APDROŠINĀŠANA
Re: APDROŠINĀŠANA
Hahaha. Elmo tak ne jau apdroshinaataajs peerk kautko. Vinsh tikai apstiprina taames ko nosuuta serviss. Ja serviss ir godpratigs un apdr ir apstiprinajis jaunas detaljas, tad tadas tiek ari uzliktas, Bet ja serviss grib ietaupiit (lasi-uzvarities) tad tas meklees lietotas detaljas Lietuvaa vai kur citur pat tad ja apdr ir akceptejis jaunas. Probleema ir dziljaaka nekaa tu domaa. Ar godigu darbu nopelnit ir gruti vai neiespejami.
[ Post made via iPhone ]
[ Post made via iPhone ]
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: APDROŠINĀŠANA
To pašu saka celtnieki, un tāpēc Maximai aizbrauca Jumts!Ainars wrote:Hahaha. Elmo tak ne jau apdroshinaataajs peerk kautko. Vinsh tikai apstiprina taames ko nosuuta serviss. Ja serviss ir godpratigs un apdr ir apstiprinajis jaunas detaljas, tad tadas tiek ari uzliktas, Bet ja serviss grib ietaupiit (lasi-uzvarities) tad tas meklees lietotas detaljas Lietuvaa vai kur citur pat tad ja apdr ir akceptejis jaunas. Probleema ir dziljaaka nekaa tu domaa. Ar godigu darbu nopelnit ir gruti vai neiespejami.
[ Post made via iPhone ]
Re: APDROŠINĀŠANA
Ko gan sabiedrība iegūtu, ja OCTA cenas tiktu regulētas ar normatīvo aktu? Un kā - absolūtās cenās?
Ar likumu jau ir noteikts minimums, kas ietilpst OCTA polisē un katra AAS tad piedāvā cenu, par kādu tā ir gatava to sniegt. Tas, ka atsevišķas AAS savus OCTA piedāvājumus apkarina ar visādiem bonusiem, tas ir tikai par labu mums - autovadītājiem, jo mums ir plaša izvēle un cenas - saldas
Interesanti, ko Tu, elmo, darītu, ja ar likumu tiktu noteikts, ka Tev OCTA polise katram auto maksātu 2 kilo latus, ko? Kā tas aptuveni ir GB
Ar likumu jau ir noteikts minimums, kas ietilpst OCTA polisē un katra AAS tad piedāvā cenu, par kādu tā ir gatava to sniegt. Tas, ka atsevišķas AAS savus OCTA piedāvājumus apkarina ar visādiem bonusiem, tas ir tikai par labu mums - autovadītājiem, jo mums ir plaša izvēle un cenas - saldas
Interesanti, ko Tu, elmo, darītu, ja ar likumu tiktu noteikts, ka Tev OCTA polise katram auto maksātu 2 kilo latus, ko? Kā tas aptuveni ir GB
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: APDROŠINĀŠANA
Nevar nopelnīt, strādājot godīgi? Muļķības! Jautājums - cik nopelnīt. Strādāju itin godīgi, sirdapziņa tīra - un paēdis esmu, jumts virs galvas ir, daži auto ir, vārdu sakot, sūdzēties nu galīgi nav iemesla. Skaidrs, ka par miljonāru šādā garā turpinot nekļūšu, bet tur jau pie vainas darbošanās joma un apmēri, ne godīgums. Skaidrs, ka sētnieks, lai cik godprātīgi veiks savus darba pienākumus, arī nenopirks villu jūras krastā.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: APDROŠINĀŠANA
Kāpēc tu salīdzini Latviju ar GB, kas mums ir 50 gadus priekšā attīstības ziņā, nevis ar Rumāniju un Bulgāriju!?lawyer wrote:
Interesanti, ko Tu, elmo, darītu, ja ar likumu tiktu noteikts, ka Tev OCTA polise katram auto maksātu 2 kilo latus, ko? Kā tas aptuveni ir GB
Tad jau tev ir jāsalīdzina arī vidējais atalgojums un tu secinātu, ka Lawyeri GB nebrauc ar sarūsējušiem SAABIEM! Tur Lawyeri drošina ASTON MARTIN vai vismaz BMW semeri! Iekš to GB mehs vienā dienā nopelna tik, cik Latvijā vasja savā servisā mēneša laikā. GB ārst saņem vismaz 50 reizes vairāk kā Latvijas kolēģis, kas skrūvē kopā CSN cietušo kaulus!
Un tagad paņem tos pašus 2 kilolatus un sarēķini % pret Brita gada ienākumiem un tu redzēsi, ka tas brits nemaz tik daudz nemaksā par savu polisi!
Re: APDROŠINĀŠANA
es nerunaju par indiviidu, bet lielu uznjemumuedijs wrote:Nevar nopelnīt, strādājot godīgi? Muļķības! Jautājums - cik nopelnīt. Strādāju itin godīgi, sirdapziņa tīra - un paēdis esmu, jumts virs galvas ir, daži auto ir, vārdu sakot, sūdzēties nu galīgi nav iemesla. Skaidrs, ka par miljonāru šādā garā turpinot nekļūšu, bet tur jau pie vainas darbošanās joma un apmēri, ne godīgums. Skaidrs, ka sētnieks, lai cik godprātīgi veiks savus darba pienākumus, arī nenopirks villu jūras krastā.
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: APDROŠINĀŠANA
Kādas attīstības ziņā tad GB mums ir 50 gadus priekšā? GB ir viens liels muzejs, kurā konsekventi tiek pārkāptas trešās paaudzes cilvēktiesības - par neta savienojumu 90% viesnīcās un citās publiskās vietās tiek prasīta tāda maksa par 24h, kādu es maksāju par optiku mēnesīelmo wrote:Kāpēc tu salīdzini Latviju ar GB, kas mums ir 50 gadus priekšā attīstības ziņā, nevis ar Rumāniju un Bulgāriju!?lawyer wrote:
Interesanti, ko Tu, elmo, darītu, ja ar likumu tiktu noteikts, ka Tev OCTA polise katram auto maksātu 2 kilo latus, ko? Kā tas aptuveni ir GB
Tad jau tev ir jāsalīdzina arī vidējais atalgojums un tu secinātu, ka Lawyeri GB nebrauc ar sarūsējušiem SAABIEM! Tur Lawyeri drošina ASTON MARTIN vai vismaz BMW semeri! Iekš to GB mehs vienā dienā nopelna tik, cik Latvijā vasja savā servisā mēneša laikā. GB ārst saņem vismaz 50 reizes vairāk kā Latvijas kolēģis, kas skrūvē kopā CSN cietušo kaulus!
Un tagad paņem tos pašus 2 kilolatus un sarēķini % pret Brita gada ienākumiem un tu redzēsi, ka tas brits nemaz tik daudz nemaksā par savu polisi!
Arī LV juristi brauc ar jauniem BMW 7 un tāpat daudzi mehi LV nopelna dienā tik, cik citi aroda brāļi mēnesī Ne jau atrašanās GB vai LV nosaka to, cik profs var nopelnīt To nosaka darba pievienotā vērtība un pakalpojuma/preču pircēju spēja apmaksāt šo pievienoto vērtību
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: APDROŠINĀŠANA
Nu labi, neta ziņā mēs viņiem esam priekšā! Bet tas pa lielam arī viss!lawyer wrote:
Kādas attīstības ziņā tad GB mums ir 50 gadus priekšā? GB ir viens liels muzejs, kurā konsekventi tiek pārkāptas trešās paaudzes cilvēktiesības - par neta savienojumu 90% viesnīcās un citās publiskās vietās tiek prasīta tāda maksa par 24h, kādu es maksāju par optiku mēnesī
Arī LV juristi brauc ar jauniem BMW 7 un tāpat daudzi mehi LV nopelna dienā tik, cik citi aroda brāļi mēnesī Ne jau atrašanās GB vai LV nosaka to, cik profs var nopelnīt To nosaka darba pievienotā vērtība un pakalpojuma/preču pircēju spēja apmaksāt šo pievienoto vērtību
Un pareizi tu par to pirktspēju pateici, Latvijā OCTAi nekad nebūs GB cenas, jo pirktspējas nav!
Re: APDROŠINĀŠANA
Ko nozīmē - pirkt nezināmas izcelsmes lietotas daļas? Un sāksim vispār ar to, ka apdrošinātājs neko nepērk. Pērk serviss. Apdrošinātājs tikai akceptē vai noraida tāmi. Otrkārt, vai apdrošinātājam būtu jāpārbauda katras uzstādītās rezerves daļas izcelsme vai kā?elmo wrote:Kas traucē regulēt OCTA cenas ar normatīvo aktu? Varētu sākt ar to, ka aizliegtu apdrošinātājiem pirkt nezināmas izcelsmes lietotas rezerves daļas! Citādi spoguļu un parkingsensoru bizness zeļ un plaukst, bet vāveres ritenis griežas aizvien ātrāk.
[ Post made via Android ]
Starp citu, parkingsensoru un spoguļu biznesam ar octu tikpat kā nekāda sakara nav. Mašīnas detaļu zādzība ir KASKO kompetence.
Re: APDROŠINĀŠANA
GB arī apdrošinātāju cenas nosaka paši apdrošinātāji, nevis normatīvie akti...elmo wrote: Nu labi, neta ziņā mēs viņiem esam priekšā! Bet tas pa lielam arī viss!
Un pareizi tu par to pirktspēju pateici, Latvijā OCTAi nekad nebūs GB cenas, jo pirktspējas nav!
Re: APDROŠINĀŠANA
Tas nozīmē akceptēt zagtu detaļu uzstādīšanu klienta automašīnai!Gac wrote:
Ko nozīmē - pirkt nezināmas izcelsmes lietotas daļas?
1. Serviss pērk, bet apdrošinātājs akceptē tāmi.Gac wrote: Un sāksim vispār ar to, ka apdrošinātājs neko nepērk. Pērk serviss. Apdrošinātājs tikai akceptē vai noraida tāmi.
2. Apdrošinātājs maksā par servisa paveikto darbu.
3. Ja serviss nevar pierādīt preču izcelsmi, tad preču vai nu nemaz nav un apdrošinātājs maksā par to pašu salāpīto bamperi, kā par jaunu bamperi, vai arī prece ir zagta!
Vai kā! Ja man celtnieks taisa mājās remontu un saka, saimniek, vajadzēs te veikalā paņemt tādus un šitādus izejmateriālus par LVL 500, tad loģiski, ka es celtniekam paprasīšu vai nu kases čeku, vai pavadzīmi, lai mani neapšmauc!Gac wrote: Otrkārt, vai apdrošinātājam būtu jāpārbauda katras uzstādītās rezerves daļas izcelsme vai kā?
Ja apdrošinātājs to neprasa, nu tad vai nu viņš ir lohs, vai arī ļoti labi zina, no kurienes nāk prece!
Nu tas ir tā pat kā pateikt, ka mana labā roka nezina ko kreisā dara!Gac wrote:Starp citu, parkingsensoru un spoguļu biznesam ar octu tikpat kā nekāda sakara nav. Mašīnas detaļu zādzība ir KASKO kompetence.
JA man autiņam pakaļā ieskries kāds un salauzīs parkingus, tad tak OCTA tos remontēs, vai mainīs!
Nē nu labi, manā gadījumā KASKO salabos un pēc tam piedzīs regresā no OCTA polises apdrošinātāja!
Re: APDROŠINĀŠANA
lietoto detaļu tirgus tak nepastāv ne? viss ir zagts, ne?
Apdrošinātājs savāc mainītas detaļas, tādā veidā pārliecinoties par to maiņu.. nevar ta vienkārsi tāmē uzlikt maiņu bet nenomainīt.
cita lieta ir čeki, kurus reti kurš izsniedz šrotā
Apdrošinātājs savāc mainītas detaļas, tādā veidā pārliecinoties par to maiņu.. nevar ta vienkārsi tāmē uzlikt maiņu bet nenomainīt.
cita lieta ir čeki, kurus reti kurš izsniedz šrotā
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: APDROŠINĀŠANA
Nu, bet kādā ziņā tad viņi ir mums priekšā?elmo wrote:Nu labi, neta ziņā mēs viņiem esam priekšā! Bet tas pa lielam arī viss!lawyer wrote:
Kādas attīstības ziņā tad GB mums ir 50 gadus priekšā? GB ir viens liels muzejs, kurā konsekventi tiek pārkāptas trešās paaudzes cilvēktiesības - par neta savienojumu 90% viesnīcās un citās publiskās vietās tiek prasīta tāda maksa par 24h, kādu es maksāju par optiku mēnesī
Arī LV juristi brauc ar jauniem BMW 7 un tāpat daudzi mehi LV nopelna dienā tik, cik citi aroda brāļi mēnesī Ne jau atrašanās GB vai LV nosaka to, cik profs var nopelnīt To nosaka darba pievienotā vērtība un pakalpojuma/preču pircēju spēja apmaksāt šo pievienoto vērtību
Un pareizi tu par to pirktspēju pateici, Latvijā OCTAi nekad nebūs GB cenas, jo pirktspējas nav!
Un kādēļ tad jauns auto GB maksā praktiski tikpat cik LV, tikai nedaudz dārgāk? Vai nebija jābūt LV visiem auto n-reizes lētākiem kā GB?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: APDROŠINĀŠANA
Nozīmi es sapratu, cerēju, ka pastāstīsi sīkāk, kā tas notiek? Kā apdrošinātājs nosaka - tāmē ieliktā detaļa ir legāla vai zagta?elmo wrote:
Tas nozīmē akceptēt zagtu detaļu uzstādīšanu klienta automašīnai!
Nu un? Tāpēc apdrošinātājam būtu jāprasa katras detaļas dokumentācija? Zagtas mantas pirkšana ir noziegums un apdrošinātājam ir tiesības paļauties, ka viņa sadarbības partneris ievēro likumu, nevis jātērē savi resursi, lai pārbaudītu katra sīkuma izcelsmi.elmo wrote:
1. Serviss pērk, bet apdrošinātājs akceptē tāmi.
2. Apdrošinātājs maksā par servisa paveikto darbu.
3. Ja serviss nevar pierādīt preču izcelsmi, tad preču vai nu nemaz nav un apdrošinātājs maksā par to pašu salāpīto bamperi, kā par jaunu bamperi, vai arī prece ir zagta!
Bet, ja tiek atklāts, ka mašīnām tiek likta zagta detaļa (un vēlreiz - tā nav apdrošinātāja kompetence, bet likumsargu), tad tiek pārskatītas sadarbības ar šiem servisiem. Zinu gadījumus, kad ir tikuši lauzti līgumi gan nekvalitatīvu remontu, gan arī ķipa zagtu detaļu iepircēju reputācijas dēļ, kaut arī policija neko pierādījusi nav.
Apdrošinātāji jau ko līdzīgu arī dara. Nu, nav tā, ka serviss šamiem nosūta tikai tāmi un šie nedomājot ķellē parakstu un zīmogu virsū. Viņiem atsūta tāmi ar mašīnas bildēm un vajadzīgajiem remonta darbiem. Apdrošinātājiem ir sertificēti eksperti, kuri izvērtē, kura pozīcija ir pamatota, kura nē. VIņi apmēram zina, cik kas maksā un ko kur var dabūt. Par šaubīgajām pozīcijām vai cenām tiek runāts ar tāmes sastādītāju, tb, servisu. Ja remonta laikā atklājas slēptie, tad sūta papildus tāmi ar bildēm. Nekāda Amerika te atklāta netiek. Un jā, daudzos gadījumos tiek pieprasītas atdot bojātās detaļas.elmo wrote:
Vai kā! Ja man celtnieks taisa mājās remontu un saka, saimniek, vajadzēs te veikalā paņemt tādus un šitādus izejmateriālus par LVL 500, tad loģiski, ka es celtniekam paprasīšu vai nu kases čeku, vai pavadzīmi, lai mani neapšmauc!
Ja apdrošinātājs to neprasa, nu tad vai nu viņš ir lohs, vai arī ļoti labi zina, no kurienes nāk prece!
Remontēs vai mainīs, bet mēs te tomēr, vismaz es tā sapratu, runāju par gadījumiem, kad tipiskajiem auto (BMW, Mercedes, Lexus u.tml.) pazūd spoguļi un sensori.elmo wrote:Starp citu, parkingsensoru un spoguļu biznesam ar octu tikpat kā nekāda sakara nav. Mašīnas detaļu zādzība ir KASKO kompetence.
Nu tas ir tā pat kā pateikt, ka mana labā roka nezina ko kreisā dara!
JA man autiņam pakaļā ieskries kāds un salauzīs parkingus, tad tak OCTA tos remontēs, vai mainīs!
Nē nu labi, manā gadījumā KASKO salabos un pēc tam piedzīs regresā no OCTA polises apdrošinātāja!
Re: APDROŠINĀŠANA
Man viens čoms caur apdrošinātāja līgumpartneriem dabūja atpakaļ savus spoguļus ar tiem pašiem defektiem, tajās pašās vietās!
Es, piemēram, pie tāda padrošinātāja savu mūžu vairs neko nedrošinātu!
Bet, kas attiecas uz preces izcelsmes noskaidrošanu un līgumpartnera iespējām to piegādāt ir jāpieiet ļoti uzmanīgi! Man ir viens klients, kas pasūtīja apkures katlu uzstādīšanu no vienas mazpazīstamas firmiņas, jo tā bija vienīgā, kas apņēmās darbus izdarīt nedēļas laikā. Katlus uzlika, siltums ir un visi dzīvo laimīgi, līdz brīdim, kad VID atsūta lēmumu par nodokļu uzrēķinu! Izrādās VID ieskatā apkures katlu nekad nav bijis un neviens tos nekad nav uzstādījis, jo mazpazīstamajai firmiņai ir tikai viens darbinieks, valdes loceklis, kurš noliedz, ka jebkad mūžā būtu kaut kādu līgumu vai rēķinu parakstījis, uzņēmumam nav neviena celtnieka un kā darbības veids nav norādīta apkures sistēmu uzstādīšana, bet gan vispārējā celtniecības palīgdarbu veikšana. Mazpazīstamais uzņēmums nav uzrādījis dokumentus no kurienes apkures katli iegūti. Vēl VID pasaka, ka uzņēmumam nebija tehnikas, ar ko tos katlus atvest, līdz ar to, katlu nav bijis, neviens tos nav uzstādījis, priekšnodoklis atskaitīts nepamatoti, kā arī jāveic korekcijas ienākuma nodokļa deklarācijās, un vispār klients ir parādā valsts ieņēmumu dienestam 5000 LVL.
Faktu, ka katli atrodas māju pagrabos VID nenoliedz, bet uzskata, ka viņi tur jau atrodas kopš neatminamiem laikiem!
Tā kā tā lūk, ir jāseko līdzi ne tikai preču izcelsmei, bet arī līgumpartnera iespējām preci piegādāt un uzstādīt!
Es, piemēram, pie tāda padrošinātāja savu mūžu vairs neko nedrošinātu!
Bet, kas attiecas uz preces izcelsmes noskaidrošanu un līgumpartnera iespējām to piegādāt ir jāpieiet ļoti uzmanīgi! Man ir viens klients, kas pasūtīja apkures katlu uzstādīšanu no vienas mazpazīstamas firmiņas, jo tā bija vienīgā, kas apņēmās darbus izdarīt nedēļas laikā. Katlus uzlika, siltums ir un visi dzīvo laimīgi, līdz brīdim, kad VID atsūta lēmumu par nodokļu uzrēķinu! Izrādās VID ieskatā apkures katlu nekad nav bijis un neviens tos nekad nav uzstādījis, jo mazpazīstamajai firmiņai ir tikai viens darbinieks, valdes loceklis, kurš noliedz, ka jebkad mūžā būtu kaut kādu līgumu vai rēķinu parakstījis, uzņēmumam nav neviena celtnieka un kā darbības veids nav norādīta apkures sistēmu uzstādīšana, bet gan vispārējā celtniecības palīgdarbu veikšana. Mazpazīstamais uzņēmums nav uzrādījis dokumentus no kurienes apkures katli iegūti. Vēl VID pasaka, ka uzņēmumam nebija tehnikas, ar ko tos katlus atvest, līdz ar to, katlu nav bijis, neviens tos nav uzstādījis, priekšnodoklis atskaitīts nepamatoti, kā arī jāveic korekcijas ienākuma nodokļa deklarācijās, un vispār klients ir parādā valsts ieņēmumu dienestam 5000 LVL.
Faktu, ka katli atrodas māju pagrabos VID nenoliedz, bet uzskata, ka viņi tur jau atrodas kopš neatminamiem laikiem!
Tā kā tā lūk, ir jāseko līdzi ne tikai preču izcelsmei, bet arī līgumpartnera iespējām preci piegādāt un uzstādīt!