Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
-
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 118
- Joined: Sun Feb 05, 2017 1:13 pm
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Vajadzetu uzfilmet uzravienu lidz kadiem 160. Butu interesanti redzet vai ir verts tādu sex ar jaudas celsanu taisit
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Beidzot pēc ilgas saņemšanas līdz kaut kādai stadijai ir uztaisits sifteris, pirmā versija nebij veiksmīga, nācās otro piegājienu taisīt, bet šim vēl būs modifikācija, uzlabojumi.
Pirmo reizi šim zemāk redzamajam alumīnija kankaram to kvadrataino caurumu biju uztaisījis par lielu, tā kā kopā ar trolli ienāca vēlviens, tad nācās pēc ilgas saņemšanas pačakarēties ap to
Pirmo reizi šim zemāk redzamajam alumīnija kankaram to kvadrataino caurumu biju uztaisījis par lielu, tā kā kopā ar trolli ienāca vēlviens, tad nācās pēc ilgas saņemšanas pačakarēties ap to
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Šodien stāsts par bremzēm, aizmugurē nekas īpašs, standarta Aero 300 mm, atjaunoti bremzu suporti, sakrāsoti ar jauniem remkomplektiem.
Priekšā ir sadabūti par izdevīgu darījumu 314mm bremzu suporti ar skavām, tos var dabūt no jebkura opel signum, vai vectra 3.0 dīzeļa vai arī saab 9-3 ttid, jo stupicas šiem lūžņiem visiem vienādas, noskruveji, pieskruveji un brauc tālāk
Protams pēc ex hirsch gribētos 345mm bet tās nereāli atrast lv tad ir jābrauc zagt tiem kuriem ir virsū.
Priekšas suporti jaucas divas daļas, metāla daļas tika iedotas nokrāsot kopa ar aizmugures suportiem.
Alumīnija daļa, jeb cilindra māja, tika satīrīta, sakopta.
Priekšā ir sadabūti par izdevīgu darījumu 314mm bremzu suporti ar skavām, tos var dabūt no jebkura opel signum, vai vectra 3.0 dīzeļa vai arī saab 9-3 ttid, jo stupicas šiem lūžņiem visiem vienādas, noskruveji, pieskruveji un brauc tālāk
Protams pēc ex hirsch gribētos 345mm bet tās nereāli atrast lv tad ir jābrauc zagt tiem kuriem ir virsū.
Priekšas suporti jaucas divas daļas, metāla daļas tika iedotas nokrāsot kopa ar aizmugures suportiem.
Alumīnija daļa, jeb cilindra māja, tika satīrīta, sakopta.
Last edited by Vilcins on Wed Feb 06, 2019 11:46 pm, edited 1 time in total.
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
TTiD ne visiem nāk 314mm bremzes. Tiaki Aero modeļiem. Manam "Viktoram" bija 302mm priekā.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Tie, kuri tam nav gājuši cauri vienmēr teiks priekskam tas vajadzīgsNight panel wrote: ↑Thu Jan 31, 2019 9:56 pm Vajadzetu uzfilmet uzravienu lidz kadiem 160. Butu interesanti redzet vai ir verts tādu sex ar jaudas celsanu taisit
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Un filmēt ir bezjēdzīgi, tas jābauda ar pēcpusi!
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Tas vis sūc.
Labāk uztaisi man automātam šortšifteri
Labāk uztaisi man automātam šortšifteri
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Es šitādu no biksēm velku, lai pačurātu
9-5 Aero AT stage sleeper
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Paldies Hofmakam par aizmugures tilta bikšu sagādi. Tikai Krievi viņas ražojot ir aizmirsuši tekniskaja informācija arī Latviju pieminēt
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Tiek krāti visādi žurku sanesti labumi, ir atbraucis ātrumpārslēga gals, kurš ir diezgan smags, paredzēts šifterim, vēl ir jāizdomā ka šo pietunet klāt, lai nepazaudētu saaba atpakaļ gaitas ieslēgšanas īpatnības ar plastmasas kāta pacelšanu, idejas ir, gan būs arī rezultāts
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
A vajag to kāta pacelšanu? Manam sen sen bija aplūzis - teikšu pat ļoti ērti bija!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Projekts BOMZIS 2.0 street edišen
Vakara nemiers, mājas braukt vēl agrs, pulkstenis apmēram 19.
Tiek likta lieta visa izdoma, atstiepts vēlviens ātrumpārslēga kankars testam lai saprastu ko darīt un ko vajag.
Uztaisot sifteri pats ātrumpārslēga kāts bij jālaiž 2 cm zemāk ka nāk oem, līdz ar to pagarināju kātu atpakaļ pa kādi 3 cm lai būtu ērtāk pārslēgt ātrumus.
Jaunajam uzgalim galā ir vītne, tika atrasta attiecīgā skrūve ar vītni, kura tika piezageta pēc garumiem, ievadīta ātrumpārslēga kāta un piemetināt uz diviem punktiem tā kārtīgi.
Tālāk improvizācija no oem detaļām kas nāk riņķi kātam, un gala rezultāts ir izdevies.
Tiek likta lieta visa izdoma, atstiepts vēlviens ātrumpārslēga kankars testam lai saprastu ko darīt un ko vajag.
Uztaisot sifteri pats ātrumpārslēga kāts bij jālaiž 2 cm zemāk ka nāk oem, līdz ar to pagarināju kātu atpakaļ pa kādi 3 cm lai būtu ērtāk pārslēgt ātrumus.
Jaunajam uzgalim galā ir vītne, tika atrasta attiecīgā skrūve ar vītni, kura tika piezageta pēc garumiem, ievadīta ātrumpārslēga kāta un piemetināt uz diviem punktiem tā kārtīgi.
Tālāk improvizācija no oem detaļām kas nāk riņķi kātam, un gala rezultāts ir izdevies.
Last edited by Vilcins on Thu Feb 28, 2019 9:33 pm, edited 2 times in total.