Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Es nevienu savu auto ikdienā nepakļauju ne Statoil, ne kādām citām birstēm - mazgāšana tikai ar rokām... vienīgo reizi nācās izvēlēties birstes iekš UK, kad nebija nedz laika, nedz iekāriena meklēt, kur mazā miestā mazgā ar rokām...
Bez ķēdes vēl paliek elektroniskā drosele, DI kasete un citi īstenu Saabistu prieki
Elmo, esi jau mainījis X3 priekšējos bremžu diskus ar uzlikām? Starpība ar 320d būs vismaz x2 Un es netaisos arī vieglajam likt pat 17" diskus, jo tas vienkārši nav nepieciešams maniem mērķa auto
Par to, ka X3 vadās labāk par 9-5 Griffinu, nav jābrīnās - konkrētais 9-5 ir izstrādāts 90-to gadu vidū, saliekot kopā 80-to gadu itāli un 90-to gadu sākuma Vectra
Bez ķēdes vēl paliek elektroniskā drosele, DI kasete un citi īstenu Saabistu prieki
Elmo, esi jau mainījis X3 priekšējos bremžu diskus ar uzlikām? Starpība ar 320d būs vismaz x2 Un es netaisos arī vieglajam likt pat 17" diskus, jo tas vienkārši nav nepieciešams maniem mērķa auto
Par to, ka X3 vadās labāk par 9-5 Griffinu, nav jābrīnās - konkrētais 9-5 ir izstrādāts 90-to gadu vidū, saliekot kopā 80-to gadu itāli un 90-to gadu sākuma Vectra
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Nav bijusi vajadzība mainīt bremžu diskus un nedomāju, ka tuvāko 5 gadu laikā to būs jādara! Uzlikas gan var nākties nomainīt pēc kādiem 2 gadiem!
DPF gan paspēja aizaugt ciet dēļ tā, ka 2 termostati bija aizgājuši pie dieviem, kā rezultātā nevarēja sasniegt nepieciešamo temperatūru, lai veiktu pašattīrīšanos! Rezultātā 300eur palika Wesā! Tas ir tikpat cik maksā jauni bremžu diski vai gandrīz tik pat cik saaba drosele !
Galvenais, lai sprauslas, kvēlsveces un augstspiediena sūknis neniķojas, tad jau būs viss štokos!
Pa lielām šaibām bija nobeidzies Abs devējs, kurš maksāja lētāk kā 323F mazdas Abs devējs un lukturu skolotāja sūknītis pa 7eur.
Riepu cena joprojām kož, meklēju ziemenes, bet tāda sajūta ka riepas būtu juvelierizstrādājumu cenā!
DPF gan paspēja aizaugt ciet dēļ tā, ka 2 termostati bija aizgājuši pie dieviem, kā rezultātā nevarēja sasniegt nepieciešamo temperatūru, lai veiktu pašattīrīšanos! Rezultātā 300eur palika Wesā! Tas ir tikpat cik maksā jauni bremžu diski vai gandrīz tik pat cik saaba drosele !
Galvenais, lai sprauslas, kvēlsveces un augstspiediena sūknis neniķojas, tad jau būs viss štokos!
Pa lielām šaibām bija nobeidzies Abs devējs, kurš maksāja lētāk kā 323F mazdas Abs devējs un lukturu skolotāja sūknītis pa 7eur.
Riepu cena joprojām kož, meklēju ziemenes, bet tāda sajūta ka riepas būtu juvelierizstrādājumu cenā!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Pat ja x3 nelūzīs tuvākos 3 gadus, iegādes ziņā x3 būs daudz dārgāks neka 9-5 vagons, apdrošināšana dārgāka un galvenais, atstājot Rīgas guļamrajona pagalmā, liela varbūtība palikt bez sopoguļiem, lukturiem un visa cita ko ir iespējams 20 min laikā noskrūvēt uz aiznest...
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
1.paaudzes X3 ir labs auto gan tehniskās izturības, gan gaitas īpašību, gan komforta ziņā. Bet..... šaaaaaausmīgi nemuks...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Neko slikti negribu teikt, bet tas pelēkais vagons 2.3T, kurš te topikā pieminēts, testējot negāja vispār. Varbūt pa šo laiku, kas ir mainījies un kļūda ir novērsta, bet pēc sajūtām 10sek 0-100 un ap 150 z.s.
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Tā kā es līdz šim nebiju kārtīgi izbraucis ar 9-3sc 1.9TiD, šodien iztestēju šo: ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/fl ... flbhb.html
Pozitīvais:
- Dzinēja jauda (150zs un 320Nm) man šķita apmierinoša gan uz šosejas, gan pilsētā
- Dzinējs šķita arī kluss un nenodeva vibrācijas salonā ne tukšgaitā, ne augstos apgriezienos
- Neatkarīgā piekare aizmugurē un tās regulējums dod savu artavu - tas ir jūtami komfortablāks par manu 9-3og, braucot pa ielāpainu asfaltu
- tas labi izskatās no ārpuses
- sava deva komforta noteikti ir no saprātīgā riteņa izmēra - 205/55 16''
- Ļoti stilīga rokas bremzes svira
- Es varēju mierīgi ērti iesēsties aiz sevis!
- Stūre likās laba - labi klausa komandām, ar jūtamu pretestību un mehānisku sajūtu (kāds man teica, ka tiem ir elektriskie pastiprinātāji, bet šis pēc tāda galīgi neizskatījās)
Negatīvais:
- Braucot agresīvi pa vienu no Valmieras apvedceļa apļiem, tas nepatīkami sasvērās - nebiju ko tādu gaidījis, domāju, ka tas līkumos būs stingrāks
- Ļoti neērti ir štepselēt gaņģus, ja vadītāja beņķis zemākajā pozīcijā, nav kur likt labās rokas elkoni - rokai tā stulbi ir jāpaliek stāvus
- Drausmīga instrumentu paneļa plastmasa, it īpaši tā melnā daļa, priekšējais ietvars - man bail pat domāt, kā tas salons izgrabēs pēc dažu gadu pabraukāšanas pa mūsu Bedrogradu
Vispār uz odometra bija 186k km (auto 2008.gada, no Beļģijas, protams, bez apsildāmiem beņķiem ). Neesmu 9-3sc nolietojuma pakāpju specs, bet man šķita, ka stūres rats un ātrumu pārslēga svira bija par kādiem 100k km vairāk palietota, bet viss pārējais salonā šķita adekvāts uzrādītajam nobraukumam
Bet galvenais secinājums bija tāds - pēc testa brauciena nebija sajūtas, ka - JĀ, ES TO GRIBU! Skatīsimies tālāk...
Pozitīvais:
- Dzinēja jauda (150zs un 320Nm) man šķita apmierinoša gan uz šosejas, gan pilsētā
- Dzinējs šķita arī kluss un nenodeva vibrācijas salonā ne tukšgaitā, ne augstos apgriezienos
- Neatkarīgā piekare aizmugurē un tās regulējums dod savu artavu - tas ir jūtami komfortablāks par manu 9-3og, braucot pa ielāpainu asfaltu
- tas labi izskatās no ārpuses
- sava deva komforta noteikti ir no saprātīgā riteņa izmēra - 205/55 16''
- Ļoti stilīga rokas bremzes svira
- Es varēju mierīgi ērti iesēsties aiz sevis!
- Stūre likās laba - labi klausa komandām, ar jūtamu pretestību un mehānisku sajūtu (kāds man teica, ka tiem ir elektriskie pastiprinātāji, bet šis pēc tāda galīgi neizskatījās)
Negatīvais:
- Braucot agresīvi pa vienu no Valmieras apvedceļa apļiem, tas nepatīkami sasvērās - nebiju ko tādu gaidījis, domāju, ka tas līkumos būs stingrāks
- Ļoti neērti ir štepselēt gaņģus, ja vadītāja beņķis zemākajā pozīcijā, nav kur likt labās rokas elkoni - rokai tā stulbi ir jāpaliek stāvus
- Drausmīga instrumentu paneļa plastmasa, it īpaši tā melnā daļa, priekšējais ietvars - man bail pat domāt, kā tas salons izgrabēs pēc dažu gadu pabraukāšanas pa mūsu Bedrogradu
Vispār uz odometra bija 186k km (auto 2008.gada, no Beļģijas, protams, bez apsildāmiem beņķiem ). Neesmu 9-3sc nolietojuma pakāpju specs, bet man šķita, ka stūres rats un ātrumu pārslēga svira bija par kādiem 100k km vairāk palietota, bet viss pārējais salonā šķita adekvāts uzrādītajam nobraukumam
Bet galvenais secinājums bija tāds - pēc testa brauciena nebija sajūtas, ka - JĀ, ES TO GRIBU! Skatīsimies tālāk...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Nu tad nākamo izbrauc TTiD!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Šis gan izskatās pēc 120zs versijas, nevis 150zs, un ja 120zs ir labi, tad 150zs būtu pavisam labi, nemaz nevajag biļurbo...
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Biļurbo ar oriģinālajiem ratiem būs paciets un bedres varēs izbaudīt labi.
9-3 SS Aero TTiD MT (2008)
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Biju šodien ALFA MOTORS placī. Dīvains kantoris. Pa telefonu teica, ka var jebkurā laikā ierasties un izbraukt ar jebkuru auto. Kad ierados, iesēdos vienā no Aero TTiD un prasīju, vai var saorganizēt testa braucienu ārpus tirgus laukuma, atbildē bija: "Īsti nē, kolēģis kaut kur aizbraucis, tirdzniecības numuru tādēļ nav un vispār tas tā riskanti..." Tas gan ir labs pārdevējs
Bet tas neatturēja mani izložņāt pa visiem 9-3sc, 9-5sc un pat V40 un V70, kuri placī stāvēja.
Šim bija drausmīgi nolietots salons: ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/fp ... fpgxf.html Uz odometra 172k km, ņirdziens nāk, tad iepriekš Valmierā skatītais ar 186k vispār bija salīdzinoši kā jauns OK, apdares materiāli ir acīmredzami tādi, kuri laika zobu diez ko nepanes, bet nu 6 gadu laikā lai būtu tā novīlēts ātrumpārslēga rokturis un durvju rokturi, vadītāja sēdekļa mala... Man šķiet, ka šis kantoris griež odometrus, un griež nemērā
Iesēžoties vilkacī (ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/do ... doegb.html), uzreiz patīkamāk bija dibenam - tā sēdeklis bija salīdzinoši patīkami mīksts, pārējais gan dikti aplauza - drausmīga plastmasa gandrīz visur, kur sniedzas pieskāriens (tas alumīnija imitācijas panelis - ) Bagāžnieks gan vilkacim ir tikai 5 cm dziļāks nekā 9-3 sc (izmērīju!), platums praktiski tāds pats 9-3sc Aero TTiD alumīnija imitācijas plastmasa uz stūres un visur citur ir vienkārši briesmīga Valmierā skatītais it kā "plikais" variants salonā atstāja daudz patīkamāku iespaidu
V70 un V50 tas pats - naudas taupīšana uz salona apdares materiāliem ir jūtama un tas laikam bija modes kliedziens 2005-2009 gados bāzt salonā alumīnija imitācijas plastmasu... V50 ir acīmredzami mazāks par visiem pārējiem, neko jau nevar arī daudz gribēt, ja auto pēc būtības ir Focus
Secinājums ir viens - ne 9-3sc, ne 9-5 vilkacis nav vieta, kur es vēlētos pavadīt savu laiku un vēl jo vairāk - maksāt par to ar savu naudu
Droši vien ar to arī šo topiku var slēgt - nebūs mans nākamais ģimenes auto no Saab saimes
Bet tas neatturēja mani izložņāt pa visiem 9-3sc, 9-5sc un pat V40 un V70, kuri placī stāvēja.
Šim bija drausmīgi nolietots salons: ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-3/fp ... fpgxf.html Uz odometra 172k km, ņirdziens nāk, tad iepriekš Valmierā skatītais ar 186k vispār bija salīdzinoši kā jauns OK, apdares materiāli ir acīmredzami tādi, kuri laika zobu diez ko nepanes, bet nu 6 gadu laikā lai būtu tā novīlēts ātrumpārslēga rokturis un durvju rokturi, vadītāja sēdekļa mala... Man šķiet, ka šis kantoris griež odometrus, un griež nemērā
Iesēžoties vilkacī (ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/do ... doegb.html), uzreiz patīkamāk bija dibenam - tā sēdeklis bija salīdzinoši patīkami mīksts, pārējais gan dikti aplauza - drausmīga plastmasa gandrīz visur, kur sniedzas pieskāriens (tas alumīnija imitācijas panelis - ) Bagāžnieks gan vilkacim ir tikai 5 cm dziļāks nekā 9-3 sc (izmērīju!), platums praktiski tāds pats 9-3sc Aero TTiD alumīnija imitācijas plastmasa uz stūres un visur citur ir vienkārši briesmīga Valmierā skatītais it kā "plikais" variants salonā atstāja daudz patīkamāku iespaidu
V70 un V50 tas pats - naudas taupīšana uz salona apdares materiāliem ir jūtama un tas laikam bija modes kliedziens 2005-2009 gados bāzt salonā alumīnija imitācijas plastmasu... V50 ir acīmredzami mazāks par visiem pārējiem, neko jau nevar arī daudz gribēt, ja auto pēc būtības ir Focus
Secinājums ir viens - ne 9-3sc, ne 9-5 vilkacis nav vieta, kur es vēlētos pavadīt savu laiku un vēl jo vairāk - maksāt par to ar savu naudu
Droši vien ar to arī šo topiku var slēgt - nebūs mans nākamais ģimenes auto no Saab saimes
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Hehe...
Peerc Renault vai pežoo...
Bet reaali... Pa 6000 un daudz maz jauna gada, ES arī neko labāku par opeli neatradu
Peerc Renault vai pežoo...
Bet reaali... Pa 6000 un daudz maz jauna gada, ES arī neko labāku par opeli neatradu
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Ja par auto saka, ka tas ir no BE, tad iesaku pieprasīt tādu lietu kā CarPass. Vietējā csdd analoga fīča, kur dokumentē nobraukumu. Tobiš, ja tāda papīra nav, tad vai nu tā mašīna nav no BE, vai arī ir, ko slēpt.
Bet jā, meklējot jaunāku auto arī es tālāk par opeli netiku, Insignia vagons gan
Bet jā, meklējot jaunāku auto arī es tālāk par opeli netiku, Insignia vagons gan
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Nu tad jāņem kvalitatīvs dīzeļbavārietis!
Piemet 10k pa virsu vilkačvagona cenai un būs tev braucamais uz goda!
Piemet 10k pa virsu vilkačvagona cenai un būs tev braucamais uz goda!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Lux izpildījumā būs kvalitatīvs tepiķis!