kūpējis, arī TA, izgriežot līdz galam. Kvēpus tikai bik izšauj pie starta un viss.
Neste ProDiesel tika radīts pamatā, lai DPFi tik ļoti neaug ciet, kā arī šķiet, lai pjezoinžektoriem būtu vieglāk savu darbu veikt
Saņemtas ziņas no servisa - trīs sprauslas restaurētas uzliktas, visas tagad strādā adekvāti, dzinējs neraustās, bet ir klakšķis motorā, kad dzinējs uzsilst, spiedienu cilindros izmērīja - visos pa lielam vienāds
Neste ProDiesel tika radīts pamatā, lai DPFi tik ļoti neaug ciet, kā arī šķiet, lai pjezoinžektoriem būtu vieglāk savu darbu veikt
Saņemtas ziņas no servisa - trīs sprauslas restaurētas uzliktas, visas tagad strādā adekvāti, dzinējs neraustās, bet ir klakšķis motorā, kad dzinējs uzsilst, spiedienu cilindros izmērīja - visos pa lielam vienāds
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Klakšķis - iespējams vēl kāda sprausla!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Hmm. A braukt ar benzīnu beigās nesanāk izdevīgāk? Ja paskaita Neste hiperdīzeļa cenu un visus remontus? Domāju, ka droši varēja vizināties ar 540i
900aero clubsport #8
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Vai arī klanis.... Tie trokšņi dīzelim ir apbrīnojami līdzīgi.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Šiem vecajiem 3.0d ļoti izteikti klapē sprauslas. Sajūta tiešām ir tāda,ka virzulis sit pa galvu.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Ja virzulis/klanis/vārsti būtu bojāti, spiediens attiecīgajā cilindrā nebūtu normas robežās Spiediens normas robežās visos cilindros norāda uz sprauslām, bet pēc diagnostikas tās visas strādājot pielaides robežāsNauris_t16 wrote: ↑Wed May 15, 2019 4:43 pm Hmm. A braukt ar benzīnu beigās nesanāk izdevīgāk? Ja paskaita Neste hiperdīzeļa cenu un visus remontus? Domāju, ka droši varēja vizināties ar 540i
Šis nu ir mans pēdējais dīzelis, basta!
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
pēdējais tādēļ ka nevarēsi pārdot un dabūsi pats braukt un braukt