Tas ir atkarīgs not tā, ar cik nobrauktajiem kilometriem tās izmaksas ir jādala, un man tas nobraukums pa šo gadu nav sanācis diez ko liels
Traktori. Aiz loga lauskis
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...
SAAB 9-5 2.3t TD04 (~275 hp/400 Nm)
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
ex SAAB 9-3og 2.0 Aero
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
lawyer wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 11:52 pmHenry wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 11:20 amKo lai saka, nepareizais serviss! Bobikam šo pašu operāciju izveicu pagājušo ziemu, jo no 6 kvēlsvecēm dzīva bija tikai viena un piešķilt varēja tikai līdz - 12. Ja bija aukstāks, tad mašīna kļuva par ledus kluci! Arī bija problēmas ar kvēlsveču izdabūšanu laukā bet nu rēķins bija daudz mazāks!lawyer wrote: ↑Fri Feb 23, 2018 11:08 am
Kvēlsveču relejs - pieejams tikai OE izpildījumā - 122 EUR, kvēlsveces sešas 100 EUR, dabūt ārā kvēlsveces visas sešas - darbs ap 400 EUR Tās neesot mainītas kopš auto dzimšanas, tāpat arī ieplūdes kolektors izskatās, ka nebija tam ņemts nost vai nu nekad vai arī ļoti sen Toties ieplūdes kolektors tīrs un visas klapītes praktiski kā jaunas
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Neaizmirsti par dīzeļu apkopēm un cenu attiecībām, piem. dīzeļa sūknis/benzīnsūknis, dubultmasu spararati u.t.t. Ar dīzeli tikai braukšana ir lētāka, viss pārējais ir dārgāks. Nemaz nerunājot, ja SAAB ir ar gāzi. Tur ilgtermiņa izmaksas ir vienos vārtos.Henry wrote: ↑Sat Feb 24, 2018 7:15 am Nu nez. Man veeljoprojaam liekas ka b235 saab izmaksas pat vareetu paarspeet shaadu diizeljauto. Shkjiek ka jebkursh b235 iipashnieks ir mainiijis kaseti. Sajuugu arii daudzi ir mainiijushi utt utjp. Un pat dzineeju ir mainiijis/paarlasiijis katrs treshais. Un uz visa shii fona jaudiiga diizeljauto izmaksas vairs neshkjiet lielas...
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Varu tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators
Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejoshelbruss wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 9:11 amVaru tikai pievienoties šim teiktajam.
Man ir Saab 2.2 TiD un arī pirmos gadus pēc iegādes es cīnījos ar mašīnas pielaišanu. Vairāku gadu laikā tika izdarītas sekojošas lietas:
1) nomainīts akumulators
2) nomainītas beigtās kvēlsveces
3) restaurēts starteris
4) restaurēts ģenerators
Tagad auto lec no pirmā šķīliena pie jebkuriem mīnusiem (pēdējos 3 gadus). Tikai sataisot visas augstākminētās lietas ir iegūts pilnīgs rezultāts. Katrs no posmiem radīja kaut kādas nelielas problēmas kas dažreiz izpaudās vairāk, bet citreiz mazāk.
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Ar tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.Highlander wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Tur tev taisniba. Un tas rupnicas kasjaks ir gandriz visiem 2.2tid (netikai SAABam) poga ir ka viens risinajums. Biedrs Intervall savam ex-traktoram ar psg15 parprogrammeja algoritmu, kad sveces iedegas ari ap 0 gradiem. Savukart psg16 tikai pogu varot iedabut. Vel risinajums-kadas 15 sekundes paturet ieslegtu aizdedzi, nedaudz vieglak iegriezhas.elbruss wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 10:25 amAr tiem 0 grādiem šiem Saabiem tiešām ir problēmas. Manuprāt, tur auto inženieri ir kaut ko pārrēķinājušies un pie šādas temperatūras vairs neslēdz iekšā kvēlsveces. Arnijs man to atrisināja ieliekot panelī pogu, kas pātrauc temperatūras devēja vadu kā rezultātā ECU uzskata, ka ārā ir -40 vai cik nu tur.... un automātiski ieslēdz kvēlsveces. Tad nu es pie 0 C grādiem darbinot nospiežu to pogu, lai nav pārsteigumi. Jāsaka gan, ka sataisot visas tās lietas, ko augstāk minēju, arī bez tās pogas var piedarbināt... tikai mazliet ilgāk jāpagriež. Es vairāk to pogu izmantoju ieraduma pēc.Highlander wrote: ↑Mon Feb 26, 2018 9:17 am Nu tagad pec traktora motora mainas, viss ir vel labak, neka bija grutakais ir ap 0 gradiem-ir ilgak japazage lai piestartetos. Brivdienas biju apslimis un 2 diennaktis traktoru nedarbinaju. Bija jau bail uz stavvietu iet bet neka! Pieleca ka suns pie kajas! Kvelsveces, akjis mainiti pirms 2 ziemam. Parejais itka ir funkcionejosh
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Paldies Arnijam, Jānim un YTC par operatīvu mana dīzeļ vagona savešanu labākā kārtībā.
Tagad griež divreiz ātrāk un arī pielec no pirmās reizes
Tagad griež divreiz ātrāk un arī pielec no pirmās reizes
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Es biju boksā, kad tu nāci pakaļ savam vagonam. Kā par brīnumu, man arī šī pati procedūra ļoti palīdzēja Šorīt pie -19 pieleca bez liekas zāģēšanas. Starteris griež krietni ātrāk.
Pievienoju arī savu pateicību YTC komandai par palīdzību
Pievienoju arī savu pateicību YTC komandai par palīdzību
V70 un Saab 9-3
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Milicis - viss skaidrs, es sākumā neierubījos Tagad zināšu, kurš tirgo sēdinātās atsperes
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Milicis - viss skaidrs, es sākumā neierubījos Tagad zināšu, kurš tirgo sēdinātās atsperes
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Ko tad Tev, OSC, sadarīja?
Jā, Arnija komanda dara brīnumus, starteris griež, kā vēl nekad. Visiem iesaku.
Ko tad Tev, OSC, sadarīja?
9⁵ Wagon 2007 1.9TiD 150hp
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Prieks censties! Un prieks par pozitīvu rezultātu.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Traktori. Aiz loga lauskis
Nez nez... manam 9-5 vējinairim ar Arteha iekārtu nekas nečakarējas - reduktors OK, sprauslas OK, CE nedeg, iet labi... nu jā, antifrīzs reizi mēnesī pa kādiem 70 ml jāpielej. Bet pārējais po fenšuju... pie tam, redzot, kā atkal benzīna cenas uzkāpušas...elmo wrote: ↑Sat Feb 24, 2018 1:24 pm Mans novērojums 3 gadu laikā liecina, ka E83 dīzelis ir bijis lētāks uzturēšanā par benzīna/gāzes saabu.
Gāzei visu laiku kaut kas čakarējas, reduktori jūk, sprauslas jūk, trubas izkalst, antifrīzs kaut kur pil! Protams, ja CE braucot pieņem kā normu, tad jau ir OK.
Labs, nenojāts dīzelis saimniekam lielas raizes nesagādās!
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.