Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Fri Oct 20, 2017 8:58 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
vokors lobs! man te divi jautaajumi radushies;
1.vai kaads var pastaastiit kaa njemaas nost fiziski priekshapsilde no 9-3(kur ir skruuves)
2. vai kaads ir izmeegjinaajis 1,9 TID remkomplektu iepluudes kolektoram
http://www.ebay.co.uk/itm/172428082405
1.vai kaads var pastaastiit kaa njemaas nost fiziski priekshapsilde no 9-3(kur ir skruuves)
2. vai kaads ir izmeegjinaajis 1,9 TID remkomplektu iepluudes kolektoram
http://www.ebay.co.uk/itm/172428082405
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Tas iepludes kolektora klapes vispār vajag izmest no turienes lauka, tā pus prātīgāk, dzinejam vieglāk elpot.
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Fri Oct 20, 2017 8:58 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ierakstīšu papildus novērojumus. Apsildes sistēmu sauc Eberspracher. Es pieņemu, ka tā ir OEM sistēma.
Viņai ir trīs režīmi:
1) ieslēdzas pie zemām temperatūrām kopā ar dzinēju
2) var ieslēgt bez dzinēja
3) var uzlikt, ka ieslēdzas noteiktā laikā
Mana problēma ir tāda, ka viņa turpina darboties arī tad, kad dzinējs jau ir sasniedzis darba temperatūru. Un to nevar izslēgt!!! Nav nekādas iespējas atslēgt manuāli. Tikai noslāpējot dzinēju...
Negribas raut ārā drošinātāju, jo ziemā tāda apsilde ir laba. Bet man nepatīk, ka viņa neizslēdzas un bezjēdzīgi turpina tērēt degvielu. Gribas savest visu kārtībā.
Kādam ir šāda sistēma???
Viņai ir trīs režīmi:
1) ieslēdzas pie zemām temperatūrām kopā ar dzinēju
2) var ieslēgt bez dzinēja
3) var uzlikt, ka ieslēdzas noteiktā laikā
Mana problēma ir tāda, ka viņa turpina darboties arī tad, kad dzinējs jau ir sasniedzis darba temperatūru. Un to nevar izslēgt!!! Nav nekādas iespējas atslēgt manuāli. Tikai noslāpējot dzinēju...
Negribas raut ārā drošinātāju, jo ziemā tāda apsilde ir laba. Bet man nepatīk, ka viņa neizslēdzas un bezjēdzīgi turpina tērēt degvielu. Gribas savest visu kārtībā.
Kādam ir šāda sistēma???
Milicis wrote: ↑Thu Oct 19, 2017 9:21 pm Sveiki biedri!
Mans 9-3 ir aprīkots ar OEM autonomo apsildi. Nav Webastoo, bet cita firma. Pečka strādā, silda ātri - tur viss ok. Bet man īsti nav skaidri principi, kad viņa ieslēdzas, izslēdzas utt. Mašīna pie manis nav ilgi, bet šādi tādi novērojumi jau ir.
Parasti ieslēdzas uzreiz pēc dzinēja iedarbināšanas, ja ārā ir kādi 6 grādi vai mazāk. Par to simbolizē lampa panelī. Darba temperatūru dzinējs sasniedz ievērojami ātrāk. Pēc 90 grādu sasniegšanas lampiņa panelī paliek, bet es uzskatīju, ka pati sistēma atslēdzas, jo nav jau vairs ko sildīt. BET, šodien kundze braucot no darba pamanīja jocīgu lietu. Izbraucot no Rīgas un tiekot gandrīz līdz mājām, āra temperatūra palika krietni zemāka. Bija nobraukti jau ap 50 km. Viss jau sen uzsilis, bet te pēkšņi ieslēdzās apsilde. Un viņa reāli arī ieslēdzās, jo tiekot līdz mājām viņa tur vēl kādu brīdi rūca un pūta. Tad jautājums - kāda locekļa pēc viņa ieslēdzās un sāka sildīt, ja darba temperatūra bija sasniegta jau pirms 40 km, un īsti nebija ko sildīt??? Termostats labs, temperatūru panelī rāda korekti. Un tad attiecīgi sanāk, ka no rītiem viņa strādā vēl 40 km. Respektīvi neizslēdzas....
Ieslēgt un izslēgt, kā arī uzlikt ieslēgšanās laikus var manuāli caur settingiem panelī, bet tomēr gribas, lai tur viss pats automātiski strādā. Var ieslēgt un izslēgt, jebkurā brīdī, bet zemos grādos ieslēdzas automātiski. To noņemt nevar. Tad, kad pati ir ieslēgusies, tad izslēgt manuāli nevar. Tikai noslāpējot auto.
Ir kādam Saabā šāda sistēma? Gribētos uzzināt kāpēc tā, jo māte google man nepalīdz. Grāmatiņu pāršķirstīju, bet neko par apsildi neredzēju. Bet vēl paskatīšos. Interneta manuāļos šāda sistēma nav pieminēta vispār.
Vēl gan neesmu skatījies kādas opcijas piedāvā settingos tad, kad viņa ir ieslēgusies pati. To skatīšos.
V70 un Saab 9-3
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Fri Oct 20, 2017 8:58 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jaa ir, paliidziet tikai nonjemt un izjaukt!!!! Eberspracher W5Ds. Tev probleema diagnostikas veerta, kompis neredz ka motors silts(kaut kaads deveejs), vai relejs kaut ko nesleedz. JA nav pieejama elektrosheema, ArteH noteikti ka vareetu paliidzet
Milicis wrote: ↑Sat Oct 21, 2017 12:02 am Ierakstīšu papildus novērojumus. Apsildes sistēmu sauc Eberspracher. Es pieņemu, ka tā ir OEM sistēma.
Viņai ir trīs režīmi:
1) ieslēdzas pie zemām temperatūrām kopā ar dzinēju
2) var ieslēgt bez dzinēja
3) var uzlikt, ka ieslēdzas noteiktā laikā
Mana problēma ir tāda, ka viņa turpina darboties arī tad, kad dzinējs jau ir sasniedzis darba temperatūru. Un to nevar izslēgt!!! Nav nekādas iespējas atslēgt manuāli. Tikai noslāpējot dzinēju...
Negribas raut ārā drošinātāju, jo ziemā tāda apsilde ir laba. Bet man nepatīk, ka viņa neizslēdzas un bezjēdzīgi turpina tērēt degvielu. Gribas savest visu kārtībā.
Kādam ir šāda sistēma???
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Jā, būs jābrauc pie spečukiem, lai skatās, kāpēc neizslēdzas. Pagaidām izrāvu drošinātāju, jo diezgan kaitinoši, ka viņa visu laiku strādā.
V70 un Saab 9-3
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Fri Oct 20, 2017 8:58 pm
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Termo datchiks tas nebuus, jo tad izraadaas ka nemaz nesleegtos iekshaa. Diagnostikai vajadzeetu redzeet kas nojuudzies, bet autosildiitaaji.lv domaa ka nokaarushaas smadzenes! un ja taas ir smadzenes, tad 200EUR un uz augshu, bet ja smadzenes sajuugtas ar SAAB ECU 200eur reiz divi min.
- defektivais
- Forums - otrās mājas
- Posts: 1999
- Joined: Tue Apr 15, 2008 9:15 am
- Location: Ogre
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
[quote=rzmzr post_id=167604 time=1508353634 user_id=16321
Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?
[/quote]
Jā, izslēdzot klimata kontroli apgriezieni nonāk normas robežās. Probēlma ir izteiktāka tieši siltam motoram, aukstam vairāk par 1.2k nav kāpis.
Internetos iesaka sākt ar tukšgaitas regulātora iztīrīšanu un tā arī izdarīju. Bet bez rezultātiem, ārā gan gāzās pamatīga žļurga, taču problēmu tas neatrisināja.
Kādi vēl varētu būt varianti - drosle, klimas bloks vai ecu? Nekā cita jau tam auto nav
Defektīvais - Izslēdz AC, problēma paliek?
[/quote]
Jā, izslēdzot klimata kontroli apgriezieni nonāk normas robežās. Probēlma ir izteiktāka tieši siltam motoram, aukstam vairāk par 1.2k nav kāpis.
Internetos iesaka sākt ar tukšgaitas regulātora iztīrīšanu un tā arī izdarīju. Bet bez rezultātiem, ārā gan gāzās pamatīga žļurga, taču problēmu tas neatrisināja.
Kādi vēl varētu būt varianti - drosle, klimas bloks vai ecu? Nekā cita jau tam auto nav
ex: c900 aero '85, 96 V4 '75, 9-5 aero '05,9-5 griffin '98 LPG, GM900 '97 Talladega, c900 '89 T16 convertible, 99 GL '84
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Baigi neiepriecināji Nākamnedēļ ir ieplānots braukt pie Arnija, tad arī būs lielāka skaidrība, ko darīt tālāk. Pečkas smadzene ir viena no versijām. Un jā, viņa laikam ir sajūgta ar auto smadzeni. Skatīsimies.
Paskevakas wrote: ↑Tue Oct 24, 2017 5:04 pm
Termo datchiks tas nebuus, jo tad izraadaas ka nemaz nesleegtos iekshaa. Diagnostikai vajadzeetu redzeet kas nojuudzies, bet autosildiitaaji.lv domaa ka nokaarushaas smadzenes! un ja taas ir smadzenes, tad 200EUR un uz augshu, bet ja smadzenes sajuugtas ar SAAB ECU 200eur reiz divi min.
V70 un Saab 9-3
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Labdien visiem.
jutājums zinātājiem:
Vai šāds dzeses šķidrums derēs Z19DTR (MY'08 TTiD) motoram?
jutājums zinātājiem:
Vai šāds dzeses šķidrums derēs Z19DTR (MY'08 TTiD) motoram?
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Ja atšķaidīsi, tad derēs.
Visa elektronika darbojas uz burvju zilajiem dūmiem, kas atrodas tās iekšienē. Tad, kad šie dūmi izlaužas ārpusē, tad arī elektronikai psec.
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
YTC Īslīces 16
SAAB, Youngtimer un citu auto remonts t.29293629
Re: Dažādi jautājumi par 9-3 (2.daļa)
Paldies.
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Fri Oct 20, 2017 8:58 pm
-
- Jauniņais
- Posts: 6
- Joined: Fri Oct 20, 2017 8:58 pm