Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Uzskrien ar Rumbulas dīzeļgolfiem! Sapratīsi, ka tavs AERO ne vella neiet!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Nu golfi jau ir citā svara katigorijāelmo wrote:Uzskrien ar Rumbulas dīzeļgolfiem! Sapratīsi, ka tavs AERO ne vella neiet!
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Lai gan jaudīgākais ko atradu no stock dīzeļgolfiem ir 1.9td ar 150hp un līdz 100 ieskrienas 8.6s
Takā Aero viņam neapsteigt
Takā Aero viņam neapsteigt
9-5 AERO 02g 2.3T stage1
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
9-5 Griffin 99g swapped 2.3T
volvo s80 04g d5
volvo s40 07g d5
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Kurš teica, ka viņi ir stock!?
Paprasi, lai Rečijs parāda video, kā čipots AERO rij dūmus!
Paprasi, lai Rečijs parāda video, kā čipots AERO rij dūmus!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Kaut kāds bērnudārzs panesās Kāds ģimenes universālim sakars ar dragreisu?
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Zafira, Tourans, Avensis Verso neder? Pilsētā ērtāks, nezaudējot bagāžnieka tilpumu. Vai gribas tieši vagonu?
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
MPV un SUV tiek izslēgti - kamēr vien varu, braukšu ar vieglo. Priekš kam man tāpat vien bojāt braukšanas prieku - fizikas likumus nepiemānīsi, un man patīk sēdēt max zemu, nevis kā uz ķebļaandrejsb wrote:Zafira, Tourans, Avensis Verso neder? Pilsētā ērtāks, nezaudējot bagāžnieka tilpumu. Vai gribas tieši vagonu?
Vagonu vajag max praktiskumam un ietilpībai, un tikai ar reliņiem, lai var velo uzstutēt uz jumta. Avensis kā variants netiek izslēgts, bet tikai tad, ja ar to brauks sieva
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Tu tak vari braukt tālāk ar traktoru un nopirkt sievai vācu bobiku! Tici man, tie bobiki ļoti labi vadās un ļoti viegli parkojas! Un tu tak ātrumu nekad nepārkāp, tā ka līkumos tev viņu apgāzt nav izredžu!
Katrā ziņā labāks par jebkuru katafalku jeb bulku vāģi, nu varbūt izņemot RS6!
Katrā ziņā labāks par jebkuru katafalku jeb bulku vāģi, nu varbūt izņemot RS6!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Nē, nē, nē, mēs šai stulbajai SUV modei pakaļ neskriesim - SUV iegādei un uzturēšanai nepieciešamie līdzekļi ir neadekvāti augsti, salīdzinot ar reālo ieguvumu attiecībā pret vagoniem
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Eh, būtu man tāda dilemma... ņemtu šito: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... feohm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Riepas tiešām ir dārgas!lawyer wrote:Nē, nē, nē, mēs šai stulbajai SUV modei pakaļ neskriesim - SUV iegādei un uzturēšanai nepieciešamie līdzekļi ir neadekvāti augsti, salīdzinot ar reālo ieguvumu attiecībā pret vagoniem
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Nu Tiesnesim neder, jo ir benzīns/gāze un ir automāts. Un 300K... Un tas ir daudz.HforU wrote:Eh, būtu man tāda dilemma... ņemtu šito: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... feohm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Ne tikai, no SUV īpašniekiem noplēš vairāk praktiski visur - nodoklis lielāks, apdrošināšana dārgāka, patēriņš lielāks nekā vieglajam ar līdzīgu dzinēju, automazgātuvē jāmaksā vairāk, riepas un diskus vajag lielākus un dārgākus, dēļ lielākas masas daudz ātrāk dilst bremžu uzlikas un diski - un tās ir tikai acīmredzamās pozīcijas Ko par to visu iegūst vairāk - īsti neko, tikai sliktākas gaitas īpašības un teorētiski labāku caurgājību ziemā, dubļoselmo wrote:Riepas tiešām ir dārgas!lawyer wrote:Nē, nē, nē, mēs šai stulbajai SUV modei pakaļ neskriesim - SUV iegādei un uzturēšanai nepieciešamie līdzekļi ir neadekvāti augsti, salīdzinot ar reālo ieguvumu attiecībā pret vagoniem
andrejsb, 300k km noskrējiens nav daudz, ja tie tiešām ir 300k km un nevis 500k km Bet modernie Saab H dzinēji ir pilnīgas lamatas, manuprāt, tādēļ iekš ikdienas auto no tiem labāk izvairīties
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
Lamatas, ne lamatas, bet neesmu dzirdējis, ka kāds būtu mainījis ķēdi Vilkacim!
Tas tā, viela pārdomām!
Par SUV runājot, Statoil birstēm vienalga, vai tās mazgā Fiat 500 vai Džipu, cena viena!
Bremžu uzlikas jau nu nav tā dārgākā pozīcija par ko satraukties! Riepas dārgas, bet nav dārgākas kā uz Opel Insignia ar R20 vai R18 diskiem! Degvielas patēriņš dažam labam universālim ir pat lielāks!
Par vadīšanos līkumos varu likt zobu ķīlā, ka X3 vadās labāk par Griffinu un no vietas rauj labāk par Čipotu AERO.
Es vairāk satrauktos par dīzeļa sprauslām, sūkņiem, EGR vārstiem un DPF filtriem! Bet tas ir sāpīgi kā SUVam tā universālim!
Tas tā, viela pārdomām!
Par SUV runājot, Statoil birstēm vienalga, vai tās mazgā Fiat 500 vai Džipu, cena viena!
Bremžu uzlikas jau nu nav tā dārgākā pozīcija par ko satraukties! Riepas dārgas, bet nav dārgākas kā uz Opel Insignia ar R20 vai R18 diskiem! Degvielas patēriņš dažam labam universālim ir pat lielāks!
Par vadīšanos līkumos varu likt zobu ķīlā, ka X3 vadās labāk par Griffinu un no vietas rauj labāk par Čipotu AERO.
Es vairāk satrauktos par dīzeļa sprauslām, sūkņiem, EGR vārstiem un DPF filtriem! Bet tas ir sāpīgi kā SUVam tā universālim!
Re: Dilemma - ģimenes traktor-universāls
SUV vairāk gribas nekā vajag (man arī gribas, bet skopā daba neļauj ), praktiskā pamatojuma tam ir ļoti maz. Dubļi? Ja neesi mednieks/zvejnieks, iktdienā neatradīsi tādus dubļus kuriem cauri netiek jebkurš monopiedziņas vieglais auto. Reāli paliek tikai sniegs, kad SUV varētu būt noderīgs. Var būt dažiem patīk SUVveidīga sēdēšana, kad sēdi ar vairāk taisnu muguru, nekā iekš vieglā, bet tas ir panākams arī minivenā. Bagāžas nodalījums vagonos un minivenos būs lielāks.lawyer wrote:Ne tikai, no SUV īpašniekiem noplēš vairāk praktiski visur - nodoklis lielāks, apdrošināšana dārgāka, patēriņš lielāks nekā vieglajam ar līdzīgu dzinēju, automazgātuvē jāmaksā vairāk, riepas un diskus vajag lielākus un dārgākus, dēļ lielākas masas daudz ātrāk dilst bremžu uzlikas un diski - un tās ir tikai acīmredzamās pozīcijas Ko par to visu iegūst vairāk - īsti neko, tikai sliktākas gaitas īpašības un teorētiski labāku caurgājību ziemā, dubļos
Nu 300k, nobraukums, kad varētu sākt uztraukties vismaz par ķēdi un automātu. Āķis aizmugurē + automāts nepatīkama kombinācija.lawyer wrote:andrejsb, 300k km noskrējiens nav daudz, ja tie tiešām ir 300k km un nevis 500k km Bet modernie Saab H dzinēji ir pilnīgas lamatas, manuprāt, tādēļ iekš ikdienas auto no tiem labāk izvairīties