Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tas sensors atbild arī par radiatora ventilatora ieslēgšanos?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Mhm. Vecajiem bija pa vienkāršo, sensors radiatorā pie noteiktas temperatūras slēdza iekšā propelleri, jaunajiem padod info uz vadību, no turienes uz releju. Ja pareizi atceros, tad tas iet caur to bloku, kas ir spidometra paneļa otrā pusē. Bija reiz gadījums, kad nepareiza bloka dēļ nerādīja korekti temperatūru panelī, kā arī neslēdza iekšā ventilatoru. Sensors bija vesels.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Lai cik dīvaini arī nebūtu, kļūda pazuda pati no sevis.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kāds ir uzstādījis 9000 universalos dubļu sargus, vai nav problēmas, vai pieguļ normāli.
Varbūt kādam ir pārdošanā vēl oriģinālie?
Varbūt kādam ir pārdošanā vēl oriģinālie?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Man ir dīvaina problēma, jau labu laiku - 9k '91 sābs reizēm nešķiļas - kamēr gaismas nav izslēgtas, var to ar starteri griezt līdz apnikumam, izslēdzu gaismas - piešķiļu. Nav nozīmes vai motors auksts vai nē. Vienu brīdi biju sev iestāstijis,ka tas ir tikai ,kad motors silts un vainīgs Cps, nomainijām, jā, arī vēsā rītā nešķiļas, pirms nav gaismas izslēgtas. Protams - aizvedot uz Arteh to nodemonstrēt nevar un arī tās reizes,kad bijis pie viņiem - nav izpaudies. Moš kādam bijis līdzīgi? Neko pratīgu arī Google neteica.
Nākamais jāmēģina aizdedzes (atslegas) sadalītājs uz ko ir aizdoma.
Nākamais jāmēģina aizdedzes (atslegas) sadalītājs uz ko ir aizdoma.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Iespējams ka pie ieslēgtām gaismām slēdzis atņem + vai - no kontaktgrupas. Respektīvi problēma vados, vai slikta masa virsbūve, akumulators, dzinējs
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kaut ko līdzīgu atceros ar savu zaļo.. Un jā, beidzās tas ar kontakgrupas maiņu. Pēc tam esmu vēl dažas reizes mainījis kontakgrupu arī citiem 9k, principā ar to sāku, ja rodas pirmie elektrorūķu simptomi aizdedzes atslēgas tuvumā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveicināti! Vakar izbeidzās sānu logu gaisa ventilatori.sodien izņēmu apšuvumu. Pameriju spriegumu-nekā.
Cik atceros,tad viņi visu laiku darbojas, kad ieslēgts klimats.
Starp klimatu un ventilatoriem ir relejs,kas viņus slegā iekšā ārā
Kur sākt rakt.?
Cik atceros,tad viņi visu laiku darbojas, kad ieslēgts klimats.
Starp klimatu un ventilatoriem ir relejs,kas viņus slegā iekšā ārā
Kur sākt rakt.?
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Sveiks,
Peec 1997 gada sheemas sanaak, ka shamie motori piesleegti pie ACC tieshi, bez releja. Gadaas, ka nokjiilee vnk no vecuma/mitruma/putekljiem. Ja abi divi uzreiz izbeidzaas, tad laikam gan buus kas cits. Turklaat, skjiet nav taa, ka motori straadaa vienmeer, kad iesleegts ACC. (Ja vien neesi saprogrammeejis, lai iesleedzot mashiinu iesleegtos arii atiieciigais rezjiim)s.
shis bij labs info, bet vairs man visu neraada: http://www.thesaabsite.com/faqs/9000/FA ... tml?id=504
Peec 1997 gada sheemas sanaak, ka shamie motori piesleegti pie ACC tieshi, bez releja. Gadaas, ka nokjiilee vnk no vecuma/mitruma/putekljiem. Ja abi divi uzreiz izbeidzaas, tad laikam gan buus kas cits. Turklaat, skjiet nav taa, ka motori straadaa vienmeer, kad iesleegts ACC. (Ja vien neesi saprogrammeejis, lai iesleedzot mashiinu iesleegtos arii atiieciigais rezjiim)s.
shis bij labs info, bet vairs man visu neraada: http://www.thesaabsite.com/faqs/9000/FA ... tml?id=504
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Liekas, ka vienmēr, kad ieslēdzu aizdedzi viņi ierucas. Nemāku neko acc programmēt.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Raxtos piemineets, ka, reizeem, peec akumulatora atvienoshanas vai citiem "plasha spektra ietekmeejumiem " ACC var pazaudeet lietotaaja izveeleetos iestatiijumus. Piem. - iedarbinot dzineeju vairs neiesleedzas saanu logu ventilaacija utt. Taados gadiijumos var, iepaziities ar padomiem WEBaa un pashrociigi veikt kalibreeshanu, kaa arii no jauna saglabaat iestatiijumus ar kuriem esi saradis iedarbinot a/m.
Visticamaak Tavam auto (peec gada spriezjot) ir ACC2 versija. Taas "programmeeshana" lietotaajaa limenii (un viss kas cits incants) ir aprakstiits lejaak uzdotajaa linkaa. Part 2 ir par iestatiishanu, part 1 vispaareejs apraksts.
Tik vien kaa jaaieveero vienkaarsha proceduura un jaaspiezj pareizaas pogas
http://www.swedishwrench.com/saab_ACC_part_1.htm
http://www.swedishwrench.com/saab_ACC_part_2.htm
Visticamaak Tavam auto (peec gada spriezjot) ir ACC2 versija. Taas "programmeeshana" lietotaajaa limenii (un viss kas cits incants) ir aprakstiits lejaak uzdotajaa linkaa. Part 2 ir par iestatiishanu, part 1 vispaareejs apraksts.
Tik vien kaa jaaieveero vienkaarsha proceduura un jaaspiezj pareizaas pogas
http://www.swedishwrench.com/saab_ACC_part_1.htm
http://www.swedishwrench.com/saab_ACC_part_2.htm
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Paldies,Ivar.! Paskatīšos.
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Kkaa diivaini ar tiem veciem kratinjiem. Kop un cjubini, bet shis uz shrotu vien skataas.
Teju skjita, ka daudzmaz pielabots, bet kas tev dos - paaris dienu laikaa gan agregaatsiksnas spriegotaaja kronshteins noluuza, gan salona temperatuuras deveejs izbeidzaas.
Visubeidzot vakar saaka pavisam diivaini izpildiities, lasi, slaapt nost. Tad nu praatoju vai uudens/zljurga baakaa, vai suuknis mirii nost, vai arii abi kopaa.
Staasts sekojoshs. Dienas desmit shis (1992 2,3 CD bezturbulis 300K+++++ km.) nokuukoja neaiztikts ar apm. 10-15 l. degvielas baakaa. Pa to laiku esot paaris salnas ar bijushas. Atgriezos maajaas - domaaju mazliet vairaak degvielas nekaitees, lai nestaav tik tuksjsh.
Virshos ieleeju veel 10+ litrus. Gruuti bij tik pie suuknja jo tankaa tai briidii notika, vai jau bija notikusi, degvielas papildinaashana un lielaa cisterna bij nosprostojusi celju. Tam gan tobriid, diemzjeel, nepieveersu uzmaniibu.
Liidz maajaam ca. 2km. Peec treshaa slaidi izbrauktaa Aadazju aplja shameejs paliek juutami gurdens, tad saak raustiities un slaapt nost. Ieliekot "N" apgriezieni samazinaati, bet dzineejs veel kaut kaa darbojas. Meegjinaajums uzsaakt braukt beidzas ar slaapshanu. Beidzamos 50m. liidz maajaam, par uzjautrinaajumu kaiminjiem, aizstuumu.
Peec 10 min piedarbinu un dzinejs ruuc it kaa nekas nebuutu bijis. Piedziivojumu tai dienai veel bij par maz, taalab noleemu apciemot Ediju. Rezultaataa N piespiedu pitstopi celjmalaa ar 5 min nogaidiishanu un iztramdiits Edijs, kurjsh, liidzi juuutot, piekrita veco lamatu aizvilkt liidz patstaavigajai miitnes vietai.
Ir gadiijies ar liidzigu 9K izbraukt tukshu baaku - izpausmes bija gandriiz identiskas, ar vieniigo atskjiriibu, ka sho verkji peec minimums 5'' nogaidishanas atkal uz kaadu briidi var pieskjilt. Veelaak, protams, rakaajos gan shajaa forumaa, gan arii citos. Gudraaks netiku, jo vairumam gadiijumu bija savs, atskjiriigs, celonju komplekss. Uzduuros diskusijai par uudeni baakaa - citustarpaa tur bij arii padoms nepildiit degvielu tai briidii, kad lielaa cisterna tiek papildinaata, jo tas uzjunda augshaa visu drazu, kas tankam apakshaa.....
Kkaa nav parliecibas par taam uudens neitralizeeshanas briinumkjiimijaam, bet gribeejaas iet vieglaako celju - shodien ar 2 piegaajieniem aizkuulos liidz Nestei, kur ieleeju 20+ litrus 98 kopaa ar Rimi autoveikalaa nopeerkamo attieciigo piedevu. Peec tam nobraucu 10+ km gan strauji piebremzeejot, gan veicot asus pagriezienus (lai tas, kas baakaa kaartigi saskalojas). Darbojas, mirla, vairs nemiriii.
Sorrijs, par zinaamu liekvaardiibu un jau ieprieksj paldies par pieredzi/ieteikumiem!
Teju skjita, ka daudzmaz pielabots, bet kas tev dos - paaris dienu laikaa gan agregaatsiksnas spriegotaaja kronshteins noluuza, gan salona temperatuuras deveejs izbeidzaas.
Visubeidzot vakar saaka pavisam diivaini izpildiities, lasi, slaapt nost. Tad nu praatoju vai uudens/zljurga baakaa, vai suuknis mirii nost, vai arii abi kopaa.
Staasts sekojoshs. Dienas desmit shis (1992 2,3 CD bezturbulis 300K+++++ km.) nokuukoja neaiztikts ar apm. 10-15 l. degvielas baakaa. Pa to laiku esot paaris salnas ar bijushas. Atgriezos maajaas - domaaju mazliet vairaak degvielas nekaitees, lai nestaav tik tuksjsh.
Virshos ieleeju veel 10+ litrus. Gruuti bij tik pie suuknja jo tankaa tai briidii notika, vai jau bija notikusi, degvielas papildinaashana un lielaa cisterna bij nosprostojusi celju. Tam gan tobriid, diemzjeel, nepieveersu uzmaniibu.
Liidz maajaam ca. 2km. Peec treshaa slaidi izbrauktaa Aadazju aplja shameejs paliek juutami gurdens, tad saak raustiities un slaapt nost. Ieliekot "N" apgriezieni samazinaati, bet dzineejs veel kaut kaa darbojas. Meegjinaajums uzsaakt braukt beidzas ar slaapshanu. Beidzamos 50m. liidz maajaam, par uzjautrinaajumu kaiminjiem, aizstuumu.
Peec 10 min piedarbinu un dzinejs ruuc it kaa nekas nebuutu bijis. Piedziivojumu tai dienai veel bij par maz, taalab noleemu apciemot Ediju. Rezultaataa N piespiedu pitstopi celjmalaa ar 5 min nogaidiishanu un iztramdiits Edijs, kurjsh, liidzi juuutot, piekrita veco lamatu aizvilkt liidz patstaavigajai miitnes vietai.
Ir gadiijies ar liidzigu 9K izbraukt tukshu baaku - izpausmes bija gandriiz identiskas, ar vieniigo atskjiriibu, ka sho verkji peec minimums 5'' nogaidishanas atkal uz kaadu briidi var pieskjilt. Veelaak, protams, rakaajos gan shajaa forumaa, gan arii citos. Gudraaks netiku, jo vairumam gadiijumu bija savs, atskjiriigs, celonju komplekss. Uzduuros diskusijai par uudeni baakaa - citustarpaa tur bij arii padoms nepildiit degvielu tai briidii, kad lielaa cisterna tiek papildinaata, jo tas uzjunda augshaa visu drazu, kas tankam apakshaa.....
Kkaa nav parliecibas par taam uudens neitralizeeshanas briinumkjiimijaam, bet gribeejaas iet vieglaako celju - shodien ar 2 piegaajieniem aizkuulos liidz Nestei, kur ieleeju 20+ litrus 98 kopaa ar Rimi autoveikalaa nopeerkamo attieciigo piedevu. Peec tam nobraucu 10+ km gan strauji piebremzeejot, gan veicot asus pagriezienus (lai tas, kas baakaa kaartigi saskalojas). Darbojas, mirla, vairs nemiriii.
Sorrijs, par zinaamu liekvaardiibu un jau ieprieksj paldies par pieredzi/ieteikumiem!
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
sveiki!pasakiet, kursh temperaturas deveejs atbild par bultinju salona panelii?
tas ,kursh ir galvai saanaa ieskruuveets(uzmaucas viens vads)vai tas, kursh iepludes kolektoraa(shtekeris at diviem vadiem)
tas ,kursh ir galvai saanaa ieskruuveets(uzmaucas viens vads)vai tas, kursh iepludes kolektoraa(shtekeris at diviem vadiem)
Re: Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)
Tas, kurš galvai sānā. Panelī jau rāda motora, ne ieplūdes temperatūru.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361