Dienas prieks
Re: Dienas prieks
Iemest veļas mašīnā ir lētāk kā pirkt putas vai Karčeri.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dienas prieks
šādā veidā tīrot,paklāju melnais slānis vēlāk nav jāmeklē veļasmašīnā un/vai mašīnas salonā :pelmo wrote:Iemest veļas mašīnā ir lētāk kā pirkt putas vai Karčeri.
[ Post made via Android ]
Re: Dienas prieks
Tu zini nē. Tīri labi mazgājas. Tikai pirms tam vajag izsūkt, citādi veļas mašīnā paliek daudz smiltis.
[ Post made via Android ]
[ Post made via Android ]
Re: Dienas prieks
Trīs sīčus tik tiešām var sabāzt iekš 9k Aero, neskatoties uz pufīgajiem beņķiem! Mazākais bērns nupat beidzot ir ticis ārā no guļamkulbiņas izmēriem un pārsēdies uz sēžambeņķi. Vēl laiciņu atpakaļ štukoju, vai nevajadzēs vojādžeri pirkt, bet nē, vēl kādu laiku nevajadzēs. Līdz ceturtajam sīcim. Lai gan, kamēr maziņā braukāja guļusstāvoklī un aizņēma divas vietas, bijām jau pieraduši ģimeniskos izbraucienus veikt ar diviem auto.
Par lielu Latviju!
Par lielu Latviju!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas prieks
Forši!
Tikai man 9000-ajam kaitināja tā vidējā siksna. Diezgan besīgi ar to stiprināt sēdeklīti - it kā piespriego ar roku, cik var, bet pēc kāda brīža šķiet, ka tik un tā tas sēdeklītis neturas pietiekoši stingri. Viens no iemesliem, kāpēc pirku 9-5.
Tikai man 9000-ajam kaitināja tā vidējā siksna. Diezgan besīgi ar to stiprināt sēdeklīti - it kā piespriego ar roku, cik var, bet pēc kāda brīža šķiet, ka tik un tā tas sēdeklītis neturas pietiekoši stingri. Viens no iemesliem, kāpēc pirku 9-5.
Re: Dienas prieks
Edij, paskaidro mazliet par 2 vietām!? Vai tu tiešām bērnu vadāji kulbā un liki kulbu uz pakaļējiem sēdekļiem sāniski!?edijs wrote: Lai gan, kamēr maziņā braukāja guļusstāvoklī un aizņēma divas vietas, bijām jau pieraduši ģimeniskos izbraucienus veikt ar diviem auto.
Ceturtajam nopērc kārtīgu beņķīti, kuru var regulēt gan sēdus, gan guļus pozīcijā, aizņems tikai vienu vietu un būs droši.
Re: Dienas prieks
Es arī sākotnēji biju skeptisks pret vadāšanu sāniski un guļus. Tad palasīju, paskatījos testus, kārtīgi padomāju - secināju, ka sadursmes gadījumā (phuphuphu) sūdi ir tā vai tā. Sprādzējums ir identisks, atšķiras vien tas, ka pussēdus pozīcijā, dabūnot triecienu no tās puses, pret kuru, atkarībā no krēsliņa novietojuma, vērsta sīča mugura, viņš ar visu augumu tiek iespiests dziļāk sēdeklī. Jā, tas varbūt ir mazākais iespējamais ļaunums, taču kā zināt, no kura gala trieciens tiks saņemts? Tagad modē nākuši otrādi sprādzējamie krēsli arī lielākiem bērniem, sēž, blenžot ārā pa pakaļējo logu. Esot krietni drošāk un tā. Bet ziniet, mani vairāk satrauc, ka kāds iepirdīs pakaļā man, nevis es pats nepaspēšu sabremzēties. Un tad pretēji vērstais beņķis kā reiz rada pretēju efektu.
Katrā ziņā, tā pussēdus pozīcija, kādā zīdainis tiek iestūķēts sēžamkrēsliņā, par labu viņam nenāk. Guļus stāvoklis ir dabīgāks.
Katrā ziņā, tā pussēdus pozīcija, kādā zīdainis tiek iestūķēts sēžamkrēsliņā, par labu viņam nenāk. Guļus stāvoklis ir dabīgāks.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas prieks
Edij, es taču teicu, ka 3 bērnus var sasēdināt 9Kaero pakaļējā beņķī
Re: Dienas prieks
Edij, bērns kulbā nav piesprādzēts un sadursmes gadījumā izlidos pa priekšējo logu kā raķete. Es biju domājis, ka tu esi gudrāks čalis un atbildīgāks tēvs. Personīgi zinu cilvēkus, kam tā ir gadījies, tāpēc es tev silti iesaku vairāk tā nedarīt.edijs wrote:Es arī sākotnēji biju skeptisks pret vadāšanu sāniski un guļus. Tad palasīju, paskatījos testus, kārtīgi padomāju - secināju, ka sadursmes gadījumā (phuphuphu) sūdi ir tā vai tā. Sprādzējums ir identisks, atšķiras vien tas, ka pussēdus pozīcijā, dabūnot triecienu no tās puses, pret kuru, atkarībā no krēsliņa novietojuma, vērsta sīča mugura, viņš ar visu augumu tiek iespiests dziļāk sēdeklī. Jā, tas varbūt ir mazākais iespējamais ļaunums, taču kā zināt, no kura gala trieciens tiks saņemts? Tagad modē nākuši otrādi sprādzējamie krēsli arī lielākiem bērniem, sēž, blenžot ārā pa pakaļējo logu. Esot krietni drošāk un tā. Bet ziniet, mani vairāk satrauc, ka kāds iepirdīs pakaļā man, nevis es pats nepaspēšu sabremzēties. Un tad pretēji vērstais beņķis kā reiz rada pretēju efektu.
Katrā ziņā, tā pussēdus pozīcija, kādā zīdainis tiek iestūķēts sēžamkrēsliņā, par labu viņam nenāk. Guļus stāvoklis ir dabīgāks.
Savējam izmantoju šitādu : http://www.ss.lv/msg/lv/for-children/au ... fojoi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Regulējas gan sēdus, gan guļus pozīcijā un stiprinās atmuguriski. Bērns gulēja ļoti ērti, pa vasaru daudz sanāca braukt uz Liepāju un atpakaļ. Tā kā bērns šādā krēsliņā pavadīja ļoti daudz laika.
Starp citu, biju arī šajā formā ielicis šo konkrēto krēsliņa modeli, bet neviens saabists neizrādija interesi. Pēc ielikšanas ss.lv, tās pašas dienas vakarā bija klāt viens atbildīgs tēvs ar voyageri.
Re: Dienas prieks
Kad mēs augām, tādu bērnu beņķīšu vispār nebija, ekstra jau skaitījas siksnas pakaļējā beņķī
Re: Dienas prieks
Jā, un mācījāmies braukt tēva klēpī jau no 5 gadu vecuma! Un 12 gadu vecumā ar žigulīti vedām senci mājās no garāžas, kur šis bija ar čomiem tā vairāk uz krūti paņēmis pašbrūvēto. Toreiz gan ceļi bija daudz tukšāki un pēc mašīnas bija jāstāv rindā vairākus gadus. Arī ziemas riepu nebja un neviens dienas laikā nebrauca ar iedegtām gaismām.ZingZeng wrote:Kad mēs augām, tādu bērnu beņķīšu vispār nebija, ekstra jau skaitījas siksnas pakaļējā beņķī
Zāle toriz bija zaļāka un debesis zilākas, bet tos laikus nevar salīdzināt ar mūsdienām!
Re: Dienas prieks
1. Tāds prieks par pavasari! ! !
2. Par bērnu beņķiem visiem taisnība un pat ZZ, jo manējais jau sen kā stūrē un nebrīnīšos par minēto 12.gados. Gulēšana kulbā ir dabiskāka, bet ir viena josta tikai ap vidu, pussēdēšana atmuguriski līdz Liepājai nav īsti lāga mugurkaulam, bet teorētiski drošāka, jo siksnu vairāk, kas gan nepalīdzēs triecienā no mugurpuses, jā, ideālā varianta nav, to gadu labāk nekur nebraukt laikam. Bet vojadžeri pirkt nevajag, ar tiem brauc kautkādi nervozi dunduki pārsvarā kam šķiet ka visa pasaule viņiem parādā. Mans viens draugs gan nepieder tādiem, bet citādi es gribētu LC120
[ Post made via iPhone ]
2. Par bērnu beņķiem visiem taisnība un pat ZZ, jo manējais jau sen kā stūrē un nebrīnīšos par minēto 12.gados. Gulēšana kulbā ir dabiskāka, bet ir viena josta tikai ap vidu, pussēdēšana atmuguriski līdz Liepājai nav īsti lāga mugurkaulam, bet teorētiski drošāka, jo siksnu vairāk, kas gan nepalīdzēs triecienā no mugurpuses, jā, ideālā varianta nav, to gadu labāk nekur nebraukt laikam. Bet vojadžeri pirkt nevajag, ar tiem brauc kautkādi nervozi dunduki pārsvarā kam šķiet ka visa pasaule viņiem parādā. Mans viens draugs gan nepieder tādiem, bet citādi es gribētu LC120
[ Post made via iPhone ]
Re: Dienas prieks
Hummer H1 negribi ?
Re: Dienas prieks
Yukki: pačolē Offtopic'a topiku - mums nebija gluži parasta ratu kulba ar vienu vienīgu siksnu, bet tāda speciālā guļamkulba ar piecpunktu siksnām.
Un jā, par pavasari prieks! Rīgā tā nejūt, bet mmmmm kā ārpus Rīgas smaržo! Vakar vēlu vakarā sēdēju labu brīdi mežmalā un vilku nāsīs cik dzīļi spēju! Līdz brīdim, kad otrpus žoga atnāca mežacūkas un man palika nedaudz neomulīgi.
Un jā, par pavasari prieks! Rīgā tā nejūt, bet mmmmm kā ārpus Rīgas smaržo! Vakar vēlu vakarā sēdēju labu brīdi mežmalā un vilku nāsīs cik dzīļi spēju! Līdz brīdim, kad otrpus žoga atnāca mežacūkas un man palika nedaudz neomulīgi.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Dienas prieks
Drīz melnītis būs ielās. Eh, prieks krāmēties ap tādu tīru motoru. Un, lai arī motoram jau pirms mēneša bija jābūt iekš auto, kā sacīt jāsaka - kas ilgi nāk, tas labi nāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361