9-3OG "mazais" viggens random probas.
9-3OG "mazais" viggens random probas.
dzēsts
Last edited by Haiduks on Wed May 27, 2020 2:42 am, edited 1 time in total.
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Šeit vainas būs vairākas, ne tikai viena, izejot no sekojošajiem novērojumiem - boosts līdz pusei, mirgojošs (un paliekošs checks), kā arī, nelekšana, gan uz benzīna, gan uz gāzes.
Iesaku šīs problēmas risināt tikai un vienīgi uz benzīna. Ja uz benzīna viss strādā, labi ievilkta un noregulēta gāze strādās bez problēmām.
Sāksim ar lētākajiem darbiem:
-Pārvelc VISAS vakuuma trubas, gan mazās, gan resnās, uz APC, neatkarīgi, vai viņas laiž garām, vai nē. Ja viņas nekad nav mainītas, vēljovairāk.
-Nomainīt visus vienvirziena vakuuma vārstiņus.
-Atskrūvēt un notīrīt zemējumus motortelpā, it sevišķi, kasetes zemējumu. (Es nezinu, cik ļoti atšķiras 9-3 T7 un 9-5 T7, bet vajadzētu būt līdzīgi.)
-Sveces, pēc rekomendējamās specifikācijas (jā, jā, gāzei liek citas sveces, un šīs ir "dārgas, naudas izmešana, utt ")
NGKPFR6H - 10 93 99 866
9-3 B204 TURBO 200 HP (1999)
9-3 B205 TURBO 185 HP (2000>)
9-3 B205 TURBO 205 HP
9-3 B235 TURBO 230 HP VIGGEN
9-5 B235 TURBO AERO
Ja šis nepalīdz, tad ir dārgais etaps:
1. Kloķenes devējs - mirstot, mēdz niķoties, gan auksts, gan uzsilis. (Pārsvarā, nelec silts)
2. Jauns MAF's. Pusboosta, missifre problēmas var izraisīt melojošs gaisa masas mērītājs.
3. Jauna aizdedzes kasete.
Papildus ieteikums: Gāzi Saabiem māk saregulēt uz pirkstiem saskaitāmi cilvēki. Lai izvairītos no liekas laika tērēšanas, gāzi, kamēr atrisini problēmas tikai uz tīra benzīna, ieteiktu atvienot. (Tajā skaitā, arī gāzes kompi)
Softs stock vai ir čipots, un hz, kur?
Motors eļļu ēd?
Atgādinājums - T7 Saabs nekad neies, ja viņam kaut viena no lietām nestrādā, kā nākas. Tāpēc saraksts, ko pārbaudīt/darīt, ir garš.
Iesaku šīs problēmas risināt tikai un vienīgi uz benzīna. Ja uz benzīna viss strādā, labi ievilkta un noregulēta gāze strādās bez problēmām.
Sāksim ar lētākajiem darbiem:
-Pārvelc VISAS vakuuma trubas, gan mazās, gan resnās, uz APC, neatkarīgi, vai viņas laiž garām, vai nē. Ja viņas nekad nav mainītas, vēljovairāk.
-Nomainīt visus vienvirziena vakuuma vārstiņus.
-Atskrūvēt un notīrīt zemējumus motortelpā, it sevišķi, kasetes zemējumu. (Es nezinu, cik ļoti atšķiras 9-3 T7 un 9-5 T7, bet vajadzētu būt līdzīgi.)
-Sveces, pēc rekomendējamās specifikācijas (jā, jā, gāzei liek citas sveces, un šīs ir "dārgas, naudas izmešana, utt ")
NGKPFR6H - 10 93 99 866
9-3 B204 TURBO 200 HP (1999)
9-3 B205 TURBO 185 HP (2000>)
9-3 B205 TURBO 205 HP
9-3 B235 TURBO 230 HP VIGGEN
9-5 B235 TURBO AERO
Ja šis nepalīdz, tad ir dārgais etaps:
1. Kloķenes devējs - mirstot, mēdz niķoties, gan auksts, gan uzsilis. (Pārsvarā, nelec silts)
2. Jauns MAF's. Pusboosta, missifre problēmas var izraisīt melojošs gaisa masas mērītājs.
3. Jauna aizdedzes kasete.
Papildus ieteikums: Gāzi Saabiem māk saregulēt uz pirkstiem saskaitāmi cilvēki. Lai izvairītos no liekas laika tērēšanas, gāzi, kamēr atrisini problēmas tikai uz tīra benzīna, ieteiktu atvienot. (Tajā skaitā, arī gāzes kompi)
Softs stock vai ir čipots, un hz, kur?
Motors eļļu ēd?
Atgādinājums - T7 Saabs nekad neies, ja viņam kaut viena no lietām nestrādā, kā nākas. Tāpēc saraksts, ko pārbaudīt/darīt, ir garš.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
dzēsts
Last edited by Haiduks on Wed May 27, 2020 2:42 am, edited 1 time in total.
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
0.5 L eļļas uz 1000 km ir daudz, tas norāda uz virzuļu gredzeniem, manuprāt
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Haiduks.... Kaut kā haotiski Tu mēģini izdarīt secinājumus un attiecīgi arī - iedomātos remonta risinājumus.
1-kārt. Panāc, lai auto strādā stabili uz benzīna un TIKAI TAD ķeries klāt gāzes iekārtai. Šobrīd aizmirsti, ka Tev uz tā auto ir arī gāze. Vnk ATSLĒDZ viņu. Izrauj drošinātāju un viss.
2, Sveces - nevis BKR, bet BCPR7-ES11. Pilnīgi pietiekošas. Ja reiz nomainot no BOSCH, pazuda / uzlabojās MIsfire - tātad atšķirība ir.
Ja pats neko nejūti, tas ir normāli. Es arī nejūtu, ar ko atšķiras gaiss Pļavniekos un Centrā (bet mēraparāti saka, ka atšķiras)
P.S. Sveces nav jāpievelk kā riteņi. Ja garām nav laidušas - ir OK. Sveces pārvelkot, var izmainīties to siltumvērtība, jo tiek izstiepts koniskais blīvējums.
3. Temperatūras rādītāja svārstībām nav nekāda sakara ar sveču maiņu. (Var būt sakars ar mirstošu t devēju, masām, nekontaktiem, pašu termostatu)
4. Par gāzes iekārtas darbības algoritmu. Viss ir tieši tā, kā saki. Uz gāzes UZREIZ auto nav paredzēts darbināt. Vienmēr uz benzīna. Vienalga. Silts, vai auksts. Aukstam pie parastā timeout nāks klāt, uzsilšanas līdz iestādītajai pārslēgšanās temperatūrai, laiks.
Ja pārslēdzoties noraustās, vai pat noslāpst - tikai divi iemesli.
1. Kaut kas nav kārtībā ar auto uz benzīna.
2. Neatbilstoši noregulēta, līki uzstādīta vai ar neatbilstošām komponentēm - gāzes iekārta.
Par cik benzīns ir primārais - jāsāk ar to.
5. Lai pēc bultiņas darbības pateiktu par esošo softu, tas nav iespējams. Bultiņa ir konstante, piesaistīta pie softa, un nenozīmē konkrētu spiedienu.
6. Un jā - vakuumi. Trubiņas (4mm) nomaini, vienvirziena vārstiņus pārbaudi.
Lai veicas!
1-kārt. Panāc, lai auto strādā stabili uz benzīna un TIKAI TAD ķeries klāt gāzes iekārtai. Šobrīd aizmirsti, ka Tev uz tā auto ir arī gāze. Vnk ATSLĒDZ viņu. Izrauj drošinātāju un viss.
2, Sveces - nevis BKR, bet BCPR7-ES11. Pilnīgi pietiekošas. Ja reiz nomainot no BOSCH, pazuda / uzlabojās MIsfire - tātad atšķirība ir.
Ja pats neko nejūti, tas ir normāli. Es arī nejūtu, ar ko atšķiras gaiss Pļavniekos un Centrā (bet mēraparāti saka, ka atšķiras)
P.S. Sveces nav jāpievelk kā riteņi. Ja garām nav laidušas - ir OK. Sveces pārvelkot, var izmainīties to siltumvērtība, jo tiek izstiepts koniskais blīvējums.
3. Temperatūras rādītāja svārstībām nav nekāda sakara ar sveču maiņu. (Var būt sakars ar mirstošu t devēju, masām, nekontaktiem, pašu termostatu)
4. Par gāzes iekārtas darbības algoritmu. Viss ir tieši tā, kā saki. Uz gāzes UZREIZ auto nav paredzēts darbināt. Vienmēr uz benzīna. Vienalga. Silts, vai auksts. Aukstam pie parastā timeout nāks klāt, uzsilšanas līdz iestādītajai pārslēgšanās temperatūrai, laiks.
Ja pārslēdzoties noraustās, vai pat noslāpst - tikai divi iemesli.
1. Kaut kas nav kārtībā ar auto uz benzīna.
2. Neatbilstoši noregulēta, līki uzstādīta vai ar neatbilstošām komponentēm - gāzes iekārta.
Par cik benzīns ir primārais - jāsāk ar to.
5. Lai pēc bultiņas darbības pateiktu par esošo softu, tas nav iespējams. Bultiņa ir konstante, piesaistīta pie softa, un nenozīmē konkrētu spiedienu.
6. Un jā - vakuumi. Trubiņas (4mm) nomaini, vienvirziena vārstiņus pārbaudi.
Lai veicas!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Iespējams ka gāzes reduktorā membrāna caura un pa vakuma trubiņu visu laiku gāze iet ieplūdēHaiduks wrote: ↑Sat May 16, 2020 8:40 pm
Par Gāzi. -Ar gāzi nevar pielaist fiziski, jo viņu var manuāli ieslēgt vai atstāt automātiskajā režīmā, kad pati pieslēdzas. Motors lec vnm no benzīna. Reāli sanāk ka randomā nelec no benzīna. Bet kad motors ir pielaists tāpat Random reizēs kad balonā noklikšķ gāzes padeve kuru sāk smidzināt cilindros - motors taisās noslāpt vai noslāpst. Tas ir ļoti dīvaini. Itkā var pielaist dažās reizēs tikai ar gāzi, un tai pat laikā kad ir pielaists uz benzīnu - gāzei pieslēdzoties motors noslāpst.
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Bet tieši tāpēc beigās jāpabrauc 5 min uz benzīna, pirms noslāpē. Tad arī būs saprotams.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
dzēsts
Last edited by Haiduks on Wed May 27, 2020 2:42 am, edited 1 time in total.
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Vecīt! Aizmirsti tak to gāzi kā sugu. Brauc tik uz benzīna,šķil uz benzīna ,meklē vainu uz benzīna. Nav jācenšas 16x pēc kārtas piešķilt to auto. Novērs vaakuma noplūdes,pārliecinies par cps darbību.
Liela iespēja,ka gāze ļoti liesina maisījumu- attiecīgi ecm benzīnu sagriež treknu,jo uzskata ,ka nav labi( pēc būtības arī nav labi braukt ar liesu maisījumu).
Verdikts - izrauj 17 drośinātāju uz 1min,nedēļu braukā tik uz benzīna,gāzi nedomā pat ieslēgt un tad brauc pie gāziniekiem,lai seregulē- ko viņi nemāk .
Liela iespēja,ka gāze ļoti liesina maisījumu- attiecīgi ecm benzīnu sagriež treknu,jo uzskata ,ka nav labi( pēc būtības arī nav labi braukt ar liesu maisījumu).
Verdikts - izrauj 17 drośinātāju uz 1min,nedēļu braukā tik uz benzīna,gāzi nedomā pat ieslēgt un tad brauc pie gāziniekiem,lai seregulē- ko viņi nemāk .
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
dzēsts
Last edited by Haiduks on Wed May 27, 2020 2:43 am, edited 1 time in total.
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
ckp pilnīgi nekā neietekmē lpg liesumu.
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
dzēsts
Last edited by Haiduks on Wed May 27, 2020 2:43 am, edited 1 time in total.
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
dzēsts
Last edited by Haiduks on Wed May 27, 2020 2:43 am, edited 1 time in total.
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Brauc uz tolmetu!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: 9-3OG "mazais" viggens random probas.
Bundža laba? Pa 200eur panemtu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...