Es "lenam" traucos garam, bet jau pa gabalu ieraudziju, piedevam ari numuru tavu nevar sajaukt biju domajis, ka PAT tumsa, melna mashina izskatas smuki. Man 9k Saabi neipashi patik pec dizaina, bet tu savejo esi kautka savacis kopa, ta ka patikedijs wrote:Tieši tumsā tikai labi izskatās. Labi, ka tuvplānā neskatījies. Es tieši tajās Viršu spilgtajās gaismās noskatījos, ka pff, nošvīkāts no vienas vietas.. prasītos sapulēt vai labāk pat pārkrāsot. Lai gan no otras puses - ar svaigi krāsotu jādomā par katru zaru mežā, pa granti nevar gāzt ar pilnu atdevi, uz Statoil birstēm negribas braukt, utt.
Bet paldies par labiem vārdiem!
Es tevi redzu !!! Nr2
- Highlander
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1264
- Joined: Sat Dec 05, 2015 1:06 pm
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
SAAB 9-5 Wagon, 2,2 TiD, 2002. PĀRDOTS
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
SAAB 9-5 Wagon, 1,9 TiD, 2006. STAGE 2, DeCat, EGR off, Swirl flaps off, DPF off, 215hp 470nm PĀRDOTS
SAAB BANDA
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Diskos ir spēks! Un vieglā sēdinājumā (aizmugure gan šobrīd kā traktoram). Manā ieskatā, tas spēlē lielāku lomu, kā Aero kits. Man tak pat spoilera nav joprojām. Nokrāsots ir, bet nav laika uzlikt..
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
- tranquillo
- Forums - otrās mājas
- Posts: 657
- Joined: Mon Apr 25, 2011 6:13 pm
- Location: Riga, Aloja
- Contact:
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Sastapta Viggen kupeja. Tā krāsa ir ļoti baudāma.
Žēl ka vizuāli diez gan nolaists
Žēl ka vizuāli diez gan nolaists
SAAB 9-3 Aero 2.0 HOT Nordic Performance Stage 3+ MY2001 Sunday driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Subaru Outback 2.0d MY2012 daily driver
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Es to PC-12 praktiski katru darba dienu redzu, LV jau ir vairāk kā 10 gadus, un tas tiek lietots ikdienā arī ziemā
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Brauc viņš kā idiots. Pirms kāda pusgada, kad man vēl saabs bija, sastrēgumā gribēju nomainīt joslu (nekādas naglās līšanas, bija pietiekami tālu no krustojuma, vienkārši ieslēdzu Waze, kas parādīja īsāku maršrutu, kā dēļ vajadzēja pārkārtoties, pie tam, josla, kurš šams stāvēja, bija lēnāka). Kā pienākas, parādīju pagriezienu, domāju - arī SAABs, pie tam, arī 12. numurs kā man, gan jau palaidīs... Ņifiga, vecis iekrampējies stūrē, bamperis pie bampera ar priekšā esošo, lai tikai, pasarg Die's, nosargātu savu pozīciju... bet vispār, bildē noparkojies arī kā tirliņš...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Šorīt uz Krastenes pie Vanšu tilta zaļš 900. OG turbo (HD - 9697) ar meiču pie stūres. Diemžēl ne tajā joslā biju, nevarēju piebraukt blakus ar savu ''dvīni''.
KG-1901
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Sveiks attēlā redzamajam saabistam ar kluba numuru palikņiem (varbūt kāds no foruma)... ar draudzīgu atgādinājumu, ka tas tur kloķīc stūres kreisajā pusē ir domāts, lai pabīdot to uz augšu vai leju, ieslēgtu tās oranžās lampiņas mašīnas stūros (uz augšu - labās, uz leju - kreisās), kas palīdz apkārtējiem ļaužiem nojaust par plāniem veikt kādus manevrus, piemēram, mainīt joslas vai krustojumos nogriezties... īpaši, ja ir vēlme, mainot joslu, kādam, kā tautā saka, nagļakā pielīst priekšā.
Un pie viena, ja drīkst, vienu jautājumu, kas man sen jau neliek mieru, un gribas pajautāt kādam šīs prakses regulāram piekopējam - vai pastāvīgai transportlīdzekļa turēšanai kreisajā joslā, arī gadījumos, kad labā ir brīvāka un nav plānots veikt kreiso pagriezienu, ir kāds, nu, racionāls izskaidrojums? Nav jau, protams, pilsētā tas aizliegts, bet, nu, tīri interesanti zināt...
Un pie viena, ja drīkst, vienu jautājumu, kas man sen jau neliek mieru, un gribas pajautāt kādam šīs prakses regulāram piekopējam - vai pastāvīgai transportlīdzekļa turēšanai kreisajā joslā, arī gadījumos, kad labā ir brīvāka un nav plānots veikt kreiso pagriezienu, ir kāds, nu, racionāls izskaidrojums? Nav jau, protams, pilsētā tas aizliegts, bet, nu, tīri interesanti zināt...
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Par braukšanu pa kreiso joslu. Nezinu kā konkrētajam vadītājam, bet ja ceļi būtu labi ,es brauktu pa to labo joslu -lai kam vajag iet garām, to arī dara, bet ja te Latvijā bieži vien labā puse ir ar risām, slēptām/neslēptām bedrēm, ūdens lāmām un vēl visādiem pārsteigumiem. Pats saproti- ja kādam tas ir princips, tad pats arī var braukt pa to labo pusi, ar savu džipu un burbuļriepām vai ja piemīt neslēpts mazohisms. Protams es cienu joslu pielietojumu un pārējos satiksmes dalībniekus, bet arī necešos par varītēm sev kaitēt, ievērojot principus, kuri izveidoti, ņemot vērā ideālos apstākļus, kādu visbiežāk Latvijā nav, pagaidām. Ā un vēl - lietus laikā labāk arī turēties tālāk no labās malas, lai mazāka iespēja noliet kādu gājēju, kas ir tikpat cilvēks kā pārējie, kuri sēž savos auto, siltumā.Gac wrote:- vai pastāvīgai transportlīdzekļa turēšanai kreisajā joslā, arī gadījumos, kad labā ir brīvāka un nav plānots veikt kreiso pagriezienu, ir kāds, nu, racionāls izskaidrojums? Nav jau, protams, pilsētā tas aizliegts, bet, nu, tīri interesanti zināt...
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Nu, šajā gadījumā SAABs pēc krustojuma ar Miera ielu šķērsošanas uzreiz iekārtojās kreisajā joslā, pie tam, ja pareizi atceros, vienam citam līdzīgam aizmugurē. Te runa ir par Senču ielu - to, kur plānojas slavenais kapu tramvajs. Tur labās joslas kvalitāte neatšķiras no kreisās. Pie tam, kā jau rakstīju, labā josla bija brīva un nākamajā krustā ar Brīvības ielu es SAABam jau atkal biju priekšā. Otrā reiza - abi no labās joslas nogriezāmies uz Dominas tiltu. SAABs uzreiz pēc manevra veikšanas iekārtojās kreisajā joslā (kas, pie tam, ir sliktākā stāvoklī, jo tur vēl ir vecās tramvaja sliedes). Tāpēc jautāju, jo vismaz manā skatījumā racionāla pamata tur nebija nekāda...platais wrote:
Par braukšanu pa kreiso joslu. Nezinu kā konkrētajam vadītājam, bet ja ceļi būtu labi ,es brauktu pa to labo joslu -lai kam vajag iet garām, to arī dara, bet ja te Latvijā bieži vien labā puse ir ar risām, slēptām/neslēptām bedrēm, ūdens lāmām un vēl visādiem pārsteigumiem. Pats saproti- ja kādam tas ir princips, tad pats arī var braukt pa to labo pusi, ar savu džipu un burbuļriepām vai ja piemīt neslēpts mazohisms. Protams es cienu joslu pielietojumu un pārējos satiksmes dalībniekus, bet arī necešos par varītēm sev kaitēt, ievērojot principus, kuri izveidoti, ņemot vērā ideālos apstākļus, kādu visbiežāk Latvijā nav, pagaidām. Ā un vēl - lietus laikā labāk arī turēties tālāk no labās malas, lai mazāka iespēja noliet kādu gājēju, kas ir tikpat cilvēks kā pārējie, kuri sēž savos auto, siltumā.
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Daudziem ir maldīgs uzskats, ka kreisā josla ir visātrākā, tāpēc arī cenšās tajā turēties. Ātrākā gan parasti ir 1-mā josla
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Tas gan. Īpaši uz Jūrmalas šosejas...Arnijs wrote:Daudziem ir maldīgs uzskats, ka kreisā josla ir visātrākā, tāpēc arī cenšās tajā turēties. Ātrākā gan parasti ir 1-mā josla
SAAB Sonett III; 96; 99 2d (1973); 900OG Cabrio; 900OG Sesan; 900 NG V6; 9000 5d (1984); 9-5 (1998); 9-5 (vilkatis); 9-5 Combi (vilkatis), 9-3 SC (2005.), 9-3 Cabrio (2005.), URSAAB 92001... 1/43 mērogā. Un feisliftētais 9-5 Airis 1/1 mērogā.
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Arnij, šitādas lietas publiski neklāsta, jo ir risks, ka tad visi sāks braukt pareizi, un "normāli čaļi" tad nevarēs tikt garām sastrēgumiemArnijs wrote:Ātrākā gan parasti ir 1-mā josla
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Vakar notaureeju KK-900 uz Rigas robezhas, bet tad ieraudziju ka tas nav Edijs
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Es tevi redzu !!! Nr2
Jā, Agnese teica. Sākumā neesot sapratusi, vai gadījumā kāds netaurē tāpēc, ka mirkli iepriekš mainījusi joslas bez pagriezienu rādīšanas. Bet tad ieraudzīja Saabu un saprata, ka sveicina.
Saab 900OG T8 '84., Saab 9000 Aero Maptun Stage 3, Saab 9000 Aero Hirsch Performance Stage 1
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361
Saab 9000 rezerves daļas - http://9000.lv/ - 26 316 361