99 jautājumi
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 99 jautājumi
Bremžu disku aizsargi derēs arī no attiecīgu gadu 900og, jauni nav sen redzēti. Ja iespējams, ieteiktu sametināt vecos un iedot uz pulverkrāsu, tavam mūžam pietiks.
99 CD? Manuprāt, 1983.gadā visi bija GL.
P.S. un kāpēc nav topiks?
99 CD? Manuprāt, 1983.gadā visi bija GL.
P.S. un kāpēc nav topiks?
Re: 99 jautājumi
sedans biju domājis , jā - domāju par savu 9k CD un šim 99 sedanam, kas ir GL ari pierakstiju CDNauris_t16 wrote:99 CD? Manuprāt, 1983.gadā visi bija GL.
BEt attiecīgu gadu 900 bija arī priekšējā rocene? ja jā, tad tie aizsargi derēs, varbūt, bet ja nee, tad jau nederēs, norādiet kur es kļūdos, lūdzu, lai zinu ko mekleet
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: 99 jautājumi
Jā, līdz 1987 gadam 900og ir ar roķeni uz priekšējiem riteņiem.platais wrote:sedans biju domājis , jā - domāju par savu 9k CD un šim 99 sedanam, kas ir GL ari pierakstiju CDNauris_t16 wrote:99 CD? Manuprāt, 1983.gadā visi bija GL.
BEt attiecīgu gadu 900 bija arī priekšējā rocene? ja jā, tad tie aizsargi derēs, varbūt, bet ja nee, tad jau nederēs, norādiet kur es kļūdos, lūdzu
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 99 jautājumi
Tur varētu būt izmaiņas pa gadiem, bet no kāda, laikam 1982.gada vajadzētu derēt.
Pirms tam bija šaurāka riteņu bāze, līdz ar to, iespējams, citas stupicas, pusasis un, iespējams, arī bremžu disku aizsargi.
Bet 1983-1987 100% visam jābūt apmaināmam.
Pirms tam bija šaurāka riteņu bāze, līdz ar to, iespējams, citas stupicas, pusasis un, iespējams, arī bremžu disku aizsargi.
Bet 1983-1987 100% visam jābūt apmaināmam.
Re: 99 jautājumi
Varbūt kādam ir šķūnītī nobāzti beņķi no 99GL (4d, 81'-84'+ ), vai nesagriezts 99GL (81'+ ) donors ar ok beņķiem tumši vai gaiši zilā krāsā. Man pašam ir gaiši zils , stipri pabalējis salons ar briesmīgu vadītāja beņķi un 2 tumši zili priekšējie beņķi, puslīdz ok, līdz ar to interesētu vai nu gaiši zili priekšējie, vai tumši zili aizmugurējie , vai viens jēdzīgs komplekts kādā no minētajām krāsām, bet attiecīgā laika posma. Der arī info kur dabūt līdzīgas krāsas un kvalitātes velūru (crushed velour?), internentu esmu stipri pārracis. Gribētos jau atjaunot oriģinālajā krāsā...
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 99 jautājumi
Sēdekļiem un durvju apšuvumiem vajadzētu derēt 99% arī no 900og. Ir divu veidu audumi, viens nedaudz bomzīgāks - tads gluds un neizteiksmīgs, bet otrs ir tāds biezs, mīksts un patīkams uz tausti - izskatās arī krietni labāk. Līdz ar to, derēs salons no 99/900 1981-1990 no 4/5durvju versijām ar neatmetamiem priekšas beņķiem ar tizlo augstuma regulāciju no apakšas un aizmugures beņķa pamatni ar "nogrieztajiem" stūriem (kupejas un 2d var ielikt, tikai būs neērta iekāpšana).
900aero clubsport #8
Re: 99 jautājumi
Man šķiet gaiši zilais salons ir tāda auduma, mīksts un patīkams uz tausti , tikai arī vietām tā pabalējis, ka šķiet vairāk violetīgi pelēcīgi netīrs.. Paldies par infu !
Ja taps kas smuks, padalīšos te ar bildēm, bet pagaidām šis projekts bīdas ļoti lēnām.
Beidzot ir izvēlēta krāsa - oriģinālā Admiral blue, kaut man labāk patīk Cerulean blue vai Sienna brūns, bet tas nozīmētu mainīt oriģinālo krāsojumu pie kam nopulēts Admiral blue arī izskatās tīri labi !
Lielākā daļa maināmo pričēndāļu ir sapirkti (paldies Arnim) , tsk bremžu disku aizsargi (Viens pāris no saabclub sweden, par otru divu metināšanu paldies Arteh, labs darbiņš), durvju gumijas atrastas skandixā, bukses un siikumi no saabits (ar buksēm vēl būs cīņa jo tās ir resnākas un mazliet īsākas gumijas daļā, nekā vieta kur tās jāievieto cik saprotu toreiz, kad tas bijis aktuāli, ir bijis attiecīgs tūlis ar ko tās ievilkt savā vietā, saspiežot, par ko arī liecina komentāri interneta dzīlēs un Arņa teiktais, jo detaļu numuri ir atbilstoši, bet virsbūves remonta kantorii man negribiigi tic, kad saku, ka tā bukse tur ir paredzēta,un jādabū tur iekšā (ērtāk jau to būtu nomainīt turpat pēc smilšošanas, nevis pēc tam )... ) Nu tā kaut kā pagaidām, ir cerība vēl uz šovasaru...
Ja taps kas smuks, padalīšos te ar bildēm, bet pagaidām šis projekts bīdas ļoti lēnām.
Beidzot ir izvēlēta krāsa - oriģinālā Admiral blue, kaut man labāk patīk Cerulean blue vai Sienna brūns, bet tas nozīmētu mainīt oriģinālo krāsojumu pie kam nopulēts Admiral blue arī izskatās tīri labi !
Lielākā daļa maināmo pričēndāļu ir sapirkti (paldies Arnim) , tsk bremžu disku aizsargi (Viens pāris no saabclub sweden, par otru divu metināšanu paldies Arteh, labs darbiņš), durvju gumijas atrastas skandixā, bukses un siikumi no saabits (ar buksēm vēl būs cīņa jo tās ir resnākas un mazliet īsākas gumijas daļā, nekā vieta kur tās jāievieto cik saprotu toreiz, kad tas bijis aktuāli, ir bijis attiecīgs tūlis ar ko tās ievilkt savā vietā, saspiežot, par ko arī liecina komentāri interneta dzīlēs un Arņa teiktais, jo detaļu numuri ir atbilstoši, bet virsbūves remonta kantorii man negribiigi tic, kad saku, ka tā bukse tur ir paredzēta,un jādabū tur iekšā (ērtāk jau to būtu nomainīt turpat pēc smilšošanas, nevis pēc tam )... ) Nu tā kaut kā pagaidām, ir cerība vēl uz šovasaru...
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: 99 jautājumi
Kā risinājums vienmēr var kalpot beņķu pārvalki. Manam pirmajam 99 tie pat bija ļoti gaumīgi, lai gan bēšīgais samta salons man patika labāk par pārvalkiem.
Otra lieta, ko vēlos ieteikt, ja tev ir B motors, turi pa rokai kādu rezerves ūdenssūkņa remonta komplektu, no pieredzes saku.
Otra lieta, ko vēlos ieteikt, ja tev ir B motors, turi pa rokai kādu rezerves ūdenssūkņa remonta komplektu, no pieredzes saku.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: 99 jautājumi
Variants tas ir, tikai kā plāns B gan , tiesa atrast gaumīgus - arī jāmeklēZZ_ZingZeng wrote: ↑Thu May 24, 2018 12:08 pm Kā risinājums vienmēr var kalpot beņķu pārvalki. Manam pirmajam 99 tie pat bija ļoti gaumīgi, lai gan bēšīgais samta salons man patika labāk par pārvalkiem.
Otra lieta, ko vēlos ieteikt, ja tev ir B motors, turi pa rokai kādu rezerves ūdenssūkņa remonta komplektu, no pieredzes saku.
Man ir agrais H motors (b201), viena karburatora ( pagaidām? )
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: 99 jautājumi
Ja nu kas, man ir viens karbulis saglabājies, tiesa izjauktā veidā
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 99 jautājumi
Ir dubulto karburatoru komplekti, ja nu kas. Un vispār kādi pāris izjaukti gan B20, gan B201 motori. Bloki, kloķenes un klaņi man, viss pārējais runājams
900aero clubsport #8
Re: 99 jautājumi
O! Ja nu kas , zināšu kur meklēt ! Tīri kādas sajūtas ir ar dubultajiem karbu, jūt tos dažus zirgus klāt? Esmu redzejis tikai bildees
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3418
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: 99 jautājumi
Ir ok, tie daži zirgi tiešām neskaitas, bet atsaucība ir krietni labāka kā ar vienu. Tiesa, pēc īpašnieka vārdiem, aktīvi braucot ir v12 cienīgs patēriņš Liku uz 1983.gada 99, diezgan pamocījos, jo liku nezināmus, bet pārjauktus karburatorus uz neejošas mašīnas - respektīvi, bija vairāk par vienu problēmu un tas pamatīgi čakarēja prātu. Otrreiz tā vairs nedarītu, jāliek ir tikai un vienīgi uz zināmas. Savādāk tur viss ir straightforward, saregulēt arī nav grūti. Un dubultajiem iesaku uztaisīt pilnu apkopi, lai būtu vieglāk noregulēt un vismaz kaut cik samazinātu patēriņu. Ja man būtu 99 brīvdienām, es noteikti liktu vismaz dubultos ZS, vai ideālajā gadījumā weber 40DCOE. Cits asums.
Bet ja gribas, lai jebkurš auto kustas ātrāk uz priekšu, to var panākt tikai ar vairāk gaisu un degvielu Piemēram, ir pieredze ar nedaudz sabūvētu jaguar xk150, 3,4litri ar 3x weber 45DCOE - patēriņš pa šoseju ir 19, pa kalniem sporta režīmā 26
Bet ja gribas, lai jebkurš auto kustas ātrāk uz priekšu, to var panākt tikai ar vairāk gaisu un degvielu Piemēram, ir pieredze ar nedaudz sabūvētu jaguar xk150, 3,4litri ar 3x weber 45DCOE - patēriņš pa šoseju ir 19, pa kalniem sporta režīmā 26
900aero clubsport #8
Re: 99 jautājumi
Sveiki! Kādam nemētājas kāds saab 99 pie sētas (savs, nevis kaimiņa, bez kaimiņa piekrišanas), kas vēl nav paspēts nodot metālā, interesētu aplasīts korpuss, varu atbrīvot vietu, iespējams ar kādu piemaksu, ja nebūs sapuvis vietās, no kurām man bleķis interesē, man toč tikai daži bleķi interesē (laikam jau visvairāk no '81-'84 četrdurvju), nevis braucams auto. Jā process ir ievilcies, zinu...
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 295
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: 99 jautājumi
Vienīgā vieta, kur mētājās neejoši 99 bija Bernātos kempingā Gaiļi, bet vai tie tur ir joprojām, nepateikšu.
81-84.g. mūsu pusē tomēr bija samērā maz.
81-84.g. mūsu pusē tomēr bija samērā maz.
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.