Līdz 1.decembrim vai kamēr beigsies lampas.Osrams pārtrauc šo ražošanu un vietā nāks jauna sērija.Mahmuds wrote: ↑Mon Nov 12, 2018 11:15 amLīdz kuram datumam jums ir šī akcija?Tās gan nav ksenona,bet ja nu savajagas mainīt tad šobrīd šeit vari iepirkt par akcijas cipariem https://www.facebook.com/ripodl/
H4-15Eur
H1-12Eur
H7-18Eur
Jāpareklamē taču kādreiz sevi arī.
Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
- fimbars
- Forums - otrās mājas
- Posts: 807
- Joined: Sun Feb 13, 2011 11:30 am
- Location: Grobiņa
- Contact:
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kāds ir labojis aizmugurējās lampas 9-3 SC? Bremzes deg, gabarīti kreisā pusē vairs nē. Neesmu saņēmies izjaukt paskatīties un uz šrotu arī nav bijis laika aizbraukt, bet nebrīnītos,ja kāds entuziasts jau atkodis,kura detaļa platē jānomaina,lai atkal strādātu LED gabarīti? ~150€ maksājot jauna plate
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Cik zinu mans senciitis ir labojis tos lukturus. Precizak japrasa userim Milicis cik tas process saapiigs vai nesapigs
P.s. zvaniju sencim. Vajag lukturi. Process nav aatrs. Vajag izpiipeet kartigi. 2-3 dienas
P.s. zvaniju sencim. Vajag lukturi. Process nav aatrs. Vajag izpiipeet kartigi. 2-3 dienas
SAAB 900og cv
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
SAAB 9-3og SE
SAAB 9-3og Aero
SAAB 9-3ng Aero TTiD
...
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jā, man Aināra sencis salaboja. Sāka mirgot, bet pārsvarā nedega. Pārlodēja dažus aizdomīgus vadus. Grūti saprast vispār, kura vieta bojāta. Man paveicās. Visa tā LED plate ap 80 eur maksā.
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pēdējā laikā sāku nožēlot, ka negāju kaut kādā elektroniķu pulciņā, jo vislaik nākas saskarties ar dažādu elektronikas plašu izbeigšanos: veļasmašīna, ventilators (ar laika/mitruma dačiku), kafijas aparāts, SAAB lukturis, MB ātrumkārbas vadības bloks uc. Esmu redzējis, kā čalis, kas šitajās lietās rubī fišku, stundas laikā uzmanīgi padarbojoties ar multimetru un lodāmuru saved kārtībā iekārtu, kur plate maksā pārsimts EUR, bet vainīgs izrādās kautkāds sūda rezistors par pārdesmit centiem, lodējums pie kājas vai pārdedzis celiņš!
Šitā lampa galīgi neizskatās pēc kosmosa kuģa un noteikti ir labojama, tikai jāmāk multimetrs un jābūt pacietībai. Nu, šrotā 35EUR sborā.
Manējā lampa jau 2 dienas atkal strādā! Laikam lietus pie vainas un kāds lodējums atkal atguvis kontaktu Kad izdegs, pajaukšu, varbūt noveicas pašam ieraudzīt vainu
Šitā lampa galīgi neizskatās pēc kosmosa kuģa un noteikti ir labojama, tikai jāmāk multimetrs un jābūt pacietībai. Nu, šrotā 35EUR sborā.
Manējā lampa jau 2 dienas atkal strādā! Laikam lietus pie vainas un kāds lodējums atkal atguvis kontaktu Kad izdegs, pajaukšu, varbūt noveicas pašam ieraudzīt vainu
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveiciens! Kādu brīdi nekas nav rakstīts, bet nupat ir apnicis viens ilgi pieciests jautājums. 9-3 2005 universālis. Aizmugure velkas pa zemi. Pagājušvasar nomainīju visas četras atsperes un rezultāts ir tāds pats kā bija pirms tam, ja ne vēl štrutīgāks - priekša ir gaisā, bet aizmugure ir lejā, ja skatās uz slieksni, tad, mērijis neesmu, bet nu starpība ir kāds centimetrs vismaz. Un komplektā ar pretdabiski lielajām priekšas arkām un balonīgajām ziemas riepām (kurām gan ārējais diametrs ir tāds pats kā oriģinālajām 225/45 R17) tas viss izskatās īpaši nesmuki.
Uzliku KYB RX6772 aizmugurē un Monroe SE3267 priekšā. Kāpēc dažādi ražotāji, es neatceros. Darīju to ar dažu mēnešu starpību (vispirms priekšu) un laikam tajā brīdī Monroe aizmugurei nebija vai nebija sakarīgā cenā. Nu visādi tur var būt, šobrīd tam nav īpašas nozīmes.
Ko darīt? Likt vēl citas atsperes, pasūtīt kaut kādus PU distancerus, ko pabāzt zem tām? Ceru nākamgad tikt pie jaunāka auto, tāpēc negribu arī te ļoti daudz ieguldīties, bet ar šitādu līmeni pat nekāds tovarnij vid nesanāk.
Paldies!
Uzliku KYB RX6772 aizmugurē un Monroe SE3267 priekšā. Kāpēc dažādi ražotāji, es neatceros. Darīju to ar dažu mēnešu starpību (vispirms priekšu) un laikam tajā brīdī Monroe aizmugurei nebija vai nebija sakarīgā cenā. Nu visādi tur var būt, šobrīd tam nav īpašas nozīmes.
Ko darīt? Likt vēl citas atsperes, pasūtīt kaut kādus PU distancerus, ko pabāzt zem tām? Ceru nākamgad tikt pie jaunāka auto, tāpēc negribu arī te ļoti daudz ieguldīties, bet ar šitādu līmeni pat nekāds tovarnij vid nesanāk.
Paldies!
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Teorētiski var mēģināt sūtīt vagona pastiprinātās... Varbūt pat atnāk. Katalogi piedāvā!
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Man ir liekas oriģinālas atsperes no 1.9 tid wagona
Ex Saab 9-3 1.9 TID stage4+ dyno printout
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
294 HP
613 NM
Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, logu tonēšana, pirmspārdošanas sagatavošana
Facebook un Instagram: caroscar.lv
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Un kas ar amortizatoriem?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Amortizatori nav pirmā svaiguma un droši vien nenāktu par skādi tos nomainīt. Taču kāds amortizatoriem ar šo sakars? Automobilis balstās uz atsperēm un kamēr tas stāv nekustīgs un uz puslīdz līdzenas virsmas, to amortizatoru tur vispār var nebūt, ir līmenī visam jāstāv tāpat.
Par jaunām/citām atsperēm - baigi gribētos šo atrisināt uzreiz un ar pirmo, nevis tur kaut ko vairākkārt mēģināt. Bet tad problēma varētu būt tajā, ka tās jaunās ir sedana atsperes un universālim aizmugure jau tukšā ir par smagu tām, ja?
Par jaunām/citām atsperēm - baigi gribētos šo atrisināt uzreiz un ar pirmo, nevis tur kaut ko vairākkārt mēģināt. Bet tad problēma varētu būt tajā, ka tās jaunās ir sedana atsperes un universālim aizmugure jau tukšā ir par smagu tām, ja?
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Rodās sajūta, ka neesi turējis rokās jaunu amortizatoru.
Atsperes ražotāju izvēle arī nav tā labāka.
Atsperes ražotāju izvēle arī nav tā labāka.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Zinu, ka bija atsevišķs "topiks" par ziemas riepām. Bet nesaprotu, kā man atrast to sadaļu. Mēģināju caur google, arī īsti neko neparādīja.
Atceros, ka apspriedāt ražotāju markas utml.
Atceros, ka apspriedāt ražotāju markas utml.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Dažus esmu gan turējis, taču, cik atceros, neviens nav bijis tāds, ko es ar abām rokām pret zemi nevarētu iespiest atpakaļ. Tas nozīmē zem 100Kg spiediena. Auto pakaļa uz katru riteni tomēr sver drusciņ vairāk, tā kā tādai idejai, ka amītis baigi atslogo atsperi, es līdz galam nenoticu.
Tāds variants, ka atsperes štruntīgas paņēmās, gan var būt.
SAAB 9-3, 2.0t, 2005., LPG, automāts, universālis, zilā krāsā :P
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es negribu teikt, ka ja būs jauni amīši un 100gadus lietotas atsperes, tad pakaļa nebus uz leju.
Ana ideja ir tāda, ka ja amortiņi ir švaki, tad atspere, braucot, visu laiku pakļaujās lielākai slodzei.
Es domāju, ka ir janomaina komplektā uz labiem komponentiem un problēma būs atrisināta.
Bet tās ir tikai manas, neprofesionāļa pārdomas
Ana ideja ir tāda, ka ja amortiņi ir švaki, tad atspere, braucot, visu laiku pakļaujās lielākai slodzei.
Es domāju, ka ir janomaina komplektā uz labiem komponentiem un problēma būs atrisināta.
Bet tās ir tikai manas, neprofesionāļa pārdomas
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
SAAB 9-3 SC aizmugures lukturi ir pilnīgs pizdec!!!
Nu sāksim jau ar to,ka lai to brīnumlustru izņemtu, ir brutāli jālauž vaļā paneļi, un jālien kā ginekologam līdz 4 uzgriežņiem,kas tur lukturi pie kuzava. LED plati ar miljons kankariem uz tās, izņemt vairs nav grūti.
Aināra sencis iztaustīja to sasodīto plati, nevienu pretestību par beigtu neatzina, visus ķiņķēziņus pārbaudīt nemaz nevar, jo tie ir hermētiski iekausēti,bet salodēja vienu celiņu pa taisno un pieliekot lukturi pie 12V sāka strādāt gabarīti. Bremžuguņi dega jau iepriekš.
Bet...
Pieliekot lukturi iekš auto, kompis nobļāvās "Rear left brake light failure" un skuju, bremzes kreisajā pusē nedeg!
Bļin, pienāca TA diena un skaidrs, ka ar tādu tur rādīties jēga maza. Auto pie žoga un miers uz mēnesi.
Šrotos šie lukturi maksā no 80€ uz augšu (sedaniem nieka 25) un atrodami reti, plates izraut neļauj.
Plate OEM 150€
Nopirku neOEM, Ape motors par gandrīz pusi no tā.
Ielieku,- skuju!!! Bremzes nedeg!
Piešķīlu auto, un Voila! Viss strādā!!!
Ir pilnīgi skaidrs,ka Trolhetenā kāds kungs ar sirmu galvu šo ir mezglu ir pārmudrījis. Ja sūda gabarītu katrā spārnā kontrolē atsevišķs gaismu kompis, kam papildus gabarītLEDus dedzina 6 !!! plates,pilnas ar kautkādiem pusvadītājiem un kontrolieriem, nu commonnn, kurp dotas autobūve?!
Nu sāksim jau ar to,ka lai to brīnumlustru izņemtu, ir brutāli jālauž vaļā paneļi, un jālien kā ginekologam līdz 4 uzgriežņiem,kas tur lukturi pie kuzava. LED plati ar miljons kankariem uz tās, izņemt vairs nav grūti.
Aināra sencis iztaustīja to sasodīto plati, nevienu pretestību par beigtu neatzina, visus ķiņķēziņus pārbaudīt nemaz nevar, jo tie ir hermētiski iekausēti,bet salodēja vienu celiņu pa taisno un pieliekot lukturi pie 12V sāka strādāt gabarīti. Bremžuguņi dega jau iepriekš.
Bet...
Pieliekot lukturi iekš auto, kompis nobļāvās "Rear left brake light failure" un skuju, bremzes kreisajā pusē nedeg!
Bļin, pienāca TA diena un skaidrs, ka ar tādu tur rādīties jēga maza. Auto pie žoga un miers uz mēnesi.
Šrotos šie lukturi maksā no 80€ uz augšu (sedaniem nieka 25) un atrodami reti, plates izraut neļauj.
Plate OEM 150€
Nopirku neOEM, Ape motors par gandrīz pusi no tā.
Ielieku,- skuju!!! Bremzes nedeg!
Piešķīlu auto, un Voila! Viss strādā!!!
Ir pilnīgi skaidrs,ka Trolhetenā kāds kungs ar sirmu galvu šo ir mezglu ir pārmudrījis. Ja sūda gabarītu katrā spārnā kontrolē atsevišķs gaismu kompis, kam papildus gabarītLEDus dedzina 6 !!! plates,pilnas ar kautkādiem pusvadītājiem un kontrolieriem, nu commonnn, kurp dotas autobūve?!