nu manam 2.3t arī nav nekādu CE ,viss ok un antifrīzs neatceros kad uzliets.Gac wrote: ↑Tue Feb 27, 2018 12:40 pmNez nez... manam 9-5 vējinairim ar Arteha iekārtu nekas nečakarējas - reduktors OK, sprauslas OK, CE nedeg, iet labi... nu jā, antifrīzs reizi mēnesī pa kādiem 70 ml jāpielej. Bet pārējais po fenšuju... pie tam, redzot, kā atkal benzīna cenas uzkāpušas...elmo wrote: ↑Sat Feb 24, 2018 1:24 pm Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
Traktori. Aiz loga lauskis
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Šorīt pie - 19 pielaidu e83 kā benzīnnieku, aizmirsu ka tiem dīzeļiem kvēlsveces jāsilda! Nu I neko, leca kā suns pie kājas!
Nomas vw touran dīzeli arī esmu pie - 32 piešķīlis kā benzīnnieku, bez kvēlsveču sildīšanas, arī pieleca!
No tā varu secināt, ja dīzelis ir labā tehniskā kārtībā, tad sals nav problēma! Problēma ir tad, ja tavs dīzelis ir konkrēts šrots!
Nomas vw touran dīzeli arī esmu pie - 32 piešķīlis kā benzīnnieku, bez kvēlsveču sildīšanas, arī pieleca!
No tā varu secināt, ja dīzelis ir labā tehniskā kārtībā, tad sals nav problēma! Problēma ir tad, ja tavs dīzelis ir konkrēts šrots!
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Man pēc trīs dienu stāvēšanas bembi gan bija drusku jāpamoka
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Elmo - tā vien šķiet, ka tev viss vienmēr ir labāk un labāks nekā citiem! Pat nomas auto ideāli trāpās! Laikam esi noķēris laimes meteorītu vai lielībnieku akmeni no jūras būsi izvilcis!
Saab laikos tāds nebiji! Vai arī nēēē!
Saab laikos tāds nebiji! Vai arī nēēē!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Elmo vnk vairs necīnās ar saabiem. Nevaru nepiekrist viņa teiktajam. Pats ar veselo saprātu saprotu, ka jebkas cits svaigāks par airi būs labāks, bet Ainārs, kurš vairākas reizes izkāpis no saabiem un iekāpis atpakaļ, sačakarējis galvu un neļauj no tā dzelža šķirties jo nožēlošot. Patīk jau izskats un ejošs motors, tad kad viņš patiešām iet, bet tie neplānotie izdevumi cilvēkam, kas pats neskrūvē...
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
chippy wrote: ↑Thu Mar 01, 2018 9:17 amElmo vnk vairs necīnās ar saabiem. Nevaru nepiekrist viņa teiktajam. Pats ar veselo saprātu saprotu, ka jebkas cits svaigāks par airi būs labāks, bet Ainārs, kurš vairākas reizes izkāpis no saabiem un iekāpis atpakaļ, sačakarējis galvu un neļauj no tā dzelža šķirties jo nožēlošot. Patīk jau izskats un ejošs motors, tad kad viņš patiešām iet, bet tie neplānotie izdevumi cilvēkam, kas pats neskrūvē...
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
9-5 tāpat nav "istais saabs"!
Kur nu vēl 2.2 klekleklekle jērs vilka ādā!
Kur nu vēl 2.2 klekleklekle jērs vilka ādā!
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Kur ir pieradijums, ka uz bildes ir 2.2tid traktors? (Neskaitot to, ka tu zini, ka tas ir traktors"
Bildei ir ilustrativa nozime...
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Nu jā, ar vienu prāta pusi tā kā skaidrs, ka jaunāks tas airis nepaliek un, ņemot vērā, ka, piemēram, šogad ir ieplānoti vismaz 4 tuvāki vai tālāki braucieni ārpus LV, prātīgāk jau būtu paņemt ko jaunāku... no otras puses, pēc pieredzes, ja šo pārdošu, točno pēc pāris mēnešiem nožēlošu un atkal siekalošos gar ss.lv, gaidot, kad kas sakarīgs parādīsies piedāvājumā. Nu, kā dzīvot, jopcik???
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Tas ka nopērk jaunāku auto nekādi neatbrīvo no remontiem un citiem izdevumiem. Ja ne šodien un šogad, bet pēc tam x2 ir jāiegulda. Tas ir tikai mans viedoklis un pieredze!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Nesaprotu, ko te cilvēki raustās par tiem lielajiem braucamajiem attālumiem ar 10-15 gadus vecām mašīnām
Daži ar 30-40 gadus veciem SAABiem un turklāt vēl pamatīgiem konstruktoriem ir izbraukājuši gan R-Eiropu, gan Eiropas tālos ziemeļus, turklāt bieži vien pedal-to-the-metal režīmā un vēl pie tam 500km non-stop 30+ C grādos
Protams, tehniskas problēmas gadās, bet līdz šim neviens nav bijis jāatstāj uz ceļa vai jāpārdod tolmetam
Daži ar 30-40 gadus veciem SAABiem un turklāt vēl pamatīgiem konstruktoriem ir izbraukājuši gan R-Eiropu, gan Eiropas tālos ziemeļus, turklāt bieži vien pedal-to-the-metal režīmā un vēl pie tam 500km non-stop 30+ C grādos
Protams, tehniskas problēmas gadās, bet līdz šim neviens nav bijis jāatstāj uz ceļa vai jāpārdod tolmetam
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Te ir viena nianse - parasti tie 30-40 gadīgo auto braucēji parasti kaut ko nebūt sajēdz no sava braucamā tehniskās puses un var arī ceļmalā veikt nelielus remontus.
Bet vispār man ar 9k arī būtu mīziens braukt n tūkstošu garā tripā pa Eiropu, pat, ja tādas ejošākās lietas ir laikus uzpasētas un samainīts. Jo par to, kurā brīdī kārtējā kārba pieteiksies, nekad nevar būt drošs. Lai gan, godīgi sakot, ņemot vērā, cik naski nolika karoti Chevrolet kārba, nupat man pret vecām automātkārbām ir iestājusies vēl lielāka bijība kā pret 9k garajām (lasi - nojātajām no atvilkšanas). Šajā kontekstā es arī vairs neskatos v70 ar automātu.. neesmu pārliecināts, ka būs vēlme kaut kur tālākā ceļā doties ar bērniem bagāžniekā, pastāvot iespējai kaut kur visiem palikt. Manuprāt, tāliem ceļojumiem itin prātīgi ir vai nu 1) paņemt labā nomā - ja nu kas, lai viņi paši brauc pakaļ nosprāgušajam drotam un arī nodrošina citu vietā; 2) aizlidot un īrēt uz vietas.
Bet vispār man ar 9k arī būtu mīziens braukt n tūkstošu garā tripā pa Eiropu, pat, ja tādas ejošākās lietas ir laikus uzpasētas un samainīts. Jo par to, kurā brīdī kārtējā kārba pieteiksies, nekad nevar būt drošs. Lai gan, godīgi sakot, ņemot vērā, cik naski nolika karoti Chevrolet kārba, nupat man pret vecām automātkārbām ir iestājusies vēl lielāka bijība kā pret 9k garajām (lasi - nojātajām no atvilkšanas). Šajā kontekstā es arī vairs neskatos v70 ar automātu.. neesmu pārliecināts, ka būs vēlme kaut kur tālākā ceļā doties ar bērniem bagāžniekā, pastāvot iespējai kaut kur visiem palikt. Manuprāt, tāliem ceļojumiem itin prātīgi ir vai nu 1) paņemt labā nomā - ja nu kas, lai viņi paši brauc pakaļ nosprāgušajam drotam un arī nodrošina citu vietā; 2) aizlidot un īrēt uz vietas.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Saab laikos, it sevišķi kad ārā bija liels sals, esmu diezgan bieži vizinājies uz evakuatora!
Griffinam abas Di kasetes nosprāga ziemā, cps sensors un degvielas sūknis arī aizgāja pie tēviem ziemā! Pat Save Saab brauciens man beidzās pie Latvijas pasta ēkas pat nesācies , jo saabs no starta vietas tā arī neizkustējās! Saab kolonnu varējām pavadīt tikai ar acu skatieniem! Airim motors nomira ziemā, nekurienes vidū un evakuatoru gaidīju vairāk kā 6stundas, atsalu tā kā vēl 4 mēnešus pēc tam klepoju! Man reāli bail ar saabu doties kaut kur tālāk no Rīgas, bet kad braucu, vienmēr bagānā bija slēpošanas bikses un jaka! tad kad tas saabs iet, nu reāli kaifīgs auto, bet nu uzvedas viņš kā tāda cimperlīga madāma!
Savukārt, mans optimisms ir skaidrojams ar jauna auto lietošanu, kuram reizi gadā izej apkopi un tas arī viss. Pārējā laikā lej tik degvielu un brauc.
Ja man vēl būs kāds saabs, tad tikai kā brīvdienu auto, nevis ikdienas pārvietotājs!
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Tu kriitu arii nemaksaa par to miskasti? Ja jai darba zirgs, tad skaidrs, ka patiik.. tikliidz jasak maksaat 300+menesii bankai vien, paliek zheel, ka brauc ar auto kas ir tikai peleeka masa
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...