Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Shim sludinaajumam, skjiet, kaada puspateikta beeda naak liidz
Incanti ko vareetu noziimeet piemineetais butru ciparu virkneejums numura ziime?
Incanti ko vareetu noziimeet piemineetais butru ciparu virkneejums numura ziime?
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Man ari interese, ko tie simboli var nozimet varbut neko, vienkarsi reg.nr gandriz ka 1234
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Paldies, kungi, man vēl ir gana ko darīt pie savējiem, lai ņemtu vēl vienu bēdubrāli pagalmā.
Bet pareizi Arnijs saka - ja bundža ir lietojama (priekšējie spārni neskaitās), salons nav nodriskāts un motors nav nokauts, tad, iespējams, itin adekvāts cipars par starta materiālu. Nav tā, ka tirgus būtu pārbāzts ar melniem 9k Aero. Tā ka grūti spriest par cenu, pirms auto apskatīts.
Tiesa, trīs gadu stāvēšana pie sētas to noteikti nav padarījusi labāku, lai cik rūpīgi tas kopts iepriekš. No otras puses - mans Black Jet arī divus gadus ir bez skates (un nebiju no uzskaites noņēmis , tikko saņēmos nomaksāt nodokļu parādus, huh), bet es ar šamo regulāri izbraucu pa savu miestu, lai neiesūno. Tas pats ar manu 900'to, bez skates, bet izkustināts tiek gana bieži.
Bet pareizi Arnijs saka - ja bundža ir lietojama (priekšējie spārni neskaitās), salons nav nodriskāts un motors nav nokauts, tad, iespējams, itin adekvāts cipars par starta materiālu. Nav tā, ka tirgus būtu pārbāzts ar melniem 9k Aero. Tā ka grūti spriest par cenu, pirms auto apskatīts.
Tiesa, trīs gadu stāvēšana pie sētas to noteikti nav padarījusi labāku, lai cik rūpīgi tas kopts iepriekš. No otras puses - mans Black Jet arī divus gadus ir bez skates (un nebiju no uzskaites noņēmis , tikko saņēmos nomaksāt nodokļu parādus, huh), bet es ar šamo regulāri izbraucu pa savu miestu, lai neiesūno. Tas pats ar manu 900'to, bez skates, bet izkustināts tiek gana bieži.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Jā, starpcitu - atvēru mobile.de, atlasīju saab, 9000, aero.. vesels viens rezultāts. Pie tam 93.gada ar T5.2, melns, tāds kā manējais Black Jet. 9.9 kiloeuro!! http://ej.uz/9kaeromobilede
Starpcitu, kad biju iemetis savējo ss'ā tirgus aptaustīšanai par 3.5k, ienācās vairāki itin nopietni zvani. Cenu liku tādu, par kādu tik tiešām būtu ar mieru šķirties. Ar aprēķinu, ka par šo summu var iegrābt krosa moci. Ja vietā nenāk cita tehnika, kas ļauj plati smaidīt, tad no darījuma nav jēgas. Nu lūk, un izrādās, ir interesenti arī par tādu cenu. Vienīgi, lai auto būtu tāds, kādu to aprakstīju sludinājumā, uz to brīdi prasījās aptuveni kilo piesviest - nokrāsot priekšējos spārnus, nomainīt stiklu, nomainīt kārbu, nomaksāt nodokļu parādu un iziet skati, varbūt arī labākas mizas uzlikt.. vārdu sakot, beigās salasītos arī virs kilo. Un tad es tā sāku rēķināt - hmm.. par divi komats kaut kas atdot šo foršo auto? Da nu n**h.
Starpcitu, kad biju iemetis savējo ss'ā tirgus aptaustīšanai par 3.5k, ienācās vairāki itin nopietni zvani. Cenu liku tādu, par kādu tik tiešām būtu ar mieru šķirties. Ar aprēķinu, ka par šo summu var iegrābt krosa moci. Ja vietā nenāk cita tehnika, kas ļauj plati smaidīt, tad no darījuma nav jēgas. Nu lūk, un izrādās, ir interesenti arī par tādu cenu. Vienīgi, lai auto būtu tāds, kādu to aprakstīju sludinājumā, uz to brīdi prasījās aptuveni kilo piesviest - nokrāsot priekšējos spārnus, nomainīt stiklu, nomainīt kārbu, nomaksāt nodokļu parādu un iziet skati, varbūt arī labākas mizas uzlikt.. vārdu sakot, beigās salasītos arī virs kilo. Un tad es tā sāku rēķināt - hmm.. par divi komats kaut kas atdot šo foršo auto? Da nu n**h.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Tā ir, labu 9k vairs arī Vācijā nevar tā uzreiz atrast
Vienu brīdi bija 9k og T16 Carlsson pa kādiem 6-7k EUR piedāvājumā - baigā konfekte bija, sliena notecēja, bet nu - čušs, tagad var tikai pasapņot
P.S. Es saprotu, ka ar savu c900 racing edition visa ģimene uz INTSAAB visticamāk vairs neaizbrauks - pārāk ekstrēms tas auto būs šādam mērķim, bet savus ikdienas drotus nevēlos nevienam rādīt Tādēļ neliek mieru doma par ceturto SAABu - kādu original c900 vai 9k
Vienu brīdi bija 9k og T16 Carlsson pa kādiem 6-7k EUR piedāvājumā - baigā konfekte bija, sliena notecēja, bet nu - čušs, tagad var tikai pasapņot
P.S. Es saprotu, ka ar savu c900 racing edition visa ģimene uz INTSAAB visticamāk vairs neaizbrauks - pārāk ekstrēms tas auto būs šādam mērķim, bet savus ikdienas drotus nevēlos nevienam rādīt Tādēļ neliek mieru doma par ceturto SAABu - kādu original c900 vai 9k
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Pareiz', pareiz', kur ir, tur rodas! Varbūt tad aizbrauc to melno 9k aero palūrēt?
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Nē, 10k EUR par 9k es nenolikšuedijs wrote:Pareiz', pareiz', kur ir, tur rodas! Varbūt tad aizbrauc to melno 9k aero palūrēt?
5k vēl varētu, par labu oriģinālo Aero ar T5.5 noteikti
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Es par to 1.4k no ss, nevis Mobiles piedāvājumu. Ko zin, varbūt cena runājama un par izejmateriālu tikai kilo jānoliek. Tad motors uz galda, vēl kilo pusotrs pielasās. Un aidā ielās, vēl pāris kilo no Tevis plānotajiem pieciem paliek rezervē, par ko lēnu garu piečubināt sīkumus, gan tehniskus, gan vizuālus.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Vai tad ejot TA nav jāmaksā par pēdējiem 2 gadiem tikai. Un ja 5 gadus nav iets tad automātiski šis auto dzēšas no auto reģistra.Kudinsky wrote:Es teiktu, ka pārāk dārgi priekš Saab ar beigtu dzinēju. 448.21 eur ir nodokļu parāds + vēl 137 eur par šo gadu. Kopā 2k eur tikai par auto un hvz vēl cik, lai savestu to kārtībā.
Pa 2k eur var atrast ko daudz maz jēdzīgāku.
Par šo var dot max 400eur.
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Ir jau viens projekts, kas gandrīz no nulles jātaisa, nezinu, vai tuvākajā laikā vēl ko tādu uzņemšos izveiktedijs wrote:Es par to 1.4k no ss, nevis Mobiles piedāvājumu. Ko zin, varbūt cena runājama un par izejmateriālu tikai kilo jānoliek. Tad motors uz galda, vēl kilo pusotrs pielasās. Un aidā ielās, vēl pāris kilo no Tevis plānotajiem pieciem paliek rezervē, par ko lēnu garu piečubināt sīkumus, gan tehniskus, gan vizuālus.
Gribētos kaut ko vairāk vai mazāk gatavu, un bez caurumiem virsbūvē
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... heehl.html
Browsējot vietējo sludinājumu dēli, iekrita acīs šamais eksemplārs, ir varbūt kādam info, kāds bijis aci uzmest? Apkopies Artehā, kā tur izskatās?
Paldies jau iepriekš!
Browsējot vietējo sludinājumu dēli, iekrita acīs šamais eksemplārs, ir varbūt kādam info, kāds bijis aci uzmest? Apkopies Artehā, kā tur izskatās?
Paldies jau iepriekš!
1998 9-3 2.0T, pšš - Pārdots
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
2006 9-5 Aero, manuālis - B235R + B234 Hybrid - Pabeigts?
1996 BMW E36 B204 - procesā
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Mazliet smīdina tie 2 reduktori, jo parasti tur ir arī salmiņš no balona līdz redaktoriem, nevis kārtīga resnuma truba. Un no pieredzes teikšu, ka ar 1 reduktoru jau ir čakars, jo ik pa laikam nepieciešams remkomplekts, bet ar diviem čakars x2.
Bet uzzvani uz Arteh un apvaicājies par tehnisko stāvokli, ja tehniski viss OK, tad kāpēc gan ne!?
Bet uzzvani uz Arteh un apvaicājies par tehnisko stāvokli, ja tehniski viss OK, tad kāpēc gan ne!?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Sen atpakaļ daudz naudas esot ticis ieguldīts, bet kādu laiku atpakaļ esot bijis ļoti bēdīgā stāvoklī
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever