Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Saabs joprojaam turpina ik pa briidim noraustiities,tagad probleema tiek noveerota tieshi pie kaartigi neuzsilusha motora,pirmstam bija tieshi preteeji.
Esmu nomainijis vakuumtrubinjas,klemmes notiiriju akjiitim un visus droshinaataajus/relejus(kas kastee,citus neesmu aizticis) apskatijies,vai nav zalji.Itkaa viss normaali.
Paaris dienas ieprieksh izbeidzaas kkads relejs gaazes iekaartai,tas bij galiigi zaljsh.
Kur 9-3OG masas vads vienojaas klaat?
Kaadi ieteikumi?Ko veel paskatiities?
Esmu nomainijis vakuumtrubinjas,klemmes notiiriju akjiitim un visus droshinaataajus/relejus(kas kastee,citus neesmu aizticis) apskatijies,vai nav zalji.Itkaa viss normaali.
Paaris dienas ieprieksh izbeidzaas kkads relejs gaazes iekaartai,tas bij galiigi zaljsh.
Kur 9-3OG masas vads vienojaas klaat?
Kaadi ieteikumi?Ko veel paskatiities?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Kurš tieši? Nu, pirmais kas nāk prātā - massas vads no virsbūves uz kārbu, 5tā ātruma rajonā. Sanāk zem kreisa riteņa.
Bet diez vai tas būs iemesls raustīšanām uz auksto.
Kura gada 9-3?
Uz kuras degvielas raustās? Un raustās mierīgi braucot, vai zem slodzes?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Es iisti nezinu,visus var vnk apskatiities,kur veel ir?
2001.gads.
Pirms kaada laika meeginaaju,uz abaam vienaadi.
Kad no mazaakiem apgriezieniem straujaak uzgaazee,tad visbiezhaak noveerots.
Reizeem mashiina piedarbinaas taa pakaapeniski,no mazaakiem rpm leenaam paceljaa uz normaaliem.Iipashi shaadas lietas noveeroju,kad baakaa ir ap 1/4 degvielas.
Mosh kkas ar degvielas padevi?
2001.gads.
Pirms kaada laika meeginaaju,uz abaam vienaadi.
Kad no mazaakiem apgriezieniem straujaak uzgaazee,tad visbiezhaak noveerots.
Reizeem mashiina piedarbinaas taa pakaapeniski,no mazaakiem rpm leenaam paceljaa uz normaaliem.Iipashi shaadas lietas noveeroju,kad baakaa ir ap 1/4 degvielas.
Mosh kkas ar degvielas padevi?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveces nomaini.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Mainiitas pirms nepilniem diviem meeneshiem.
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ņemot vērā T7 vadību, laikam derētu arī pievērst uzmanību droselei.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Anything?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Laba diena, Saab forumā.
Ir doma nomainīt sveces savam benzīnam, tāpēc jautāšu pēc padoma, kuras izvēlēties būtu vislabākā izvēle, jo, tā kā joprojām pieredze lielāka ir ar tiem dīzeļa agregātiem, sveču pasaule nav vēl kārtīga pētīta
Kā jau visi zināt, auto ir sagāzēts. tāpēc loģiski spriežot, skatos uz tām kas paredzēts lietot pie CNG/LPG lietošanas.
Pēc piedāvājuma,kas ir pieejams metu acis uz Boch FR5KI332S (kods: 0242245571), jo esot paredzētas arī LPG.
Vai labāk ņemt NGK PFR6T-10G , pēc principa tās dārgākas, tad labākas. Vai tam nav lielas nozīmes.
Cik saprotu, irīdīja sveces pirkt nav lielas jēgas, labāk biežāk nomainīt parastās sveces
Motors pagaidām sagriezts B207L, bet tākā skaītī jau stāc Aero sprauslas ar turbīnu, tad var skaitīt,ka drīz būs B207R uz ~250 Zs.
Ir doma nomainīt sveces savam benzīnam, tāpēc jautāšu pēc padoma, kuras izvēlēties būtu vislabākā izvēle, jo, tā kā joprojām pieredze lielāka ir ar tiem dīzeļa agregātiem, sveču pasaule nav vēl kārtīga pētīta
Kā jau visi zināt, auto ir sagāzēts. tāpēc loģiski spriežot, skatos uz tām kas paredzēts lietot pie CNG/LPG lietošanas.
Pēc piedāvājuma,kas ir pieejams metu acis uz Boch FR5KI332S (kods: 0242245571), jo esot paredzētas arī LPG.
Vai labāk ņemt NGK PFR6T-10G , pēc principa tās dārgākas, tad labākas. Vai tam nav lielas nozīmes.
Cik saprotu, irīdīja sveces pirkt nav lielas jēgas, labāk biežāk nomainīt parastās sveces
Motors pagaidām sagriezts B207L, bet tākā skaītī jau stāc Aero sprauslas ar turbīnu, tad var skaitīt,ka drīz būs B207R uz ~250 Zs.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Sveces liec standarta- nekādas lpg sveces!
http://www.sensonpaint.lv
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
29940215
LV
Saab 9-5 2000 2.3t aero TD04HL-16T , B234i camshafts,3.5bar fuel pressure,lightweight flywheel,ecm soft powered by Jancis
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
sveiki meklēju 2.2 tid trubu kas iet no gaisa kastes uz turbīnu, jauna maksā 160 eiro, varbūt kāds ir pats kautko meistarojis un var padalīties, vai arī zin kur pa saprātīgu ceno to var dabūt?
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Nu ko nozmē standarta. Gan tās Boch, gan NGK ir sveces, kuras izmet katalogs manam autiņam.
Nēesmu gāzes eksperts, vienkārši, cik no vīriem ir dzirdēts, ka gāze ir prasīgāka pret labākām svecēm, jo gāze/gaisa degmaisījuma ir lielāka dielektriskā pretestība kā benzīna degmaisījumam.
Varbūt vienkārši ir kāds literatūras avots, kur es pats varu apskatīt ieteicamos sveču modeļus. Vai arī varbūt man vispār tik sīki uz to nav jāiespringst.
99 1975 Combi Coupe
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
900 1986 Turbo Commander edition
9³ SW 1.9 Biturbo Aero
9³ OG Convertible with b234R Powered by Jancis Stg4
Ex9000 Amethyst Violet Powered by KoreFun Stg1.5; Ex9³ SS 2003 2.0T Aero swap. Powered by Jancis; Ex9³ SW 2008 1.9 Stg1
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Pēc WIS datiem B207E/L jāliek NGK PFR6T-10G.
28Nm
28Nm
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible