The 9-3 SE. Project: Griff
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Man arī būtu interesanti dzīvē apskatīt un salīdzināt ar niknajiem 9-5.
Krustojumos priekšroka ir tam, kam lielāks motors!
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Kāpēc uzreiz nokaut? Patiesībā to kā iet tavs auto var novērtēt no malas, kad kāds cits brauc. Man sieva agrāk teica, braucot aiz manis tā skaņa kad ber virsū izklausās baigi niknā. Pats iekšā sēdot neko nedzird. Bet atlika Vilkam atdzīt Vilkaci no Arteh līdz manam darbam, kad arī es sadzirdēju to nikno Baaaaaaaaaaaaaa,braucot ar Toyotu aiz Saaba.edijs wrote:Pastāvēt malā un paskatīties, kā kāds cits nokauj jauno turbīnu?
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Tas nu fakts, jā. Savu Hirsch izplūdi uz Black Jet arī tā izteikti nejūtu salonā, tik ieminot. Bet, kad izkāpju un sieviete ar šamo aizbrauc tālāk - uhhh, ku labi noskan pa visu ielu! Līdzīgi ar moci, tur tā skaņa paliek iepakaļ, plus pašam vēl ir ķivere galvā. Tik iedodot izgāzt citam, saprotu, cik tālu īstenībā var dzirdēt.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
3'' izplūdi savam dzirdu vienmēr. Laikam 9-3 bēdīgi nopakots
Romān, kādā stāvoklī ir turbīna ?
Romān, kādā stāvoklī ir turbīna ?
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nu, luftīte ir, bet domājams, ka vēl kādu laiku papūtīs.
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Es savu izplūdi dzirdu tikai tad, kad viņa pārlūzt kādā savienojumā, jo tad sabvūfers ir kapitāls. (Atskaitot pierasto toni, kad kruizē pa šoseju) Bet visi citi saka, ka berot mani var dzirdēt ļoti tālu. Ej sazin Vienīgais, kad tiešām varu sadzirdēt, un saprast, ka citi arī dzird, jo skatās kā uz jocīgāku, otrajā robā ieberot pa šaurākām ielām, starp mājām (PB, Elizabetes, Čaka, etc). Logi vaļā, un baudi
Oftopiks, sorry.
Oftopiks, sorry.
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Aizkāvējos ar atskaiti par ziemā padarītiem darbiem. Bet īsumā varētu pateikt ar vienu bildi:
Kā arī tika nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis. Uzlikts no 9-5, kaut arī kodi atšķirās, bet pēc fakta jāliek kopā ar kronšteinu.
Pārliktas arī Aero atsperes.
Jā, Griffs tika pie Mitsubishi TD04-15T. Kā jau jebkurai modifikācijai - ir savi plusi un ir arī savi mīnusi. Pilns turbo spiediens (1.3Bar) attīstās tikai ap 3k RPM, bet toties pārāk strauji. Tik strauji, ka brīžiem sasniedz degvielas atslēgšanas slieksni, kas ir 1.54Bar.Kā arī tika nomainīts stūres pastiprinātāja sūknis. Uzlikts no 9-5, kaut arī kodi atšķirās, bet pēc fakta jāliek kopā ar kronšteinu.
Pārliktas arī Aero atsperes.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Pa ziemu arī tiku pie Aero kupejas salona, ar atmiņu, kas ir diezgan reta manta. Bet pa cik brīnumu neeksistē - salons ir diezgan bēdīgā stāvoklī:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Liels paldies biedram Skirem, par atzveltnes regulācijas motoriņu ar atmiņu. Pa cik motoriņš bija no 9-5 un vecāka gada, kaut vai arī minimāli, bet tomēr atšķirās, tāpēc pārliku tikai vajadzīgus zobratus.
Tālāk atradu kantori, kur strādā sapratīgs čālis, ar kuru varēja sarunāt lai pielabo beņķus, ar minimālu jaunu detaļu skaitu. Jo visās citās vietās redzot šos beņķus uzreiz sauca ciparu no 200 un uz augšu. Ā un vēl apsilde nestrādāja vadītāja beņķim. Pa cik no parastā salona mats nederēja, to bojāto salodēja un pārliku stūrmanim, attiecīgi vadīāja beņķim ielika labu no pasažiera beņķa.
Respektīvi uzdevums nebija uztaisīt jaunu salonu, bet pielabot, lai tas būtu pietiekami normālā darba kondīcijā.
Tālāk iedziļinājos vados. Pa cik Griffam no rūpnīcas beņki bija manuālie un no ekstrām bija tikai apsilde, kkādi vadi jau bija pievilkti pie abiem beņķiem. Bet ar to bija par maz. Pa cik donors ir pa rokai - tas nesagādāja īpašas problēmas. Izpētot sīkāk izrādījās, ka trūkst tikai barošanas uz katru beņķi, viena vadība no TWICE bloka un datu kabeļa no tā paša bloka uz beņķa atmiņas bloku.
Pa cik visām modifikācijām štekeri ir vienādi no donora tikai izņemti trūkstošie vadi no štekeriem, ar visiem uzgaļiem: Vajadzīgo vadu cope donorā: un ievilkti Griffā.
Last edited by KoreFun on Fri Sep 01, 2017 2:51 pm, edited 1 time in total.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Nu un gala rezultāts:
Salona labošana izmaksāja ~150€.Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Es tak šajos jau dabūju pasēdēt - nevarēju iedomāties, ka tie pirms tam izskatījās tik bēdīgi
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Prieks dzirdēt, tātad man izdevās īstenot to, ko es izdomāju
No sākuma gan skatoties uz viņiem bija normāls izmisums It kā rets salons, bet daudz jāiegulda. Nu paveicās, ka beigās sanāca par adekvātu ciparu savest kārtībā.
No sākuma gan skatoties uz viņiem bija normāls izmisums It kā rets salons, bet daudz jāiegulda. Nu paveicās, ka beigās sanāca par adekvātu ciparu savest kārtībā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Un vēl ir iegādāts praktiski nelietots Viggen sajūga komplekts. Liels paldies Jancim
Tikai vairs nav spēka un laika to uzlikt.
Kas zin, varbūt par šo ziemu notiks vēl kkas, kas jau padomā ir pāris gadus, tad pie reizes arī sajūgs būs virsū
Tikai vairs nav spēka un laika to uzlikt.
Kas zin, varbūt par šo ziemu notiks vēl kkas, kas jau padomā ir pāris gadus, tad pie reizes arī sajūgs būs virsū
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
Domā mainīt galvu uz 2.3? Vai visu dzinēju uz B234R?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: The 9-3 SE. Project: Griff
jautājums par salonu, vai šim nenāca arī elkoņu balsts?
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84