Tātad, ne tikai nopuvis un saguris, bet arī ar arhaisku abs un lielo ceļa nodokli. Pirms 10 gadiem bija skaists auto, tagad tas, laikam, ir tikai aptuvens turbo motora donors. Attiecīgi, cik augstu kurš vērtē B202L swap kitu, kas, visticamāk, ir jāpārlasa, jāpieliek normāls intercooler un jāuzliek Trionic5.5 vadība, jo oriģinālais Lucas CU14 ir pulvermuca.
Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
900aero clubsport #8
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Reāli tātad vairāk par 300 EUR nav vērts maksāt par to
Kāda kārba, tas ir primary?
Kāda kārba, tas ir primary?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tur būtu jābūt 7
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
- Nauris_t16
- Forums - otrās mājas
- Posts: 3419
- Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
- Location: Pārdaugava
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nav teikts, lielais vairums LPT ir ar Type6
900aero clubsport #8
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nekādu specifisku detaļu nav, bet tie 150 zs no 1.9 TID uz 9-5 svaru gan būs par īsu. Labāk paņem 9-3 Faceliftu (08+), ja budžets atļauj, būs kudiš stabilāks un ņiprāks.Aigars wrote: ↑Thu Sep 28, 2017 8:32 am Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Skaidrts. Paldies, OSC!
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aigar: Lietotājiem Eeka un Envoy škiet tieši ir 9-5 Ar Hirsch čipu un 175 zs, kungi, saka, ka ar to jaudu pietiek.
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90
Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem
https://saabclub.lv/forums/13/123655
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90
Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem
https://saabclub.lv/forums/13/123655
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vēlreiz paldies! Pašam ģimenes nav, bet plašumu tomēr gribu - tāpat vienam sanāk braukt diezgan reti, jo radi un draugi tomēr ir )OSC wrote: ↑Thu Sep 28, 2017 9:20 am Aigar: Lietotājiem Eeka un Envoy škiet tieši ir 9-5 Ar Hirsch čipu un 175 zs, kungi, saka, ka ar to jaudu pietiek.
Kas man personīgi pietrūkst no 9-5 ir mīkstie sēdekļi, plašais salons un skaņas izolācija, es nezinu, cik Tev liela ģimene, bet 9-3 būs stabilāks, Azur apli tur uz 90
Šeit bija topics, kur cilvēks meklēja sev dīzeli un visi Guru dalijās ar ieteikumiem
https://saabclub.lv/forums/13/123655
- ZZ_ZingZeng
- Zināms jau visiem
- Posts: 296
- Joined: Thu Apr 07, 2016 10:30 am
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tieši ar tādu pārvietojos jau 4 gadus, pa šo laiku emu nobraucis 140K km, nekādu milzīgo problēmu nav bijis. ArTeh ar visu ir ticis galā. Protams brīžiem gribās vairāk jaudu, bet ja motors ir iegriezies ir ok. Brauksi viens, jauda pietiks.Aigars wrote: ↑Thu Sep 28, 2017 8:32 am Labrīt! Zinu, ka pēdējā laikā ir diezgan daudz spriests par SAAB dīzeļiem, bet īpaši neiedziļinājos tajos tekstos, jo nebija lielas intereses, bet tagad acīs iekritis ir šis eksemplārs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... alxjb.html
Sakarā ar to, principā tikai viens jautājums - SAAB dīzeļiem ir kaut kādas būtiskas atšķirības no citiem dīzeļiem? Nu tipa kaut kādas specifiskas detaļas, kuras varētu sadārdzināt remontus - piemēram, kā DI kasete benzīnniekiem?
Tikai SAAB lietotājs kopš 1993.g.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Desmitais SAABs, pirmais dīzelis - 9-5 1.9TID vagons.
Pirms tam: 99GL Combi Coupe, 99GL, og900T, og900t, 900SPG, 2x9000aero, 9-3SE HOT, 9-5t vagons.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Intereses pēc paskatījos A4 dīzeļus universāļus ar 1,9 motoru - tiem lielākajai daļai par 35zs mazāk nekā šim SAABam - vai tad tik tiešām tik traki ar to jaudas trūkumu? Pēc 9-5 benzīnnieka ar 170 zs droši vien būtu jūtams, bet vai būtiski? Tikai nevajag teikt - izmēģini un sapratīsi
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Neieciklējies uz ērzeļu ganāmpulka apjomu, paskati arī, kā šiem ar griezi. Vai tik tam 1.9 tarkšķim jau stockā nav vairāk par 2.3 lpt, pēc pirmā līmeņa čipšu pakas droši vien pat jūtami vairāk.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tur, tajos ķīselos ne smakas no Hirsch Performance čipa, envoja 9-5 ir Arteh uzrazotais dūmiņs.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tur jau tā lieta, ka es no tā neko īsti nesaprotu - vot iekāptu es tādā, pabrauktu un man liktos, ka viss ok, tā tam arī jābūt, bet varbūt tur viss ir galīgi slikti Es vispār uz šo eksemplāru skatos, lai neaizmirstu kā ir braukt ar manuālo kārbu (ja vispār vēl atceros), jo pēdējos 9 gados esmu braucis tikai ar savu automātu ))
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Aigar, nav ko filozofēt, janem kāds ķīselis un jaizbrauc testdrive