Klasiskie 900 (2.daļa)
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Mr Pink Eyes wrote:
p.s. protams apdzenot visādus Meršus un Land Cruiserus uz 130 vadītājiem sejā parādas neizpratne un tie par katru cenu grib šādiem "pirmskara" autiņiem ierādīt vietu no jauna apdzenot ![/quote]
Pazīstama situācija :laugh: Labi, ja vēl no jauna apdzenot. Gadās arī tādi, kas vienkārši, kad esi blakus, sāk paātrināties.
p.s. protams apdzenot visādus Meršus un Land Cruiserus uz 130 vadītājiem sejā parādas neizpratne un tie par katru cenu grib šādiem "pirmskara" autiņiem ierādīt vietu no jauna apdzenot ![/quote]
Pazīstama situācija :laugh: Labi, ja vēl no jauna apdzenot. Gadās arī tādi, kas vienkārši, kad esi blakus, sāk paātrināties.
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Ir bijuši šādi brīži braucot ar airi, mani tas tikai uzjautrina, parasti viņam no kauna gribās zemē ielīst un atlikušo ceļa posmu es mierīgi varu braukt pat uz 90km/h, jo viņš ieturēs kārtīgu distanci. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
varbūt kāds no klātesošajiem zin kaut ko par 900 OG 2.0 atmosfērisko 8v četrdurvju hetčbeku,tumši zilā krāsā(vismaz gadus atpakaļ bija tumšzils) ar numuru DE-1833 ?
vienkārši sakārojās zināt,kas tad īsti noticis ar šo mašīnu,kopš to ar beigtu kārbu pārdevu(diemžēl) pirms vairākiem gadiem.
cilvēki it kā bija no saabistu aprindām,piebrauca ar tumšzaļu 9000NG,it kā bija baisi dusminātais,cik nu īpašnieks pastāstīja.
teica,ka priekš taisīšanas,nevis donora.
ceru,ka brauc.
vienkārši sakārojās zināt,kas tad īsti noticis ar šo mašīnu,kopš to ar beigtu kārbu pārdevu(diemžēl) pirms vairākiem gadiem.
cilvēki it kā bija no saabistu aprindām,piebrauca ar tumšzaļu 9000NG,it kā bija baisi dusminātais,cik nu īpašnieks pastāstīja.
teica,ka priekš taisīšanas,nevis donora.
ceru,ka brauc.
In SAAB we trust
-
- Zināms jau visiem
- Posts: 236
- Joined: Fri Jul 31, 2009 9:29 pm
- Location: Tome
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Nu pēc CSDD ziņām tavs intereses objekts skati ir izgājis tīri nesen, tātad brauc.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnx.html
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnx.html
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Pielaižu - noslāpst, pielaižu - turu pedāli grīdā - noslāpst, pielaižu - metu salto salonā - vienalga noslāpst!
Un tā neskaitāmas reizes...
Auksts ar kādu 10-15 reizi pielec un iet tā it kā nekas nebūtu bijis.
Silts lec labāk, reizēm ar otro, reizēm ar ceturto reizi...
2.0 8v meh. šprice.
Sūknis, pati šprice? Kas tas tur pa degvielas AKB? :)
Un tā neskaitāmas reizes...
Auksts ar kādu 10-15 reizi pielec un iet tā it kā nekas nebūtu bijis.
Silts lec labāk, reizēm ar otro, reizēm ar ceturto reizi...
2.0 8v meh. šprice.
Sūknis, pati šprice? Kas tas tur pa degvielas AKB? :)
Saab 900 Turbo '81
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Iztīri un nocentrē dozatora klapi. Kgan tas palīdzēs tikai, ja nereaģē uz pedāli, bet tukšgaitā darbojas.Nils wrote: Auksts ar kādu 10-15 reizi pielec un iet tā it kā nekas nebūtu bijis.
Pieļauju, ka smidzinātāji ne pirmā svaiguma, kā arī regulācijas.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Kā reiz tukšgaitā, kad pielec un paliek rūcot, viss ir ok.
Saab 900 Turbo '81
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
super-a es to auto ar grūtībām par 250Ls pārdevu+vēl līdzi devu otru 8v motoru un turbo kārbu...
In SAAB we trust
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Tu runā par Nila c900 Black Ice ?aero f ace wrote:super-a es to auto ar grūtībām par 250Ls pārdevu+vēl līdzi devu otru 8v motoru un turbo kārbu...
SAAB 9-5 2.3T
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
SAAB 900 T8 Special
SAAB 900 2.1i
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Tas nav iespējams. :laugh:andrisem wrote:Tu runā par Nila c900 Black Ice ?aero f ace wrote:super-a es to auto ar grūtībām par 250Ls pārdevu+vēl līdzi devu otru 8v motoru un turbo kārbu...
Nē, viņš runā par pāris postos augstāk minēto. :)
Saab 900 Turbo '81
- aeroface
- Eksperts, ne tehniskais
- Posts: 138
- Joined: Sat Nov 21, 2009 2:14 am
- Location: Jaunmārupe/Latgale
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... dngnx.html
runa bija par šo eksponātu,nevis par Nila auto.
runa bija par šo eksponātu,nevis par Nila auto.
In SAAB we trust
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Koleegi, vai kaadam no vietejiem censonjiem nav pieejams c900 downpipe flanca rasejums saadaa vai taadaa formaataa? T.i., flancis no paarejas strap turbinu un downpipe.
Paldies!
Paldies!
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
& Chevy 5,7
- mrpinkeyes
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1406
- Joined: Tue Jan 15, 2008 8:32 am
- Location: Sigulda
- Contact:
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Artech uzlika manam jaunus bremžu diskus un klučus. Vakar braucot mājās izvēlējos braukt pa līkumaino Lorupes ielejas ceļu nevis tiltu kā parasti, bremzēt tagad kaifs!
Salabots arī el.logs pasažieru pusē un centrālā atslēga kurai bija piemeties zaļais rūķis.
Forši!
Salabots arī el.logs pasažieru pusē un centrālā atslēga kurai bija piemeties zaļais rūķis.
Forši!
saab 9-5 Aero Wagon 2006
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
ex saab 900 1991
ex saab 9-5 Aero Wagon 2001
ex saab 900 T8 1986
Re:Klasiskie 900 (2.daļa)
Prieks, ka patīk, kā uzvedas bremzes. Pa īstam jau to var ievērtēt tikai uz kontrastu pamata, kad no savu laiku nokalpojušām tiek pie jaunām uz visiem 4-iem riteņiem. Atšķirība parasti ir grandioza :)Mr Pink Eyes wrote:Artech uzlika manam jaunus bremžu diskus un klučus. Vakar braucot mājās izvēlējos braukt pa līkumaino Lorupes ielejas ceļu nevis tiltu kā parasti, bremzēt tagad kaifs!
Salabots arī el.logs pasažieru pusē un centrālā atslēga kurai bija piemeties zaļais rūķis.
Forši!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Klasiskie 900 (2.daļa)
Sveiciens. Kam ir shis? Tas ir bezturbo?
Neķītras domas nāk virsū
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... agjgj.html
Neķītras domas nāk virsū
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... agjgj.html
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...