• SAAB piedarbināšana / COLD START
Page 1 of 4

SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:15 am
by Henry
Šis topiks ir izveidots, lai padalītos ar citiem par sava SAAB auksta motora piedarbināšanu.

Vēlams likt video vai audio, lai uzskatāmi redzams, cik viegli vai grūti SAABs piešķiļās.

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:16 am
by Henry
Šādi mans 9-5 piešķīlās pagājušajā gadā:

https://youtu.be/DxD85sL9pGk

Un šādi šorīt:

https://youtu.be/dHNJ15L-i8w

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:20 am
by Aigars
Ja drīkst, tad pajautāšu pie šīs tēmas - sakiet lūdzu vai var nopirkt labu akumulatora lādētāju par summu līdz 60-70 eiro? Henry, ja jautājums nevietā, tad saki - izdzēsīšu.

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:26 am
by Henry
es domāju, ka atbilstoši šai tēmai :handgestures-thumbupleft:

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:40 am
by Bleizeris
Henry wrote:Šādi mans 9-5 piešķīlās pagājušajā gadā:

https://youtu.be/DxD85sL9pGk

Un šādi šorīt:

https://youtu.be/dHNJ15L-i8w
Man Aero šorīt tāpat kā tev šorīt. Bet otrs v6t 3.0 man uz pusapgriezienu šķiļas :mrgreen: Nez kāpēc tāda atšķirība?

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:42 am
by Henry
nu es lieku uz to, ka man aķis nav jauns - šķiet, ka kādus 3-4 gadus jau kalpo.

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:46 am
by Bleizeris
Henry wrote:nu es lieku uz to, ka man aķis nav jauns - šķiet, ka kādus 3-4 gadus jau kalpo.
Man tikai 2ais gads. Itkā viss pēc autodata spec un SAAB WIS GAN EPC atbilst. Skatījos vilcins teica ka starteris sūdīgs mitsubishi. Bosch esot labs.

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:51 am
by Yukki
Aigars wrote:Ja drīkst, tad pajautāšu pie šīs tēmas - sakiet lūdzu vai var nopirkt labu akumulatora lādētāju par summu līdz 60-70 eiro? Henry, ja jautājums nevietā, tad saki - izdzēsīšu.
Bosch C3 ir pieejams par 77€. Normāls lādētājs bez liekām ekstrām.

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:53 am
by Henry
Bleizeris wrote:
Henry wrote:nu es lieku uz to, ka man aķis nav jauns - šķiet, ka kādus 3-4 gadus jau kalpo.
Man tikai 2ais gads. Itkā viss pēc autodata spec un SAAB WIS GAN EPC atbilst. Skatījos vilcins teica ka starteris sūdīgs mitsubishi. Bosch esot labs.
Ja tev ir mitsu, tad gan varētu būt švakāk. manam šķiet ka ir bošinieks un tik un tā griež negribīgi. bet nu kamēr Putina biļetes nav jāizmanto tikmēr "sēdies un brauc"

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 10:55 am
by Bleizeris
Henry wrote:
Bleizeris wrote:
Henry wrote:nu es lieku uz to, ka man aķis nav jauns - šķiet, ka kādus 3-4 gadus jau kalpo.
Man tikai 2ais gads. Itkā viss pēc autodata spec un SAAB WIS GAN EPC atbilst. Skatījos vilcins teica ka starteris sūdīgs mitsubishi. Bosch esot labs.
Ja tev ir mitsu, tad gan varētu būt švakāk. manam šķiet ka ir bošinieks un tik un tā griež negribīgi. bet nu kamēr Putina biļetes nav jāizmanto tikmēr "sēdies un brauc"
Nezinu jāpaskatas kas 2002 aero nāk.

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 11:06 am
by Highlander
Shorit nefilmeju, jo telefons sedas nost :) Iemetishu vakardienas cold startu. Shorit vel labak pat pieleca :)
Skatities no kadas 10sek, lai nav jaskatas, ka es lieku mugursomu SAABa :D
https://youtu.be/XBWe3-YEOaw

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 11:24 am
by elmo
Bleizeris wrote:
Henry wrote:Šādi mans 9-5 piešķīlās pagājušajā gadā:

https://youtu.be/DxD85sL9pGk

Un šādi šorīt:

https://youtu.be/dHNJ15L-i8w
Man Aero šorīt tāpat kā tev šorīt. Bet otrs v6t 3.0 man uz pusapgriezienu šķiļas :mrgreen: Nez kāpēc tāda atšķirība?
Tāpēc, ka V6 ir manta, bet četrinieks jau no rūpnīcas ir taisīts tā, lai būtu no rīta 3-4 reizes jāgriež! Ja vēl tam piepluso sūdīgu starteri un pusbeigtu aķi, tad rezultāts ir tāds kāds ir! Par V6 tikai labākās atmiņas!

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 11:30 am
by Bleizeris
elmo wrote:
Bleizeris wrote:
Henry wrote:Šādi mans 9-5 piešķīlās pagājušajā gadā:

https://youtu.be/DxD85sL9pGk

Un šādi šorīt:

https://youtu.be/dHNJ15L-i8w
Man Aero šorīt tāpat kā tev šorīt. Bet otrs v6t 3.0 man uz pusapgriezienu šķiļas :mrgreen: Nez kāpēc tāda atšķirība?
Tāpēc, ka V6 ir manta, bet četrinieks jau no rūpnīcas ir taisīts tā, lai būtu no rīta 3-4 reizes jāgriež! Ja vēl tam piepluso sūdīgu starteri un pusbeigtu aķi, tad rezultāts ir tāds kāds ir! Par V6 tikai labākās atmiņas!


Jā v6 ir manta nerunājot krustojumos liekas, ka motors noslāpis un cik kluss ilde 600 rpm. :D

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 11:40 am
by rzmzr
Motori, kuriem nav sadalenes pozīcijas lasītāja (pārsvarā T5), pirmie 2-3 griezieni tiek veikti, lai noteiktu virzuļu pozīciju, kurš pods šauj nākošais, un uz 4 vajadzētu piešķilties, tad viss vēl ir bumbās.

Mans šī rīta šķīliens bija lēns, bet pārliecinošs :mrgreen:
Īsti nekad neizslēdzu kondišku un radio, nācās griezt uzreiz, un paļauties, ka reikā ir spiediens 8)

Re: SAAB piedarbināšana / COLD START

Posted: Fri Jan 06, 2017 11:48 am
by elmo
Ja godīgi, tad saab četrinieka lekšana ir pati pretīgākā lieta, ar ko man nācies sadzīvot. Bet ir taču reizes, kad tas draņķis pielec uz sitiena. Bet kāpēc tā nevarētu būt katru reizi!?